Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Daar kan ik niet veel op zeggen, je geeft in feite zelf al antwoord op je vraag :) Twee meter ruimte voor de diepte van het rack is niet echt veel, je moet voor jezelf bepalen of dat voor jou genoeg is. Normaal gesproken zou dat echter wel moeten kunnen!

Al gedacht aan een 185 cm stang zodat je het rack in de andere richting in de ruimte kunt plaatsen? Dan hou je natuurlijk wel slechts enkele centimeters ruimte over aan beide kanten van de halterstang voor het laden van halterschijven.

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Okee bedankt, die stang van 185 zie ik niet zo zitten, dan wordt het wel heel erg krap. Ik ga proberen van die 2 meter 2.5 meter te maken, dan moet het wel lukken.

Mijn bestelling van twee apparaten van 9 september is gisteren (vrijdag de 25e) verstuurd.
Iemand ervaring met de snelheid van bezorgen? Kan ik het maandag verwachten of zal het dinsdag worden omdat het uit Duitsland komt?

En vandaag (maandag) ontvangen! Met alle lof (ook) voor de transporteur.

Yes binnen thanks :kiss:

Dus gemiddeld zal het dus ongeveer 2 weken duren voordat je je bestelling thuis hebt? :)

Wow :o ! Jullie zijn goed hé!

Besteld 24 donderdag september, verzonden maandag 28 september, amper 3 werkdagen gehad om de bestelling te verwerken, echt klasse! :D

Ik kreeg een telefoontje vandaag om 8 uur van jah kunnen we jouw bestelling komen brengen vandaag, had ik echt totaal niet verwacht zo snel al superblij enzo xD

Ik zal als ik het binnen heb nog wel een reactie plaatsen!

Om half 11 vanmorgen mijn bestelling (Barbarian Lat Tower enz.) ontvangen, hartelijk dank voor de goede service FITNESS-SELLER! Ik heb alleen nog een vraagje, ik heb de bestelling net uitgepakt en zie een hoop onderdelen, maar geen gebruiksaanwijzing xD Alleen een plaatje van het apparaat zelf, moet ik het met dat plaatje doen of hoort er wel een echte instructie bij?

Om half 11 vanmorgen mijn bestelling (Barbarian Lat Tower enz.) ontvangen, hartelijk dank voor de goede service FITNESS-SELLER! Ik heb alleen nog een vraagje, ik heb de bestelling net uitgepakt en zie een hoop onderdelen, maar geen gebruiksaanwijzing xD Alleen een plaatje van het apparaat zelf, moet ik het met dat plaatje doen of hoort er wel een echte instructie bij?

Ik heb hetzelfde apparaat gisteren ontvangen en ja je moet het met het plaatje doen, maar dat lijkt me geen probleem toch? (het apparaat bestaat feitelijk maar uit 4 stukken).

Wel jammer dat er geen muurschroeven en pluggen worden geleverd, maar ik heb gelukkig een klusvader die dat soort dingen altijd op voorraad heeft :D

Voor wat betreft de bevestiging aan de muur, gewoon beginnen met de bevestiging van de voet tegen de wand, daarna schroef je de latstang erop, doe je het schuivende deel waar de gewichten op moeten komen alvast erop en niet vergeten zoals ik deed, anders kan je achteraf weer alles losmaken. Dan het lastigste stukje: de bovenkant. Ik heb in eerste instantie het bovenstuk erop geplaatst en dan de schroeven door de latstang en het bovenstuk heen gestoken zodat het in ieder geval blijft zitten. De boel een beetje rechtzetten en daarna de gaten voor de muur afgetekend en geboord. Daarna alleen nog maar schroeven, fluitje van een cent.

Heb zelf ook nog de Basic Line leg extension besteld http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p513_Basic-Line-Leg-Extension-Leg-Curl-Combo.html maar die krijg ik niet goed in elkaar. Zeer onduidelijke beschrijving. Het draaiende deel heeft heel veel speling, en zit zeker niet solide. Het gat waar het bewegende deel in gaat is veel groter dan het draaiende deel zelf. Kan nooit goed zijn, net alsof er een binnenstuk mist maar dit is er niet volgens de handleiding. Ik heb voorlopig de moed maar even opgegeven.

Aangezien er nogal wat vragen zijn rond de levering post ik even een overzicht van mijn bestelling:

11/09/09: Besteld
12/09/09: Betaald
16/09/09: Betaling ontvangen
24/09/09: Bestelling verstuurd
29/09/09: Telefonisch contact voor levering
30/09/09: Levering

Het is wel een vrij grote bestelling (1.981,79 euro) en ik woon in België, ik weet niet in hoeverre dit invloed heeft. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.749
Dat blad moet normaal gesproken voldoende zijn, als je tegen een probleem aanloopt tijdens de montage kun je even mailen :) Uitgebreide handleidingen van de nieuwe toestellen zijn binnenkort online beschikbaar.

Heb zelf ook nog de Basic Line leg extension besteld http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p513_Basic-Line-Leg-Extension-Leg-Curl-Combo.html maar die krijg ik niet goed in elkaar. Zeer onduidelijke beschrijving. Het draaiende deel heeft heel veel speling, en zit zeker niet solide. Het gat waar het bewegende deel in gaat is veel groter dan het draaiende deel zelf. Kan nooit goed zijn, net alsof er een binnenstuk mist maar dit is er niet volgens de handleiding. Ik heb voorlopig de moed maar even opgegeven.
Voor problemen met artikelen en dergelijke kun je een e-mail naar de klantenservice sturen.

