AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Fitness-Seller,

Ik heb een vraag, hoop dat je hier een antwoord op hebt.
Ik wil morgen het Powertech Bench Rack System incl 140kg Set bestellen.
http://www.fitness-seller.nl/produc...-Bench-Rack-System-incl--140kg-Halterset.html

Nu zit ik met het volgende probleem.
Ik wil dit apparaat in de schuur plaatsen maar het dak van de schuur loopt af en dit dak is niet al te hoog.
Op het hoogste punt (achterkant apparaat) is het dak ongeveer 2,20 hoog, dit is dus voldoende.
Maar een meter meer naar binnen is dit ongeveer 2 meter.

Zou jij na kunnen gaan hoe hoog het apparaat is op dit punt, dus t.h.v. de pull-up bar? En hoe diep is dit punt t.o.v. de achterkant?
Ik zie namelijk geen tekening met de maten, welke bv. wel bij alle Barbarian apparaten staan.

Ik hoop dat je me hier (op korte termijn) antwoord op kan geven zodat ik weet of ik dit apparaat morgen kan bestellen.

Groet!

EDIT: Zie dat ik het niet al te duidelijk heb neergezet. Wil dus eigenlijk weten hoe diep het hoogste punt ligt t.o.v. de achterkant

Laatst bewerkt:
Uit mijn berichtenmap gevist:

Paljas zei:
ronse zei:
hoi,
ik las net in een van je topics dat je een powertech power rack hebt staan, deze zou volgens de site 2m10 hoog zijn. Zou het mogelijk zijn om deze maten eens na te meten, ik heb namelijk een kelder van 2m11 hoog en het zou zonde zijn moest het rack niet passen. Jij bent de eerste die ik tegenkwam die ook zo'n rack heeft staan,
mn dankbaarheid is groot!

2m10. Aan de steunen gemeten, zo op het oog zijn die het hoogst. De lat optie ook gemeten, ook 2m10, misschien een paar mm hoger bij een klein stukje waar de verticale balken de bovenbalk raken, maar zeker < 1cm. Zou dus precies moeten passen...

dit bericht is onder voorbehoud en zijn geen enkele rechten aan te verlenen, etc blabla

Dat bericht gaat over een powerrack en die gaat sowieso niet passen :(

Maar thnx anyway ;)

Heb m'n bericht btw aangepast zodat het wat duidelijker wordt.

Die bumperplates zijn zeker prijzen/schijf en niet per paar?

Hoelang is de gemiddelde wachttijd nu voor een bestelling? Heb op 21 september een redelijk grote bestelling geplaatst. De status is echter nog steeds "wordt verwerkt". Ik hoop hem tegen volgende week vrijdag te ontvangen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.768
Zou jij na kunnen gaan hoe hoog het apparaat is op dit punt, dus t.h.v. de pull-up bar? En hoe diep is dit punt t.o.v. de achterkant?
De BRS-6 staat momenteel helaas niet opgesteld in de showroom, ik zal kijken wat ik voor je kan doen.

Die bumperplates zijn zeker prijzen/schijf en niet per paar?
Per stuk inderdaad. Alle prijzen in de shop zijn prijzen per stuk, tenzij in de productbeschrijving nadrukkelijk staat aangegeven dat de prijs per paar is.

Hoelang is de gemiddelde wachttijd nu voor een bestelling? Heb op 21 september een redelijk grote bestelling geplaatst. De status is echter nog steeds "wordt verwerkt". Ik hoop hem tegen volgende week vrijdag te ontvangen :)
Je betaling is anders pas op 28 september ontvangen hoor, het maakt niet uit wanneer je je bestelling hebt geplaatst :) Je bestelling wordt dus sinds afgelopen maandag verwerkt. Er is geen gemiddelde wachttijd, deze is afhankelijk van de type artikelen die je hebt besteld etc. Tijdens de bestelprocedure stond volgens mij echter duidelijk aangegeven dat de verwerkingstijd wegens drukte kan oplopen, je ontvangt automatisch per e-mail bericht zodra je bestelling is verzonden.

Sinds deze week gaat het verwerken van bestellingen echter weer volgens schema, normaal gesproken zal je bestelling zeer spoedig worden verzonden.

• #1.770
Is goed, hoor het wel dan.
Mocht deze niet passen dan ga ik voor het half rack van Barbarian, past de 200cm 30mm stang daarin?
Dat past, zoals aangegeven in de productbeschrijving van het Barbarian Half-Rack dient de greepmaat van de halterstang minimaal 125 cm te zijn. Zoals aangegeven in de productbeschrijving van de 30 mm x 200 cm halterstang is de greepmaat hiervan 127 cm ;)

Excuse moi. Zal die dan wel bestellen. ziet er eigenlijk ook wel gelikter uit ;)
Thnx voor het snelle reageren!

