Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
kheb vandaag mijn basic line multi bank ontvangen
op de site staat dat hij van 0 tot 70 graden instelbaar is
maar nu blijkt dat ik hem ook decline kan zetten
mss toch effe bij vermelden op de site
Stond inderdaad niet in de productbeschrijving, heb het toegevoegd :) thanks

Is toch een klem? Dus geen gat nodig.

• #1.664
Wacht. Is dat gedeelte nieuw?:P
Mijn squatrek heeft daar geeneens gaten om een balk te bevestigen.
Oudere modellen hebben die balk inderdaad niet. Qua stabiliteit maakt dit echter weinig verschil, je kunt alleen inderdaad de T-bar row optie niet bevestigen :o

Ik heb de oudere versie van de Barbarian Powercage.

Is de latpully die je eerst eraan kon vastmaken nog los te verkrijgen? En zoja, wat kost die?

En die 2 dip bars die nu bij het nieuwe rek zitten, kun je die ook op de oude powercage gebruiken? Zoja, wat kosten ze?

Alvast bedankt. Gr Ruben

Heb jullie even een PM gestuurd omtrent een verzending..

Meesterlijke organisatie bij het leveren van een bestelling van een maat van me!! Je weet allicht wel wat welke ik, bedoel. :roflol:

• #1.671
Ik heb de oudere versie van de Barbarian Powercage.

Is de latpully die je eerst eraan kon vastmaken nog los te verkrijgen? En zoja, wat kost die?

En die 2 dip bars die nu bij het nieuwe rek zitten, kun je die ook op de oude powercage gebruiken? Zoja, wat kosten ze?

Alvast bedankt. Gr Ruben
Het latstation en de dip bars zijn binnenkort ook los verkrijgbaar, deze zullen tegen die tijd op de website verschijnen. Prijs durf ik nu nog niet te noemen.

De dip bars en het nieuwe lat station passen beiden ook op het oude rack!

Die powertec platforms kan je die ook los kopen ?

Hoi ik zoek voor mij homegym eigenlijk een multibench waar je ook een preachercurl op kunt bevestigen (en eventueel een legextension) nu kan bij de barbarian alleen op de workbench zo'n optie bevestigd worden.. ik wil graag de barberian multibench gebruiken.

Heeft iemand een idee?

• #1.675
Hoi ik zoek voor mij homegym eigenlijk een multibench waar je ook een preachercurl op kunt bevestigen (en eventueel een legextension) nu kan bij de barbarian alleen op de workbench zo'n optie bevestigd worden.. ik wil graag de barberian multibench gebruiken.

Heeft iemand een idee?
De Barbarian Multi Bench heeft geen mogelijkheid tot opties, de Flat-Workbench inderdaad wel (er is echter nog geen Barbarian Leg Extension optie)

De Powertec Utility Bench is misschien interessant voor jou, hiervoor zijn zowel een leg extension als curl optie beschikbaar!

Of eventueel de Barbarian Multi Bench in combinatie met een losse bicep curl bank

Dat gaat helaas niet. Pas nog beantwoord overigens, check deze post even :)

I'm sorry, schoot me ff te binnen haha! Volgende keer ff searchen :o
1000euro. hmmmm dat is denk iets teveel van het goede haha.

edit//
Zou wel vet zijn als je ook nog je eigen ''logo'' erop zou kunnen laten zetten. Misschien een idee als dat kan ?!?!

Het latstation en de dip bars zijn binnenkort ook los verkrijgbaar, deze zullen tegen die tijd op de website verschijnen. Prijs durf ik nu nog niet te noemen.

De dip bars en het nieuwe lat station passen beiden ook op het oude rack!

Fantastisch. Zeer mooi. Dan houd ik de site gewoon wekelijks in de gaten. Dank u!

Ik heb geen idee wie je bedoeld, stuur maar een PM als je erover wilt praten :o

Haha. Eindelijk stond zijn bestelling voor de deur in de vrachtwagen. Maar die vrachtwagen had geen laadklep en ze hadden ook geen karretje meegenomen om alles eruit te halen.

Dus toen is alles weer mee terug genomen :P

Mja alsnog snap k hem niet, ik had die bestelling in de vrachtwagen wel uit elkaar gehaald. :D

haha. Eindelijk stond zijn bestelling voor de deur in de vrachtwagen. Maar die vrachtwagen had geen laadklep en ze hadden ook geen karretje meegenomen om alles eruit te halen.

Dus toen is alles weer mee terug genomen :p

mja alsnog snap k hem niet, ik had die bestelling in de vrachtwagen wel uit elkaar gehaald. :d

lol:d

• #1.680
Haha. Eindelijk stond zijn bestelling voor de deur in de vrachtwagen. Maar die vrachtwagen had geen laadklep en ze hadden ook geen karretje meegenomen om alles eruit te halen.

Dus toen is alles weer mee terug genomen :P

Mja alsnog snap k hem niet, ik had die bestelling in de vrachtwagen wel uit elkaar gehaald. :D
Haha, dat is wel een heel erg vreemd verhaal! Heb ik echter nog niet eerder iets van gehoord, is zijn bestelling uiteindelijk alsnog geleverd en heeftie geen contact opgenomen met ons? :p

Terug
Naar boven