MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ah ja, ik zie het.

zeer mooi.

Is het platform niet los te verkrijgen?

SWEET!

Dus dat platform is niet los verkrijgbaar? Zal sowieso wel een duur ding zijn als ik even snel reken (rond de 1000 e?)

Gaaf man, mijn hele droom-homegym in 1 pakket :P

worden er nog nieuwe racks verwacht van powertec? of worden die van heden nog vernieuwd binnenkort ofzo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.647
zeer mooi.

Is het platform niet los te verkrijgen?

SWEET!

Dus dat platform is niet los verkrijgbaar? Zal sowieso wel een duur ding zijn als ik even snel reken (rond de 1000 e?)
Voorlopig enkel in combinatie met de Commercial Line racks, misschien bieden we het platform binnenkort echter ook los aan. De losse prijs zou dan inderdaad minimaal 1000,- EUR zijn.

worden er nog nieuwe racks verwacht van powertec? of worden die van heden nog vernieuwd binnenkort ofzo?
De Commercial Line serie zijn de nieuwste racks, voorzover ik weet komen er geen nieuwe modellen van het normale Powertec Power Rack.

Das jammer, dan moet ik zelf maar aan het knutselen :p

Het is toch maar rubber met parket?
Om het zelf te maken kan je dan gewoon rubber kopen en een laminaatje op maat maken?
Of zie ik nou verkeerd wat dit eigenlijk inhoud?
Wat maakt die vloer eigenlijk beter ten opzichte van mijn eigen harde vloer?

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Ik heb trouwens wel interesse in die T-bar voor mijn squat rack.
Maar mijn 50mm bar is gelagerd, Is dit juist beter of is een vaste beter voor de T-bar oefening?
Ojah ik zie bij de close ups zo een mooi blik labeltje van barbarian. Waarom heb ik dat niet op mijn squat rack ? Of is dat op de Power Cage? Ziet er namelijk cool uit.

Het is toch maar rubber met parket?
Om het zelf te maken kan je dan gewoon rubber kopen en een laminaatje op maat maken?
Of zie ik nou verkeerd wat dit eigenlijk inhoud?

Ik heb her en der op internet diverse mensen uit zien leggen hoe ze een platform in elkaar hebben gedraaid, maar het komt meestal neer op meerdere lagen multiplex (tot 50 mm dik heb ik ze gezien), met aan de zijkanten dus een laag rubber.

Tenzij je een massief betonnen vloer hebt zou ik de krachten die komen kijken bij het droppen van zware gewichten niet onderschatten, zo'n platform dempt volgens mij toch een hele hoop..

• #1.651
Het dempend vermogen van het platform :)

Ik heb trouwens wel interesse in die T-bar voor mijn squat rack.
Maar mijn 50mm bar is gelagerd, Is dit juist beter of is een vaste beter voor de T-bar oefening?
Ojah ik zie bij de close ups zo een mooi blik labeltje van barbarian. Waarom heb ik dat niet op mijn squat rack ? Of is dat op de Power Cage? Ziet er namelijk cool uit.
Het maakt niets uit of de stang gelagerd is of niet. Vast een ouder model, het metalen label wordt pas recent gebruikt :)

• #1.652
Het verwerken van bestellingen duurt momenteel helaas wat langer in verband met drukte en ziekte van enkele medewerkers!

Hou hier a.u.b. rekening mee wanneer je een lopende bestelling hebt of een nieuwe bestelling plaatst!

Het dempend vermogen van het platform :)

Het maakt niets uit of de stang gelagerd is of niet. Vast een ouder model, het metalen label wordt pas recent gebruikt :)

hmm Heb hem net 2 a 3 weken :P Jammer Mag ik ruilen ? :D haha...

Nu even sparen voor zoon t-bar. Wordt in ieder geval mijn volgende aankoop.

Of ik moet de lotto vanavond winnen

Het verwerken van bestellingen duurt momenteel helaas wat langer in verband met drukte en ziekte van enkele medewerkers!

Hou hier a.u.b. rekening mee wanneer je een lopende bestelling hebt of een nieuwe bestelling plaatst!

die van mij toevallig al gedaan?? (bestel nr 104675)

• #1.656
die van mij toevallig al gedaan?? (bestel nr 104675)
Die bestelling wordt pas sinds gisteren verwerkt, zal waarschijnlijk tegen het einde van de volgende week worden verzonden dan - ligt eraan hoe snel we weer op schema liggen!

bij het powertec rack zitten deze artikkelen bij zeker?
1 lat stang
1 eenhandsgreep
1 pull-up curlstang

maar wat is die pull-up curlstang :o

• #1.658
bij het powertec rack zitten deze artikkelen bij zeker?
1 lat stang
1 eenhandsgreep
1 pull-up curlstang

maar wat is die pull-up curlstang :o
Een (pulldown) curlgreep moet dat zijn, staat daar inderdaad een beetje krom ik zal het aanpassen!

kheb vandaag mijn basic line multi bank ontvangen
op de site staat dat hij van 0 tot 70 graden instelbaar is
maar nu blijkt dat ik hem ook decline kan zetten
mss toch effe bij vermelden op de site

Terug
Naar boven