- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, die heeft een rechte beweging zoals je kunt zien op de afbeeldingen. Een convergerend model zou weer wat duurder worden, we hebben daarom nu ervoor gekozen om een klassieke staande chest press te maken.
Versie 2.0 zal aluminum kabelkatrollen hebben, stainless steel staanders (enkel de twee buitenste staanders) en een dieper squat rack waar dan ook een smith machine optie in past. Maar dat zal nog wel zo'n 6 maanden of langer duren verwacht ik.Krijgt die MCR-780 ook aluminium kabelkatrollen met die update?
Heb wat ideeën in m'n hoofd voor in de toekomst... 😅😂
Nice! Oh dat wachten is niet erg, moet eerst weer een tijdje flink sparen voor wat ik in gedachten heb... 🤣Versie 2.0 zal aluminum kabelkatrollen hebben, stainless steel staanders (enkel de twee buitenste staanders) en een dieper squat rack waar dan ook een smith machine optie in past. Maar dat zal nog wel zo'n 6 maanden of langer duren verwacht ik.
Hoe nauwkeuriger de boring, hoe strakker de halterschijven om de barbell zullen zitten en hoe minder ze zullen bewegen.Even een vraag. Ik ben aan het kijken naar nieuwe plates.
Weet iemand of er voordelen zijn van een precisieboring van 50.5mm t.o.v. een standaard boring van 51mm? Merk je dit bij het trainen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben namelijk naar de volgende plates aan het kijken:
https://www.fitness-seller.nl/atx-chrome-calibrated-steel-plates-color/
https://www.fitness-seller.nl/atx-rubberen-4-grip-halterschijven-50-mm/
Dat is een nieuw product, de eerste levering komt waarschijnlijk eind september ergens binnen.@Fitness Seller Op welk termijn denken jullie de rack attached fly option op voorraad te krijgen? Ben benieuwd!
Van die plates specifiek weet ik het niet maar heb wel eens met 51mm gehad die echt flink schuin op de stang konden zitten. Geen ramp maar wel iets onhandiger.Even een vraag. Ik ben aan het kijken naar nieuwe plates.
Weet iemand of er voordelen zijn van een precisieboring van 50.5mm t.o.v. een standaard boring van 51mm? Merk je dit bij het trainen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ben namelijk naar de volgende plates aan het kijken:
![]()
ATX Chrome Calibrated Steel Plates - Color - Fitness Seller
Verchroomde gekalibreerde halterschijven met een gekleurd binnenvlak. Tot op 10 gram nauwkeurig in gewicht en met een zeer dun ontwerp voor maximale laadcapaciteit.www.fitness-seller.nl
![]()
ATX Rubberen 4-Grip Halterschijven 50 mm - Fitness Seller
Rubberen halterschijven met een geweldig design voorzien van handgrepen en ATX logo. Met 51 mm boring, geschikt voor alle olympische 50 mm halterstangen.www.fitness-seller.nl
Nee, je mist de adapter sleeve.Miss een domme vraag maar kun je op de ATX Warrior Multi Bench MBX-750 2.0 de ATX Leg Lift Option 2.0 gebruiken?
Je hebt deze wel maar aan de bovenkant
Nee helaas, die zijn niet los verkrijgbaar.Vraagje @Fitness Seller
Kan de optie voor de weerstandsbanden ook op de normale gewichtstapels (in mijn geval de 800 serie rack) en zo ja, zijn die ook los verkrijgbaar?
Nee dat gaat niet, zie de productbeschrijving van het accessoire op onze website als je de compatibiliteit wilt checken. De Leg Lift Option past enkel op bankjes met een adapter aan de voorzijde.Miss een domme vraag maar kun je op de ATX Warrior Multi Bench MBX-750 2.0 de ATX Leg Lift Option 2.0 gebruiken?
ok spijtig, vind die bench er toch beter uit zien dan 1 met een adapter aan de voorzijde. In elk geval bedanktNee helaas, die zijn niet los verkrijgbaar.
Nee dat gaat niet, zie de productbeschrijving van het accessoire op onze website als je de compatibiliteit wilt checken. De Leg Lift Option past enkel op bankjes met een adapter aan de voorzijde.