XXL Nutrition

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

ziet er trouwens wel leuk uit sanca...

• Topic Starter Topic Starter
ik wil ook zo'n power rack, maar het probleem is dat ik hier aardig wat 30mm schijven heb liggen... kan ik die daarop gebruiken?
Helaas, op het Powertec Power Rack passen alleen 50mm schijven. Maar misschien kun je jouw schijven er wel aan vast tapen ofzo ;)

Nogmaals de aankondiging van de uitverkoop:

Vanaf vandaag tot 45% korting op alle artikelen uit de Powertec Turbo Line!

Let er op dat deze artikelen wel pas vanaf circa 20 november leverbaar zijn, maar je kunt nu dus al bestellen! Wees er wel snel bij, want het aantal artikelen is zeer beperkt!

Deze aanbieding is uiteraard geldig zolang de voorraad strekt.

ok...

Ik hoop dat je begrijpt dat dat een grapje was :(

Anyway, wij bieden ook nog een aantal setjes van 100-160kg 50mm gewichten aan, kijk eens rond zou ik zeggen!

i know, maar ik had vakkundig advies verwacht, ik had er net nog een topicje over geopend, ben er nog niet heel uit ;)

ok, ik heb een dikke 250kg 30mm liggen, ruilen voor 50mm?!

i know, maar ik had vakkundig advies verwacht, ik had er net nog een topicje over geopend, ben er nog niet heel uit ;)
Ik zou niet weten wat voor vakkundig advies ik je zou kunnen geven, buiten wat ik je reeds heb verteld: 30mm schijven passen niet en de enige oplossing is dus om 50mm schijven te kopen - indien je dit power rack wilt gebruiken.

Edit: Indien het gietijzeren schijven betreft, zou je bij een constructiebedrijf of dergelijke langs kunnen gaan. Daar kunnen ze het gat waarschijnlijk wel opboren tot 51 mm! Al zullen je schijven dan wel niet meer exact hetzelfde wegen :p

ok, ik heb een dikke 250kg 30mm liggen, ruilen voor 50mm?!
Helaas :) Probeer anders marktplaats eens!

Je werkt toch in de bouw, dan heb je daar zeker goed gereedschap voor om door gewapend beton te boren. Zo om van die ronde gaten te maken om leidingen enzo door te laten gaan. Of kun je het anders niet lenen als je tesamen aan het werken bent met die mensen die dat doen.

Thanks voor de kettlebells, kan weer vooruit :D goede snelle service, snel berichten terug :thumb:

10 sep heb je gemeld:
"
Deze nieuwe olympische stang, die overigens pas in November in ons assortiment wordt opgenomen, zal ook tot 700 kg belastbaar zijn. Echter, het materiaal waarmee deze stang vervaardigd is is speciaal veerstaal. Bij deze stang kunnen wij dan ook garanderen dat deze niet scheef trekt wanneer je deze van grote hoogte laat vallen."

en: De huidige 700kg stang is inderdaad ook uit veerstaal vervaardigd. De nieuwe stang zal echter van nog betere kwaliteit zijn, voor diegenen die geinteresseerd zijn in het allerbeste . Specificaties zullen nog volgen wanneer marktintroductie dichterbij komt"

Vraag: als ik texas power bar zoek is die wat eigenschappen betreft te vergelijken met jullie 700 kg stang, net zo stug?
en
is die olympische stang er al?

10 sep heb je gemeld:
"
Deze nieuwe olympische stang, die overigens pas in November in ons assortiment wordt opgenomen, zal ook tot 700 kg belastbaar zijn. Echter, het materiaal waarmee deze stang vervaardigd is is speciaal veerstaal. Bij deze stang kunnen wij dan ook garanderen dat deze niet scheef trekt wanneer je deze van grote hoogte laat vallen."

en: De huidige 700kg stang is inderdaad ook uit veerstaal vervaardigd. De nieuwe stang zal echter van nog betere kwaliteit zijn, voor diegenen die geinteresseerd zijn in het allerbeste . Specificaties zullen nog volgen wanneer marktintroductie dichterbij komt"

Vraag: als ik texas power bar zoek is die wat eigenschappen betreft te vergelijken met jullie 700 kg stang, net zo stug?
en
is die olympische stang er al?
Deze nieuwe bar zal zeer spoedig aan ons assortiment worden toegevoegd, er is een beetje vertraging opgelopen!

Qua belastbaarheid liggen de twee bars in ieder geval gelijk!

De eerste artikelen uit de nieuwe productlijn van onze eigen Barbarian Line zijn nu eindelijk te koop!

De plaatjes zijn gerenderd, en dus geen echte foto's - deze zullen later aan de website worden toegevoegd ;)

Er komen natuurlijk nog een groot aantal andere indrukwekkende artikelen, speciaal ontworpen voor jouw HomeGym! Tevens wordt binnenkort de officiele Barbarian Line website gelaunched!

Hou dit topic in de gaten!

Vergeet niet om mee te doen aan de Review Actie!

Bankje ziet er goed uit. Wat voor bekleding gebruiken jullie? Want meestal is die namelijk veel te glad.

Bankje ziet er goed uit. Wat voor bekleding gebruiken jullie? Want meestal is die namelijk veel te glad.
Dit kan ik niet precies zeggen, omdat iedereen deze gladheid verschillend ervaart!

Het oppervlakte van de bekleding is ongeveer hetzelfde als dat van Powertec apparatuur. Wel glad, maar niet slippery - je glijdt er dus niet vanaf ofzo ;)

Terug
Naar boven