XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Op dit moment is het inderdaad nog niet zeker wanneer en of de powerliftriem weer beschikbaar zal zijn in de maten M en L. Had je hierover een e-mail ontvangen?

Mocht de riem uit het assortiment verdwijnen dan zal er niet snel een alternatief komen, er zijn echter genoeg shops te vinden die ook powerliftriemen verkopen :)

Ik heb momenteel nog een bestelling lopen waar deze riem nog moet nageleverd worden. Kan er in dat geval niets geregeld worden van terugbetaling? (stuur ik dan wel een mailtje voor). Want nu zit ik te wachten en heb ik geen flauw idee of ik 2 weken of 4 maand moet wachten, en ik heb wel dringend es een nieuwe riem nodig. Heb ook geen zin om dan ergens anders een riem te bestellen en dan ineens toch de riem van jullie te ontvangen, want aan 2 riemen heb ik ook niets.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
Ik heb een tijd terug een Powertec Bench Rack System gekocht.
Het bankje wat daarbij zat ligt stom met bankdrukken het zit te veel in de weg.
Het lijkt breder als andere bankjes van andere merken kan dat?
Welk bankje kan je dan best erbij kopen wat niet zo breed is?Moet wel belastbaar zijn to min 230 kg.
De bank is zeker breder dan normale smalle rechte bankjes maar de meeste andere ergonomisch gevormde bankjes zullen vrijwel dezelfde afmetingen rugleuning hebben.

De Barbarian Multi Bench heeft in ieder geval wel dezelfde afmetingen, die bank is dus helaas ook geen optie voor jou.

He Fitness-Seller,

Kunnen jullie mij vertellen hoelang de stang voor de schijfopname is, en dan bedoel ik alleen het gedeelte van de stang waar daadwerkelijk schijven op kunnen?

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p404_Powertec-Leg-Lift-Attachment.html
Die is circa 25 cm lang – of 26,5 cm als je de rubberen ring die de schijven opvangt weghaalt :)

Ik heb momenteel nog een bestelling lopen waar deze riem nog moet nageleverd worden. Kan er in dat geval niets geregeld worden van terugbetaling? (stuur ik dan wel een mailtje voor). Want nu zit ik te wachten en heb ik geen flauw idee of ik 2 weken of 4 maand moet wachten, en ik heb wel dringend es een nieuwe riem nodig. Heb ook geen zin om dan ergens anders een riem te bestellen en dan ineens toch de riem van jullie te ontvangen, want aan 2 riemen heb ik ook niets.
Stuur daar inderdaad even een mailtje over, er is momenteel helaas nog geen duidelijkheid over deze riem.

Hoe staat het met de Barbarian Chin-Up – Plafond? Heb 12 juni een mail gehad dat er iets fout was gegaan met de bestelling en dat het nog ongeveer 6 weken zou duren. Het is inmiddels 15 augustus en de status staat, alweer een tijdje, op leverbaar in ongeveer 10 dagen. Graag een reactie

Groet Martijn

bestelling: 103756

• #1.567
Hoe staat het met de Barbarian Chin-Up – Plafond? Heb 12 juni een mail gehad dat er iets fout was gegaan met de bestelling en dat het nog ongeveer 6 weken zou duren. Het is inmiddels 15 augustus en de status staat, alweer een tijdje, op leverbaar in ongeveer 10 dagen. Graag een reactie

Groet Martijn

bestelling: 103756
Naar verwachting leverbaar in 10 dagen :rolleyes: Onze fabrikant heeft destijds inderdaad enkel wand-uitvoeringen van de chin-up bars geleverd waardoor het artikel lange tijd niet leverbaar is geweest, zoiets staat helaas buiten onze macht.

Als je niet langer wenst te wachten kun je de bestelling altijd nog annuleren, zoals reeds is gecommuniceerd. Anders zul je gewoon nog moeten afwachten.

hey fitness seller :)

ik vroeg mij zo eigenlijk af of een powerrack eigenlijk ook buiten kan gezet worden?

en dan liefst met of zonder lat optie want ik veronderstel dat die rap roest?

want wat moet je anders als je thuis ( veilig ) wil trainen maar geen kamer vrij hebt?

Geen olympische barbells van 20 kg die tot 300-350 kg belastbaar zijn beschikbaar? :(

Laatst bewerkt:
  • #1.570
hey fitness seller :)

ik vroeg mij zo eigenlijk af of een powerrack eigenlijk ook buiten kan gezet worden?

en dan liefst met of zonder lat optie want ik veronderstel dat die rap roest?

want wat moet je anders als je thuis ( veilig ) wil trainen maar geen kamer vrij hebt?
Dat kan op zich wel, al is het niet aan te raden. Zolang er geen lakschade is zou er niets mogen roesten, echter zal lakschade waarschijnlijk niet lang uitblijven :)

Als je echt veiligheid wil zul je toch voor een squat rack, half-rack of power rack moeten gaan – altijd lastig dus als je geen plaats in huis hebt.

Geen olympische barbells van 20 kg die tot 300-350 kg belastbaar zijn beschikbaar? :(
Helaas, enkel wat in de shop staat

Slechte service slechte kwaliteit heb het een keer mee gemaakt nooit meer

• #1.574
Dat het spel in elkaar valt?

Marvin al nieuws wanneer de nieuwe lat pully leverbaar is?

Terug
Naar boven