Aangezien er nogal wat vragen zijn rond de levering post ik even een overzicht van mijn bestelling:

11/09/09: Besteld
12/09/09: Betaald
16/09/09: Betaling ontvangen
24/09/09: Bestelling verstuurd
29/09/09: Telefonisch contact voor levering
30/09/09: Levering

Het is wel een vrij grote bestelling (1.981,79 euro) en ik woon in België, ik weet niet in hoeverre dit invloed heeft. :)
Dat is niet echt representatief, niet alle artikelen hebben dezelfde levertijd en bovendien zijn we sinds afgelopen week weer goed bij met het verwerken van bestellingen, de grote drukte van de twee weken daarvoor is dus vrijwel achter de rug.

Ik heb hetzelfde apparaat gisteren ontvangen en ja je moet het met het plaatje doen, maar dat lijkt me geen probleem toch? (het apparaat bestaat feitelijk maar uit 4 stukken).

Wel jammer dat er geen muurschroeven en pluggen worden geleverd, maar ik heb gelukkig een klusvader die dat soort dingen altijd op voorraad heeft :D

Voor wat betreft de bevestiging aan de muur, gewoon beginnen met de bevestiging van de voet tegen de wand, daarna schroef je de latstang erop, doe je het schuivende deel waar de gewichten op moeten komen alvast erop en niet vergeten zoals ik deed, anders kan je achteraf weer alles losmaken. Dan het lastigste stukje: de bovenkant. Ik heb in eerste instantie het bovenstuk erop geplaatst en dan de schroeven door de latstang en het bovenstuk heen gestoken zodat het in ieder geval blijft zitten. De boel een beetje rechtzetten en daarna de gaten voor de muur afgetekend en geboord. Daarna alleen nog maar schroeven, fluitje van een cent.

Ik heb deze man http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p634_Barbarian-Lat-Tower.html xD Maar toch bedankt ;)

Ik heb inmiddels 2 bestellingen gedaan: 3 weken geleden en 1 week geleden, ga je die samen versturen?

• #1.752
Ik heb inmiddels 2 bestellingen gedaan: 3 weken geleden en 1 week geleden, ga je die samen versturen?
Nee, dan moet je beide bestellingen annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen met alle artikelen. Als je twee losse bestellingen plaatst, met name met zoveel tijd ertussen, worden die natuurlijk gewoon apart behandeld.

Vandaag mijn bestelling ontvangen en ik kan niet zeggen dat ik tevreden ben:

- Basic Line Multi Bench Comfort niet ontvangen
- 8 Stelringen ontvangen in plaats van 8 veersluitingen
- PowerSports powerliftriem niet ontvangen
- PowerSport dipping belt ontvangen in plaats van Barbarian Dipping Belt
- Twee vloermatten niet ontvangen

Er waren ook voetafdrukken op de verpakking en een stevige deuk in de verpakking van mijn 50 mm x 220 cm barbell :eek:

Laatst bewerkt:
  • #1.754
Vandaag mijn bestelling ontvangen en ik kan niet zeggen dat ik tevreden ben:

- Basic Line Multi Bench Comfort niet ontvangen
- 8 Stelringen ontvangen in plaats van 8 veersluitingen
- PowerSports powerliftriem niet ontvangen
- PowerSport dipping belt ontvangen in plaats van Barbarian Dipping Belt
- Twee vloermatten niet ontvangen

Er waren ook voetafdrukken op de verpakking en een stevige deuk in de verpakking van mijn 50 mm x 220 cm barbell :eek:
Je moet toch echt even een e-mail naar de klantenservice sturen hierover, met het bestelnummer erbij etc, zo kan ik niets in behandeling nemen.

Je moet toch echt even een e-mail naar de klantenservice sturen hierover, met het bestelnummer erbij etc, zo kan ik niets in behandeling nemen.

Al gedaan deze ochtend, maar via DBB kom ik sneller in contact me jullie dacht ik zo. ;) (Bestelnummer wel vergeten, die is: 104711)

Laatst bewerkt:
  • #1.756
Al gedaan deze ochtend, maar via DBB kom ik sneller in contact me jullie dacht ik zo. ;) (Bestelnummer wel vergeten, die is: 104711)
Nah, voor problemen met artikelen of dergelijke kun je altijd het beste gewoon mailen naar de klantenservice.

Ik zie inderdaad dat je al gemaild hebt! Zal morgen in behandeling worden genomen, komt in orde! :)

nvt

Laatst bewerkt:
  • #1.759
Ik heb gisteren gemaild naar de klantenservice, maar nog geen reactie gehad dus zet ik mijn mail hier ook maar even neer, want ik zit nu echt met een probleem.
Ik ga ervan uit dat de wrijving bij de slede door verkeerde montage wordt veroorzaakt. Controleer eens of alles goed in elkaar zit, met name de kunststof kappen in de slede!

Maar zelfde verhaal als bij Santino... Je e-mail wordt vanzelf in behandeling genomen, zoals je weet is het momenteel erg druk! Even geduld nog a.u.b.

Ik ga ervan uit dat de wrijving bij de slede door verkeerde montage wordt veroorzaakt. Controleer eens of alles goed in elkaar zit, met name de kunststof kappen in de slede!

Maar zelfde verhaal als bij Santino... Je e-mail wordt vanzelf in behandeling genomen, zoals je weet is het momenteel erg druk! Even geduld nog a.u.b.

Oke bedankt ik wacht af ;) En ik ga eens even de slede nog een keer goed bekijken, maarja als je iets vanaf een afbeelding moet gaan monteren, dan kan er natuurlijk al gauw iets fout gaan.

Terug
Naar boven