XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ik heb net een bestelling geplaatst voor 1 24kg kettlebell classic en een pakje magnesium, maar als ik wil betalen (via ABN AMRO internet bankieren) geeft de site aan dat het een ongeldig banknummer is (1306.97.583 dus). Ik heb verder geen mogelijkheid tot het gebruik van iDEAL voor zover ik kan zien.

Hoe moet ik nu betalen?

Edit: Nevermind, ik moet een SEPA-overboeking gebruiken zie ik nu.

Laatst bewerkt:
Hey Marvin,

heb laatst een bestelling gedaan ( 104476 ), en toen ik aan het bestellen was gaf hij aan dat de Barbarian Multibench in circa 10 dagen leverbaar zou zijn. Nu echter, staat erbij dat hij momenteel niet leverbaar is. Heb hierover een mailtje gestuurd zonder me te realiseren dat jullie misschien binnen 10 dagen een x aantal bankjes binnenkrijgen en die van mij daar af is gerekend. Mits dit het geval is zou ik liever de multibench hebben dan het voorstel uit de mail.

Weet jij hoe het zit?

Mvg Jeroen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.585
Misschien een idee om afzonderlijk dip bars voor in de Barbarian Power Cage te verkopen die tot 250 kg (en/of 350 Kg) belastbaar zijn
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Marvin al nieuws wanneer de nieuwe lat pully leverbaar is?
Bedoel je de stackweight lat tower van Barbarian Line? Wordt binnen één tot twee weken verwacht, zie levertijd op de website.

Hey Marvin,

heb laatst een bestelling gedaan ( 104476 ), en toen ik aan het bestellen was gaf hij aan dat de Barbarian Multibench in circa 10 dagen leverbaar zou zijn. Nu echter, staat erbij dat hij momenteel niet leverbaar is. Heb hierover een mailtje gestuurd zonder me te realiseren dat jullie misschien binnen 10 dagen een x aantal bankjes binnenkrijgen en die van mij daar af is gerekend. Mits dit het geval is zou ik liever de multibench hebben dan het voorstel uit de mail.

Weet jij hoe het zit?

Mvg Jeroen
De Barbarian Multi Bench is vanaf nu weer leverbaar, je zult je bestelling dus gewoon ontvangen.

Vraagje: komt er ook nog een halterset met bumpers? Zullen die rubber matten die je ook aanbiedt het fijn vinden als je daar regelmatig wat kilootjes op dropt?

Is er een mogelijkheid om af te halen?

• #1.588
Vraagje: komt er ook nog een halterset met bumpers? Zullen die rubber matten die je ook aanbiedt het fijn vinden als je daar regelmatig wat kilootjes op dropt?
De bumper plate halterschijven zijn gewoon los verkrijgbaar, ik denk niet dat we hiervoor snel setjes zullen maken.

Daar zijn de vloermatten onder andere voor bedoeld ;)

Is er een mogelijkheid om af te halen?
Je kunt tijdens de bestelprocedure ook ervoor kiezen de bestelling af te halen, dit kan dan in ons afhaalmagazijn in Wassenberg (Duitsland).

• #1.592
50 mm, met volledig rubber schijven dan dus, en op een rubber ondergrond (evt. 2 lagen rubber matten?). Max zal voorlopig rond de 125 kg liggen...
Tja, een 200 kg halterstang zal dan al voldoende zijn. Al weet ik natuurlijk niet hoe je verder ermee omgaat met droppen en dergelijke, er bestaat altijd een kans dat de halterstang na verloop van tijd krom trekt.

De 450 kg of 700 kg halterstangen zijn natuurlijk altijd goede investeringen, met name in combinatie met bumper plates.

Tja, een 200 kg halterstang zal dan al voldoende zijn. Al weet ik natuurlijk niet hoe je verder ermee omgaat met droppen en dergelijke, er bestaat altijd een kans dat de halterstang na verloop van tijd krom trekt.

De 450 kg of 700 kg halterstangen zijn natuurlijk altijd goede investeringen, met name in combinatie met bumper plates.

Ok, bedankt voor je tijd. :) Ga denk ik maar eens wat geld verzamelen voor die 700 kg bar.

Vrijdagavond laat een halter besteld, en nu binnen. Snelle service. :)
Halter is de 450kg met 28mm greep in de hoop dat ie nog enigszins een sweep heeft.
Knurling ziet en voelt superbruut wat wel lekker is zeker samen met de 28mm greep en de sleeves rollen superlekker..
Bezorgen gaat wel een stuk sneller dan ophalen.

Wat is er speciaal aan de 28mm greep, is dit iets dikker/dunner dan normaal gesproken ofzo?

Wat is er speciaal aan de 28mm greep, is dit iets dikker/dunner dan normaal gesproken ofzo?
Het voelt een stuk lekkerder in je hand, imo. Bovendien betekent het dat de stang wsch dus een (wellicht minimale) whip heeft omdat het staal zo dun is.

hey vraagje
ik heb het ouwe type van barbarianline lat tower met stackweight dat gewicht gaat tot 125 kg.
nu wilde ik gistere full stack pakken maar kwam er achter dat die stang waar het gewicht ophangt een gat tekort komt haha, dus fullstack is eigelijk 120 kg was dit normaal bij het ouwere type?? meschien ontwerp foutje ofzo..
is opzich nie erg kan ik er eventueel nog zelf gewichten bij hangen hoeveel kunne de kabels en katrollen eigelijk aan?

gr

Laatst bewerkt:
  • #1.599
hey fitness seller

ik had een vraagje over de basic line multi bank
http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p625_Basic-Line-Multibank.html
ik zie dat hij tot 70 grade instelbaar is
nu was mijn vraag of dit ver genoeg is om te shoulder presse?

alvast bedankt
Moet lukken maar het gaat erom wat voor jou het prettigste is. Staand kan natuurlijk ook!

hey vraagje
ik heb het ouwe type van barbarianline lat tower met stackweight dat gewicht gaat tot 125 kg.
nu wilde ik gistere full stack pakken maar kwam er achter dat die stang waar het gewicht ophangt een gat tekort komt haha, dus fullstack is eigelijk 120 kg was dit normaal bij het ouwere type?? meschien ontwerp foutje ofzo..
is opzich nie erg kan ik er eventueel nog zelf gewichten bij hangen hoeveel kunne de kabels en katrollen eigelijk aan?

gr
Dat is vreemd, het is in ieder geval niet normaal. Geen montagefout? :p

Het oude model stackweight lat tower is ontworpen voor een 125 kg gewichtenstapel.

nog een vraagje , wat is de kortst mogelijke stang om op de Barbarian Multi Squat Rack te gebruiken?
want kheb niet zo heel veel plaats

Terug
Naar boven