XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Is die staande chest press van ATX convergerend?

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.582
Is die staande chest press van ATX convergerend?
Nee, die heeft een rechte beweging zoals je kunt zien op de afbeeldingen. Een convergerend model zou weer wat duurder worden, we hebben daarom nu ervoor gekozen om een klassieke staande chest press te maken.

Krijgt die MCR-780 ook aluminium kabelkatrollen met die update?
Heb wat ideeën in m'n hoofd voor in de toekomst... 😅😂

• #15.584
Krijgt die MCR-780 ook aluminium kabelkatrollen met die update?
Heb wat ideeën in m'n hoofd voor in de toekomst... 😅😂
Versie 2.0 zal aluminum kabelkatrollen hebben, stainless steel staanders (enkel de twee buitenste staanders) en een dieper squat rack waar dan ook een smith machine optie in past. Maar dat zal nog wel zo'n 6 maanden of langer duren verwacht ik.

• Like
Waarderingen: RiPo
Versie 2.0 zal aluminum kabelkatrollen hebben, stainless steel staanders (enkel de twee buitenste staanders) en een dieper squat rack waar dan ook een smith machine optie in past. Maar dat zal nog wel zo'n 6 maanden of langer duren verwacht ik.
Nice! Oh dat wachten is niet erg, moet eerst weer een tijdje flink sparen voor wat ik in gedachten heb... 🤣
En wat bestaande spullen verkopen waar het idee voor in de plaats moet komen 😜

Is er hier iemand met het ATX power rack in de 800 serie met 2 gewichtstapels? Ik heb er nu 1 en vraag me af of een 2e echt meerwaarde heeft.

Even een vraag. Ik ben aan het kijken naar nieuwe plates.
Weet iemand of er voordelen zijn van een precisieboring van 50.5mm t.o.v. een standaard boring van 51mm? Merk je dit bij het trainen? Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik ben namelijk naar de volgende plates aan het kijken:

• #15.588
Weet iemand of er voordelen zijn van een precisieboring van 50.5mm t.o.v. een standaard boring van 51mm? Merk je dit bij het trainen? Heeft iemand hier ervaring mee?

https://www.fitness-seller.nl/atx-chrome-calibrated-steel-plates-color/

https://www.fitness-seller.nl/atx-rubberen-4-grip-halterschijven-50-mm/
Hoe nauwkeuriger de boring, hoe strakker de halterschijven om de barbell zullen zitten en hoe minder ze zullen bewegen.

In de praktijk is het niet super merkbaar maar vooral bij dunnere halterschijven of als je slechts één halterschijf op je barbell hebt, want dan kan die wat meer scheef gaan staan. Ook maken de halterschijven wat meer lawaai als ze meer speling hebben.

Een groter verschil tussen de halterschijven die jij noemt is dat de ene soort gekalibreerd is (tot enkele gram nauwkeurig in gewicht) terwijl de andere dat niet is (een paar procent tolerantie qua gewicht).

@Fitness Seller Op welk termijn denken jullie de rack attached fly option op voorraad te krijgen? Ben benieuwd!

Van die plates specifiek weet ik het niet maar heb wel eens met 51mm gehad die echt flink schuin op de stang konden zitten. Geen ramp maar wel iets onhandiger.

Ben vooral benieuwd naar wat ik in een filmpje van HGC hoorde over een selectorized Pec-Fly machine en een selectorized seated leg curl / extention.

Vanavond bezig geweest om wat te testen met een oog op de jammer arms voor de pulley. Best een goede optie dit. Allen jammer dat ze zo vervelend zijn om te verplaatsen.

Bijlagen

• IMG_8742.jpeg
    IMG_8742.jpeg
    211,6 KB · Weergaven: 66
Vraagje @Fitness Seller

Kan de optie voor de weerstandsbanden ook op de normale gewichtstapels (in mijn geval de 800 serie rack) en zo ja, zijn die ook los verkrijgbaar?

Bijlagen

• IMG_8778.jpeg
    IMG_8778.jpeg
    255,7 KB · Weergaven: 26
Miss een domme vraag maar kun je op de ATX Warrior Multi Bench MBX-⁠750 2.0 de ATX Leg Lift Option 2.0 gebruiken?

• #15.599
Vraagje @Fitness Seller

Kan de optie voor de weerstandsbanden ook op de normale gewichtstapels (in mijn geval de 800 serie rack) en zo ja, zijn die ook los verkrijgbaar?
Nee helaas, die zijn niet los verkrijgbaar.

Miss een domme vraag maar kun je op de ATX Warrior Multi Bench MBX-⁠750 2.0 de ATX Leg Lift Option 2.0 gebruiken?
Nee dat gaat niet, zie de productbeschrijving van het accessoire op onze website als je de compatibiliteit wilt checken. De Leg Lift Option past enkel op bankjes met een adapter aan de voorzijde.

Nee helaas, die zijn niet los verkrijgbaar.

Nee dat gaat niet, zie de productbeschrijving van het accessoire op onze website als je de compatibiliteit wilt checken. De Leg Lift Option past enkel op bankjes met een adapter aan de voorzijde.
ok spijtig, vind die bench er toch beter uit zien dan 1 met een adapter aan de voorzijde. In elk geval bedankt

Terug
Naar boven