XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

nee geen montage fout kijk zelf maar stang komt een gat tekort hehe

28l85e8.jpg

bffbza.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.602
nog een vraagje , wat is de kortst mogelijke stang om op de Barbarian Multi Squat Rack te gebruiken?
want kheb niet zo heel veel plaats
Het rack is 121 cm breed, je hebt dus een halterstang nodig met een binnenmaat langer dan 121 cm.

De kortst mogelijke stang is de 30 x 183 cm of de 50 x 185 cm stang.

nee geen montage fout kijk zelf maar stang komt een gat tekort hehe
Er horen 24 gaten in te zitten, misschien heb je trouwens één gewicht teveel gekregen :)

idd 1 gewicht teveel gekregen jammer dat ik hem er nie aan kan hangen haha ach ja.
zag trouwens dat het nieuwe type 140 kg magazijn heeft zijn er toevallig ok nog type's die een nog groter gewicht magazijn hebben?

• #1.604
idd 1 gewicht teveel gekregen jammer dat ik hem er nie aan kan hangen haha ach ja.
zag trouwens dat het nieuwe type 140 kg magazijn heeft zijn er toevallig ok nog type's die een nog groter gewicht magazijn hebben?
Nee, er is maar één model stackweight lat tower.

Misschien dat een toekomstig nieuw model ooit nog een groter magazijn krijgt maar dat durf ik nog niet te garanderen - zal sowieso nog een hele tijd duren voordat er voor dit toestel weer een nieuw model komt!

Bedoel je de stackweight lat tower van Barbarian Line? Wordt binnen één tot twee weken verwacht, zie levertijd op de website.

Bedoel de vernieuwde lat tower waar je gewoon je schijven aan kan hangen..?

• #1.606
Bedoel je de stackweight lat tower van Barbarian Line? Wordt binnen één tot twee weken verwacht, zie levertijd op de website.

Bedoel de vernieuwde lat tower waar je gewoon je schijven aan kan hangen..?
Daar hebben we nog geen verwachte levertijd voor, zal waarschijnlijk nog wel even duren.

• #1.608
Gewoon de twee vleugelmoeren goed aandraaien en vervolgens de grote zwarte schroef aandraaien.

Sluiten ze niet goed ofzo?
Jawel, dat wel. Maar ik vroeg me af wat de functie van die grote zwarte schroef was. Die kleine dingetjes doen hun taak toch al of sluit die grote zwarte schroef net dat laatste 1/10e van een mm ofzo?

Mijn grote complimenten aan de klantenservice van Fitness-seller!

Tijdens de bestelling is er wat fout gegaan en daardoor had ik wel het geld overgemaakt maar niet mijn bestelling bevestigd. Hiervoor kreeg ik netjes een mailtje dat ze wel mijn geld ontvangen hadden, maar ze dit niet aan een bestelling konden koppelen en of ik de bestelling opnieuw kon doen.

Ik weet dat elk bedrijf dit normaal moet doen, maar dat gebeurt lang niet altijd.

Mijn grote complimenten :D :thumbup:

nog een vraagje

als ik nu bv 5 halterschijven van 5kg nodig heb , moet ik dan op elk van die schijven die verzendingskosten betalen ???

• #1.612
nog een vraagje

als ik nu bv 5 halterschijven van 5kg nodig heb , moet ik dan op elk van die schijven die verzendingskosten betalen ???
Natuurlijk niet, de verzendkosten worden bepaald aan de hand van de totale waarde van je bestelling.

Plaats gewoon alle gewenste artikelen in je winkelwagen en begin de bestelprocedure, dan staan de verzendkosten aangegeven.

• #1.613
Jawel, dat wel. Maar ik vroeg me af wat de functie van die grote zwarte schroef was. Die kleine dingetjes doen hun taak toch al of sluit die grote zwarte schroef net dat laatste 1/10e van een mm ofzo?
De zwarte schroef is inderdaad voor de fijnafstemming :p

Mijn grote complimenten aan de klantenservice van Fitness-seller!

Tijdens de bestelling is er wat fout gegaan en daardoor had ik wel het geld overgemaakt maar niet mijn bestelling bevestigd. Hiervoor kreeg ik netjes een mailtje dat ze wel mijn geld ontvangen hadden, maar ze dit niet aan een bestelling konden koppelen en of ik de bestelling opnieuw kon doen.

Ik weet dat elk bedrijf dit normaal moet doen, maar dat gebeurt lang niet altijd.

Mijn grote complimenten :D :thumbup:
Bedankt, natuurlijk kun je inderdaad niet anders verwachten van een bedrijf maar complimentjes zijn altijd leuk om te lezen :)

als ik iets koop zou ik het graag onder rembours laten opsturen. maar dat gaat niet onder de 300 euro???? waar slaat dat op?:mad:

• #1.615
als ik iets koop zou ik het graag onder rembours laten opsturen. maar dat gaat niet onder de 300 euro???? waar slaat dat op?:mad:
Sterker nog, rembours is pas mogelijk vanaf een bestelwaarde van 400 euro.

Je dient dus vooruit te betalen of je komt je bestelling afhalen en betaalt dan contant.

Fitness seller

ik krijg geen reactie op mijn mail.
heb contact gehad met wil, die zei dat mijn onderdeel zsm verstuurd zou worden, maar nog steeds niks gekregen?? (ong 3 weken geleden) betaling heb ik bijna een maand geleden al gedaan..

• #1.618
ik krijg geen reactie op mijn mail.
heb contact gehad met wil, die zei dat mijn onderdeel zsm verstuurd zou worden, maar nog steeds niks gekregen?? (ong 3 weken geleden) betaling heb ik bijna een maand geleden al gedaan..
Druk druk druk, alle e-mails worden echter gewoon beantwoord, vrijwel altijd binnen 24 uur. Als het langer duurt wordt er iets uitgezocht met betrekking tot je e-mail, wacht aub gewoon even af!

Ik kan nu sowieso niets doen zonder een bestelnummer.

Heb laatst alles netjes binnen gekregen! Top verpakt.

In elkaar zetten van barbarian rack was even lastig in mijn eentje maar had geen geduld om te wachten tot er iemand was om te helpen. Zal binnenkort een fotootje plaatsen van de nieuwe homegym!

Iig erg bedankt Marvin!

Terug
Naar boven