- Waardering
- 434
Net zoals de zwarte uitvoering van de Barbarian Power Cage is er nog geen levertijd bekend helaas.
Dan toch maar de zilveren besteld...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net zoals de zwarte uitvoering van de Barbarian Power Cage is er nog geen levertijd bekend helaas.

Zoals aangegeven in de productbeschrijving heeft de Barbarian T-Bar Row Option dubbele scharnieren, deze kan dus omhoog en omlaag en van links naar rechts bewegenik vroeg dit even af
als ik 2 Barbarian T-Bar Row Options zou kopen kan ik dan deze 2 oef doen ?
of kan deze enkel op en neer bewegen ?

Dat staat allemaal nog niet vast, ik zal het hier mededelen zodra er wat concrete info beschikbaar isGoed idee, ik denk dat daar veel intresse voor zal zijn.
Kun je ons iets vertellen over de spullen die we kunnen gaan verwachten in het asortiment?
Atlas stones, farmer walks, log(!) etc.

Dat staat allemaal nog niet vast, ik zal het hier mededelen zodra er wat concrete info beschikbaar is![]()
Dat staat allemaal nog niet vast, ik zal het hier mededelen zodra er wat concrete info beschikbaar is![]()
De Bumper Plate halterschijven zijn nu eenmaal nog altijd uitverkocht... De gratis deellevering is inderdaad toegezegd en die wordt binnenkort ook verwerkt, als het je echter te lang duurt kun je beide bestellingen misschien beter gewoon annuleren en de spullen ergens anders vandaan halenOk gaaf idee. Denk dat hier wel interesse voor is en dan neem je Gijs ook nog eens wat werk uit handen.
Maareuhh, jullie hebben nog steeds geen deellevering verzonden (104686/104796)? Hoe is dat nou mogelijk, het is inmiddels bijna 40 dagen geleden dat ik een bestelling heb geplaatst!
Je betaling wordt dan uiteraard volledig teruggestort.Zoals je zelf al aangeeft zijn er op onze website helaas geen reviews voor dit toestel geplaatst. Je kunt eens kijken of je een review of dergelijke kunt terugvinden op een forum ofzo, waarschijnlijk zijn er hier ook wel wat gebruikers van het toestelKan ik ergens gebruikers ervaringen zien van de Barbarian Lat Tower – Stackweight?
Op de site zijn er nog geen ervaringen te zien helaas.

Zoals je zelf al aangeeft zijn er op onze website helaas geen reviews voor dit toestel geplaatst. Je kunt eens kijken of je een review of dergelijke kunt terugvinden op een forum ofzo, waarschijnlijk zijn er hier ook wel wat gebruikers van het toestel![]()
Als je via dit topic geen reacties krijgt kun je altijd nog proberen een topic over het toestel te openen in het Trainingsmateriaal of het Trainingsmateriaal Reviews forum.Dat is precies de reden dat ik het hier vroeg, misschien leest er iemand mee die er ervaring mee heeft.
kun je lekker uitbreiden

ik heb vroeger nog een sl*t gehad,kostte me toch ook een pak geldstrongman materiaal interessant!!
alleen hoop ik dat de prijs niet te duur wordt, 130 euro voor een sled is toch redelijk wat
hope for the best![]()

Goed ideeZoals aangegeven in de productbeschrijving heeft de Barbarian T-Bar Row Option dubbele scharnieren, deze kan dus omhoog en omlaag en van links naar rechts bewegen
<hr>
Nieuw:Deze categorie zal in de toekomst natuurlijk nog worden aangevuld met andere producten! Bovendien volgen de komende weken nog vele andere nieuwe artikelen, hou de website en dit topic in de gaten!