Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Haha, dat is wel een heel erg vreemd verhaal! Heb ik echter nog niet eerder iets van gehoord, is zijn bestelling uiteindelijk alsnog geleverd en heeftie geen contact opgenomen met ons? :p

lol vandaag is precies hetzelfde gebeurd. Weer een vrachtwagen zonder laadklep of iets. Vraagt die chauffeur aan die maat van me. Heb je een heftruck? :roflol: wtf man haha.

Morgen komen ze weer bij hem. Hopen dat het dan wel goed is.

Vaag, hopelijk flikken ze mij dat niet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683
lol vandaag is precies hetzelfde gebeurd. Weer een vrachtwagen zonder laadklep of iets. Vraagt die chauffeur aan die maat van me. Heb je een heftruck? :roflol: wtf man haha.

Ben je nou serieus haha? Vraag je maat anders even contact met ons te nemen, hier wil ik toch wel wat meer van weten :o

Konden ze overigens niet even met hand uitladen? Even werk misschien maar alle toestellen of gewichten zijn gewoon altijd in afzonderlijke pakketten verdeeld, nu moet je maat weer een dag wachten :)

haha, ben benieuwd hoe ze hier men rack gaan leveren dan.

net het Powertec Power Rack System incl. Utility Bench besteld, en EZ bar.

enig idee wanneer dat in belgië zou zijn? alles in voorraad stond erbij.

mijn maat hebben ze opgebeld voor te leveren, maar ik heb nergens men gsm ingegeven. ben benieuwd hoe ze dat gaan doen :scratch:

:)

hahahaha :p :roflol: :roflol: :roflol:

Ben je nou serieus haha? Vraag je maat anders even contact met ons te nemen, hier wil ik toch wel wat meer van weten :o

Konden ze overigens niet even met hand uitladen? Even werk misschien maar alle toestellen of gewichten zijn gewoon altijd in afzonderlijke pakketten verdeeld, nu moet je maat weer een dag wachten :)

Ja ik ben serieus :roflol:. Morgen komen ze weer, dan is zn ma thuis. Lijkt me niet dat het nu nog een keer gebeurt. Ik had het indd ook zelf uit die vrachtwagen gehaald.

Als het morgen weer gebeurt zal ik wel ff zeggen dat hij ff een telefoontje geeft. Maar dat lijkt me toch niet.. :P

Roflcopter.gif

Dat full rack van powertec ziet er echt zo goed uit, 't is zo verleidelijk om men bodycraft ervoor weg te doen hehe.
Nu zie ik ook dat je er optie platform bij kan nemen, prijs schilt dan 1000euro, kost dat "platform" gewoon 1000euro :s ?

Dat full rack van powertec ziet er echt zo goed uit, 't is zo verleidelijk om men bodycraft ervoor weg te doen hehe.
Nu zie ik ook dat je er optie platform bij kan nemen, prijs schilt dan 1000euro, kost dat "platform" gewoon 1000euro :s ?

Minstens, want het is ook nog een setprijs :rolleyes:

• #1.690
haha, ben benieuwd hoe ze hier men rack gaan leveren dan.

net het Powertec Power Rack System incl. Utility Bench besteld, en EZ bar.

enig idee wanneer dat in belgië zou zijn? alles in voorraad stond erbij.

mijn maat hebben ze opgebeld voor te leveren, maar ik heb nergens men gsm ingegeven. ben benieuwd hoe ze dat gaan doen :scratch:

:)
Maak je daar maar niet druk om, dit is de eerste en hopelijk laatste keer dat ik hiervan hoor haha. Ik ga ervan uit dat het in dit geval een lokale leverancier is die normaal andere soorten zendingen verzorgt (onze transporteur geeft sommige zendingen uit aan lokale leveranciers, vandaar dat ik ook graag wil weten om welke zending dit gaat :))

Je telefoonnummer heb je toch echt moeten opgeven anders kun je de registratie niet afronden of de bestelling niet plaatsen. Check even de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen, daar staat het telefoonnummer dat je hebt opgegeven ook op aangegeven.

Levertijd kan ik op voorhand niet aangegeven, zoals vermeld op onze website en in dit topic is het momenteel ontzettend druk dus je moet even afwachten.

Minstens, want het is ook nog een setprijs :rolleyes:
Dat klopt, zie wederom ook weer deze post ;)

Fitness seller,

is er evt een leuke deal te maken met,

Barbarian Power Cage incl. Multi Bench + 145kg (rubber gripper) Halterset
en de Barbarian Lat Tower – Stackweight

??

• #1.692
Fitness seller,

is er evt een leuke deal te maken met,

Barbarian Power Cage incl. Multi Bench + 145kg (rubber gripper) Halterset
en de Barbarian Lat Tower – Stackweight

??
Nee, beide artikelen zijn reeds voordeelpakket of in de aanbieding!

Nou geven wij overigens sowieso vrijwel nooit extra kortingen, maar zoiets moet je vooral niet in publieke forums vragen :rolleyes:

Nee, beide artikelen zijn reeds voordeelpakket of in de aanbieding!

Nou geven wij overigens sowieso vrijwel nooit extra kortingen, maar zoiets moet je vooral niet in publieke forums vragen :rolleyes:

:( hmm ok duidelijk,
waarom zou ik dat niet hier vragen? lijkt me dat dat alleen maar reclame voor jullie is,
Zijn vast meer mensen die ook meerdere grote dingen willen bestellen .. of niet?
praten hier toch over ruim 1800 euro

Laatst bewerkt:
Ik zou die plate loaded kopen Flash, is goedkoper en kan meer gewicht aan. :)

Vandaag een mailtje gehad dat de bestelling is verzonden. Wanneer kan ik het verwachten? Ik hoop morgen, dan is er namelijk iemand thuis.

heb je men pm ontvangen? :o

Is het normaal dat het bestellen van iets langer dan een maand duurt? Ik wacht namelijk al een tijdje op bestelling: 104491

Terug
Naar boven