- Waardering
- 434
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reageerde ik niet snel genoeg?Barbarian Power Cage System incl. Multi Bench + 145kg Halterset
heeft alleen als optie zilver?? deze niet meer in zwart leverbaar?
wil graag een zwarte hebben..
edit: al reaktie via de mail gekregen van fs

Wordt nog altijd behandeld, je krijgt vanavond waarschijnlijk nog antwoord eventjes geduld aubKan ik ook even reactie krijgen op mijn mail van zondag?

Reageerde ik niet snel genoeg?
Voor anderen die zich dit eventueel zouden afvragen: de Power Cage is zoals aangegeven op de website momenteel enkel verkrijgbaar in het zilver!
hmm heb mn powertec machine verkocht... wil dus zsm wat anders.. vandaar

Het lijkt er op dit moment op dat het nog een tijdje kan durenhmm heb mn powertec machine verkocht... wil dus zsm wat anders.. vandaar
anders bestel ik hem wel in het zilver mocht het nog lang duren..
enig id voor een uiterlijke datum dat jullie ze weer op vooraad hebben?
We hadden verwacht de zwarte uitvoering volgende week weer binnen te krijgen maar hebben nog geen bericht ontvangen dus de aanlevering zal waarschijnlijk nog een paar weken op zich laten wachten!Alvast veel plezier gewenst met trainenBinnen vijf dagen m'n Barbarian half-rack + nog wat schijven en halters ontvangen. Vele malen sneller dan verwacht, helemaal goed dus!
Kreeg zojuist een belletje dat de bezorger voor de deur stond, had ik niet echt op gerekend. Bezorger heeft ruim een half uur op me gewacht tot dat ik thuis was![]()
Vanavond en morgen alles in elkaar zetten en vanaf vrijdag (eindelijk) weer relaxed trainen.
Getekend, een zeer tevreden klant![]()

Voor de mensen die geinteresseerd zijn in de snelheid van bestellen tot bezorgen:
vr 02/10/2009 Besteld en betaald
ma 05/10/2009 Wordt verwerkt. Uw betaling is ontvangen.
di 06/10/2009 Verzonden
wo 07/10/2009 Ontvangen
Binnen vijf dagen m'n Barbarian half-rack + nog wat schijven en halters ontvangen. Vele malen sneller dan verwacht, helemaal goed dus!
Kreeg zojuist een belletje dat de bezorger voor de deur stond, had ik niet echt op gerekend. Bezorger heeft ruim een half uur op me gewacht tot dat ik thuis was![]()
Vanavond en morgen alles in elkaar zetten en vanaf vrijdag (eindelijk) weer relaxed trainen.
Getekend, een zeer tevreden klant![]()
Het lijkt er op dit moment op dat het nog een tijdje kan durenWe hadden verwacht de zwarte uitvoering volgende week weer binnen te krijgen maar hebben nog geen bericht ontvangen dus de aanlevering zal waarschijnlijk nog een paar weken op zich laten wachten!
Alvast veel plezier gewenst met trainen![]()

das klote! mocht het echt nog weken duren bestel ik dan maar die zilveren... kleur staat me niet aan maarja weinig keus dan..
Net zoals de zwarte uitvoering van de Barbarian Power Cage is er nog geen levertijd bekend helaas.Ik zie op de site staan dat het Barbarian Multi Squat Rack alleen nog in het zilver leverbaar is, wanneer is hij weer in het zwart verkrijgbaar?
Keert hoogstwaarschijnlijk niet meer terug in het assortiment.PowerSports Powerliftriem
Hoe lang duurt het tot er weer andere maten beschikbaar komen? ik wil graag een riem die overal even breed is.

Binnenkort nog even een extra halterstang en row greep bestellen dan kan ik er weer even tegenaan 8)Net zoals de zwarte uitvoering van de Barbarian Power Cage is er nog geen levertijd bekend helaas.
.

Haha nee, de zilveren racks verkopen net zo goed hoor. Ik geloof zelfs dat jij de enige bent die navraag heeft gedaan over de status van de zwarte uitvoeringIedereen wil zwart hebben zeker?
mischien idee om de zilvere met wat korting (tijdelijk) aan te bieden?![]()

Mwah, de nieuwe halterstang is in feite klaar om in het assortiment te worden opgenomen maar we zijn momenteel druk bezig met vanalles.