• #1.772
Excuse moi. Zal die dan wel bestellen. ziet er eigenlijk ook wel gelikter uit ;)
Thnx voor het snelle reageren!
Bij het Barbarian Half-Rack mis je wel het latstation!

Het hoogste punt van de Powertec BRS-6 (circa 208 cm) is overigens gewoon bij het gele frame, de achterkant (lat station) is circa 203 cm hoog. De achterkant is niet het hoogste punt, het toestel loopt ook gewoon recht en lijkt slechts schuin te lopen op de foto's.

brs6.jpg

Laatst bewerkt:
1) Hoe kan ik controleren of ik de juiste barbell heb ontvangen? (Professionele halterstang 50 mm x 220 cm - tot 700 kg) Het viel me op dat hij er niet hetzelfde uitziet als op de foto.

Ik heb dit (zie cirkel) niet:

2j1511k.jpg

2) Wanneer ik de sleeves met de hand een draai geef, draait de één een stuk slechter in vergelijking met de andere, is dit normaal?

3) Is het mogelijk dat door een montagefout van mezelf of een productiefout mijn Barbarian Power Cage niet helemaal stabiel staat? Één poot raakt de grond niet, en volgens mij is mijn vloer gewoon recht.

Edit: Ondertussen de Power Cage op verschillende plaatsen gezet in de ruimte (grote garage) en overal hetzelfde probleem, het ligt dus niet aan de vloer. :(

Laatst bewerkt:
1) Hoe kan ik controleren of ik de juiste barbell heb ontvangen? (Professionele halterstang 50 mm x 220 cm - tot 700 kg) Het viel me op dat hij er niet hetzelfde uitziet als op de foto.

Ik heb dit (zie circel) niet:

2j1511k.jpg

2) Wanneer ik de sleeves zelf een draai geef, draait de één een stuk slechter in vergelijking met de andere, is dit normaal?

3) Is het mogelijk dat door een montagefout van mezelf of een productiefout mijn Barbarian Power Cage (mooi materiaal trouwens) niet helemaal stabiel staat? Nu ik iets onder één van de poten heb gestoken staat hij wel stabiel, maar volgens mij is mijn vloer gewoon recht. (kan me vergissen)
Hmm zou wel naadje zijn als ik dat ook niet heb ???

Naadje ??? Jij hebt het ook niet of wel?

Ik heb dit (zie circel) niet:

2j1511k.jpg

2) Wanneer ik de sleeves zelf een draai geef, draait de één een stuk slechter in vergelijking met de andere, is dit normaal?

3) Is het mogelijk dat door een montagefout van mezelf of een productiefout mijn Barbarian Power Cage (mooi materiaal trouwens) niet helemaal stabiel staat? Nu ik iets onder één van de poten heb gestoken staat hij wel stabiel, maar volgens mij is mijn vloer gewoon recht. (kan me vergissen)

Tijdje terug heb ik bij m'n fitness seller barbell set een productie fout ontdenkt om m'n bar. Ze hebben mij een nieuwe barbell gestuurd, ook een zonder middelste knurling. Maar deze was ook een cheap barbell (die je bij sets krijgt), dus ik hoop dat jou barbell wel gewicht aankan.

• #1.779

Ik heb dit (zie cirkel) niet:

2) Wanneer ik de sleeves met de hand een draai geef, draait de één een stuk slechter in vergelijking met de andere, is dit normaal?

3) Is het mogelijk dat door een montagefout van mezelf of een productiefout mijn Barbarian Power Cage niet helemaal stabiel staat? Één poot raakt de grond niet, en volgens mij is mijn vloer gewoon recht.

Edit: Ondertussen de Power Cage op verschillende plaatsen gezet in de ruimte (grote garage) en overal hetzelfde probleem, het ligt dus niet aan de vloer. :(
Wederom: E-mail naar de klantenservice, als het kan met filmpje van de draaiende sleeves! Meet ook even alle vier de palen van de Power Cage op, het lijkt mij dat er in dit geval één afwijkt.

De knurling op halterstangen verschilt altijd, afhankelijk van onze leverancier op dat moment. Dat is hier in dit topic ook al enkele malen besproken.

Laatst bewerkt:
Bij het Barbarian Half-Rack mis je wel het latstation!

Het hoogste punt van de Powertec BRS-6 (circa 208 cm) is overigens gewoon bij het gele frame, de achterkant (lat station) is circa 203 cm hoog. De achterkant is niet het hoogste punt, het toestel loopt ook gewoon recht en lijkt slechts schuin te lopen op de foto's.

Wederom bedankt voor de respons.
En het latstation staat op de verlanglijst. ;)

Terug
Naar boven