Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

PE is groter en goedkoper (lage dichtheid), gietijzer is compacter en duurder.

Dan moet gietijzer beter zijn ?.. als je gaat curlen kan je misschien niet de volledige beweging maken

Ik persoonlijk ben een ijzer man ;)

PE zou ik alleen nemen als er mensen onder,boven naast je huis/appartement last kunnen hebben van het neerzetten van je gewichten.

Zoals bovengenomend kunnen grotere gewichten (PE en gietijzer met grippers) je limiteren in oefeningen door de ruimte die ze innemen.

my 2cts

Ik persoonlijk ben een ijzer man ;)

PE zou ik alleen nemen als er mensen onder,boven naast je huis/appartement last kunnen hebben van het neerzetten van je gewichten.

Zoals bovengenomend kunnen grotere gewichten (PE en gietijzer met grippers) je limiteren in oefeningen door de ruimte die ze innemen.

my 2cts

Oke :).. ik woon vrijstaand dus geen last van :D
Bedankt voor de hulp boys

Fitness Seller,

die Hex Dumbbells, zijn die ook los verkrijgbaar?

Zoja, wat kost een paar van 36kg?

vraagje; waarvoor dienen de twee naar binnen stekende steunen bij de barbarian powerrack? (onderkant) Ik dacht dat deze als voetsteunen werden gebruikt wanneer je seated pulleys doet met de powerrack system, maar wat als je geen system kiest, maar gewoon een powerrack? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik gebruik het om trainingsmaatjes te spotten bij bijv. benchpress, weet niet of het daarvoor bedoelt is maar werkt iig goed en zit verder ook niet in de weg bij squatten.

vraagje; waarvoor dienen de twee naar binnen stekende steunen bij de barbarian powerrack? (onderkant) Ik dacht dat deze als voetsteunen werden gebruikt wanneer je seated pulleys doet met de powerrack system, maar wat als je geen system kiest, maar gewoon een powerrack?

Die zijn om op te bijten als de oefening pijn doet.

dat zijn steunen om je voeten onder te zetten als je puldowns doet met de latpully die je op het rack kan aansluiten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.712
Is het normaal dat het bestellen van iets langer dan een maand duurt? Ik wacht namelijk al een tijdje op bestelling: 104491
Chromen hex bar is een tijdje niet leverbaar geweest, deze bestelling zal deze week nog worden verzonden - hiervan krijg je nog per e-mail bericht.

Wat voor jou beter is zul je zelf moeten beslissen, de PE halterschijven zijn simpelweg veel goedkoper maar zijn ook groter zoals hier al gezegd werd. Qua duurzaamheid zijn beide types sterk maar ijzer is natuurlijk minder snel kapot te krijgen ;)

die Hex Dumbbells, zijn die ook los verkrijgbaar?

Zoja, wat kost een paar van 36kg?
De hex dumbbells zijn enkel in sets verkrijgbaar

vraagje; waarvoor dienen de twee naar binnen stekende steunen bij de barbarian powerrack? (onderkant) Ik dacht dat deze als voetsteunen werden gebruikt wanneer je seated pulleys doet met de powerrack system, maar wat als je geen system kiest, maar gewoon een powerrack?
Die dienen inderdaad gewoon als voetsteunen voor gebruik bij de low pulley. De voetsteunen zitten vast aan het rack dus ook als je geen lat station erbij koopt zitten ze erop!

De voetsteunen zitten normaal gesproken niet in de weg van bankjes ofzo maar toekomstige modellen van de power cage krijgen wellicht gewoon losse verwijderbare voetsteunen.

kheb vandaag mn gietijzeren halterset binnegekregen (2x 20kg)
kben er niet zo content van , pakket kwam aan in een kartonnen verpakking helemaal doorweekt van het water (was ook al helemaal opegescheurd)
boekje dat erbij zat is ook nietmeer bruikbaar
en op de schijven zitten al roestplekken , (ze lijken wel tweedehands)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.715
Veel plezier ermee :)

kheb vandaag mn gietijzeren halterset binnegekregen (2x 20kg)
kben er niet zo content van , pakket kwam aan in een kartonnen verpakking helemaal doorweekt van het water (was ook al helemaal opegescheurd)
boekje dat erbij zat is ook nietmeer bruikbaar
en op de schijven zitten al roestplekken , (ze lijken wel tweedehands)
Blijkbaar is de leverancier dan niet zorgvuldig met het pakket omgegaan, excuses daarvoor. Indien je zo'n doorweekt en gescheurd pakket krijgt aangeboden zou je dit eigenlijk gewoon moeten weigeren, in verband met mogelijke beschadigingen aan de artikelen.

De halterschijven zijn absoluut niet tweedehands! Wij verkopen geen tweedehands artikelen! Waarschijnlijk is de roest gewoon vliegroest, dit kan ontstaan tijdens transport. Normaal gesproken zou je dit gewoon met een doek weg moeten kunnen vegen, als dat niet mogelijk is stuur je maar even een e-mail met duidelijke foto's van de roestplekken naar de klantenservice.

De grip pads en het boekje heb je er gratis bijgekregen, maar als het boekje niet meer leesbaar is kunnen we een nieuw exemplaar toesturen.

Laatst bewerkt:
Veel plezier ermee :)

Blijkbaar is de leverancier dan niet zorgvuldig met het pakket omgegaan, excuses daarvoor. Indien je zo'n doorweekt en gescheurd pakket krijgt aangeboden zou je dit eigenlijk gewoon moeten weigeren, in verband met mogelijke beschadigingen aan de artikelen.

De halterschijven zijn absoluut niet tweedehands! Wij verkopen geen tweedehands artikelen! Waarschijnlijk is de roest gewoon vliegroest, dit kan ontstaan tijdens transport. Normaal gesproken zou je dit gewoon met een doek weg moeten kunnen vegen, als dat niet mogelijk is stuur je maar even een e-mail met duidelijke foto's van de roestplekken naar de klantenservice.

De grip pads en het boekje heb je er gratis bijgekregen, maar als het boekje niet meer leesbaar is kunnen we een nieuw exemplaar toesturen.

kzal zometeen is proberen ze weg te vegen
het pakket kon ik niet weigeren , want ik was niet thuis en ze hadden het bij mn buurman afgegeven

Moeren met een rubber/plastic ringetje erin, moet je daar helemaal doorheen draaien ofwat? :o

*borgmoer

Terug
Naar boven