XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Zijn er mensen met ervaring van het vervangen van de plastic katrollen voor die van aluminium? Ik zit te overwegen mijn rack te upgraden, met name de voorste staanders beginnen wat stroef te voelen. Graag zou ik weten wat de ervaringen zijn en of het de investering waard is

Zijn er mensen met ervaring van het vervangen van de plastic katrollen voor die van aluminium? Ik zit te overwegen mijn rack te upgraden, met name de voorste staanders beginnen wat stroef te voelen. Graag zou ik weten wat de ervaringen zijn en of het de investering waard is
Heb er met meerdere pulley systemen ervaring mee. Loopt allemaal een stuk soepeler en stiller! Het is de investering zeker waard imo.

Same here, heb mn cable pull station en smith cable rack er van voorzien en is echt een goede upgrade.

Ben ook blij dat de meeste nieuwe toestellen van atx nu standaard worden geleverd met aluminium kabelkatrollen 👍🏻

Dat is goed om te horen, klinkt als de moeite waard. Bedankt

Is er al iets bekend over een nieuwe versie van de mcr-780? Releasedatum? Aluminium katrollen? Mogelijkheid voor een smith machine? Afmetingen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #15.607
Is er al iets bekend over een nieuwe versie van de mcr-780? Releasedatum? Aluminium katrollen? Mogelijkheid voor een smith machine? Afmetingen?
Nieuwe versie zal zal zeker nog 3-4 maanden duren schat ik, mogelijk zelfs een half jaar. Het grootste verschil is inderdaad de mogelijkheid om een (optionele) smith machine uitbreiding binnenin het squat rack, zoals de kleinere CCR-600 bijvoorbeeld ook heeft. Het squat rack zal dus iets dieper worden (de twee middelste staanders zullen wat meer naar voren komen). Verder worden de twee buitenste staanders van roestvrijstaal en krijgt het toestel aluminium katrollen.

De prijs zal met deze wijzigingen vanzelfsprekend ook wat hoger worden, dus als je toch geen smith machine uitbreiding wilt dan zal het interessanter zijn om de huidige variant nu in de aanbieding te bestellen ;)

Laatst bewerkt:
Nieuwe versie zal zal zeker nog 3-4 maanden duren schat ik, mogelijk zelfs een half jaar. Het grootste verschil is inderdaad de mogelijkheid om een (optionele) smith machine uitbreiding binnenin het squat rack, zoals de kleinere CCR-600 bijvoorbeeld ook heeft. Het squat rack zal dus iets dieper worden (de twee middelste staanders zullen wat meer naar voren komen). Verder worden de twee buitenste staanders van roestvrijstaal en krijgt het toestel aluminium katrollen.

De prijs zal met deze wijzigingen vanzelfsprekend ook wat hoger worden, dus als je toch geen smith machine uitbreiding wilt dan zal het interessanter zijn om de huidige variant nu in de aanbieding te bestellen ;)
Heeft die huidige nou ook al aluminium kabelkatrollen? In dat filmpje van atx zitten er wel aluminium kabelkatrollen op, maar op de foto's niet en staat ook niet in de omschrijving..

• #15.609
Heeft die huidige nou ook al aluminium kabelkatrollen? In dat filmpje van atx zitten er wel aluminium kabelkatrollen op, maar op de foto's niet en staat ook niet in de omschrijving..
Nee de huidige versie had kunststof katrollen, maar die is nu uitverkocht. De volgende levering die naar verwachting begin oktober binnenkomt heeft als het goed is wel aluminium katrollen, maar voor de rest nog geen veranderingen. Die kan nu gepre-ordered worden (met €300 korting).

Het grootste verschil is inderdaad de mogelijkheid om een (optionele) smith machine uitbreiding binnenin het squat rack, zoals de kleinere CCR-600 bijvoorbeeld ook heeft.
dit is precies de gewenste uitbreiding, samen met de alu katrollen indien nog niet aanwezig (was me inderdaad niet helemaal duidelijk)

Reden: Tekst fout
  • #15.611
dit is precies de gewenste uitbreiding, samen met de alu katrollen indien nog niet aanwezig (was me inderdaad niet helemaal duidelijk)
Zoals gezegd zal die uitvoering (met mogelijkheid voor smith machine uitbreiding) waarschijnlijk aan het einde van het jaar of begin volgend jaar verkrijgbaar zijn. Dat ligt er ook een beetje aan hoe snel de oude voorraad verkocht wordt.

Klopt het dat de dat de MPX-500 Smith machine geen 'veiligheidsstoppers' heeft?

• #15.615
Klopt het dat de dat de MPX-500 Smith machine geen 'veiligheidsstoppers' heeft?

Dat klopt, dit goedkope model heeft geen noodsteunen. Maar een smith machine is natuurlijk al een veiligheidsmechanisme op zichzelf, aangezien je de stang om de paar centimeter kunt inhaken (ook onderin de beweging) en je dus niet terug hoeft naar je startpunt zoals bij normale halterstangen/freeweights.

Onze duurdere modellen MPX-620 en de nieuwe MPX-780 hebben wel nog additionele noodsteunen.

De nieuwe MPX-780 (binnenkort verkrijgbaar):

1757060915006.png

Laatst bewerkt:
Zijn er ook voorbeelden van installaties met de cleanfit tegels ergens zichtbaar? De productpagina laat de afwerking en details wel goed zien maar ik zoek juist een overzicht waarbij de zwarte en zwart/grijze goed vergeleken kunnen worden.

• #15.617
Zijn er ook voorbeelden van installaties met de cleanfit tegels ergens zichtbaar? De productpagina laat de afwerking en details wel goed zien maar ik zoek juist een overzicht waarbij de zwarte en zwart/grijze goed vergeleken kunnen worden.
We hebben helaas geen klantfoto's van volledige vloeren met de CleanFit tegels (dit zijn wel sinds de introductie binnen zeer korte tijd met afstand onze meest populaire tegels geworden). Persoonlijk vind ik de grijze spikkels mooier (en een bijkomstig voordeel van de spikkels is dat vuil minder snel opvalt).

Als je een vergelijking wil tussen een zwarte vloer of een vloer met spikkels, kun je misschien refereren naar onderstaande foto's van de Puzzelmat 96 x 96 x 1 cm in zwart en in zwart-grijs. Al heeft deze puzzelmat wel een hoger percentage grijze spikkels dan de CleanFit tegel, dus de verschijning zal niet helemaal identiek zijn. En ook bij de zwarte puzzelmat geldt dat de verschijning niet helemaal identiek is, want de zwarte CleanFit tegel heeft een veel uniformer oppervlak zonder de kleurverschillen en snijlijnen die je op de puzzelmat ziet.

1757315427244.png

1757315419152.png

Laatst bewerkt:
@Fitness Seller ik zie dat jullie fat pad uit het assortiment is. Komt hier een nieuwe versie van of was er te weinig vraag? (Erg zonde want ik bench niet meer zonder)

Gaat deze uit het assortiment?

Terug
Naar boven