- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
300 mm schijven damn dat is groot dat is toch het gat wat erin zit

Helaas, op het Powertec Power Rack passen alleen 50mm schijven. Maar misschien kun je jouw schijven er wel aan vast tapen ofzoik wil ook zo'n power rack, maar het probleem is dat ik hier aardig wat 30mm schijven heb liggen... kan ik die daarop gebruiken?

Ik hoop dat je begrijpt dat dat een grapje was

Ik hoop dat je begrijpt dat dat een grapje was
Anyway, wij bieden ook nog een aantal setjes van 100-160kg 50mm gewichten aan, kijk eens rond zou ik zeggen!

Ik zou niet weten wat voor vakkundig advies ik je zou kunnen geven, buiten wat ik je reeds heb verteld: 30mm schijven passen niet en de enige oplossing is dus om 50mm schijven te kopen - indien je dit power rack wilt gebruiken.i know, maar ik had vakkundig advies verwacht, ik had er net nog een topicje over geopend, ben er nog niet heel uit![]()

Helaasok, ik heb een dikke 250kg 30mm liggen, ruilen voor 50mm?!
Probeer anders marktplaats eens!Deze nieuwe bar zal zeer spoedig aan ons assortiment worden toegevoegd, er is een beetje vertraging opgelopen!10 sep heb je gemeld:
"
Deze nieuwe olympische stang, die overigens pas in November in ons assortiment wordt opgenomen, zal ook tot 700 kg belastbaar zijn. Echter, het materiaal waarmee deze stang vervaardigd is is speciaal veerstaal. Bij deze stang kunnen wij dan ook garanderen dat deze niet scheef trekt wanneer je deze van grote hoogte laat vallen."
en: De huidige 700kg stang is inderdaad ook uit veerstaal vervaardigd. De nieuwe stang zal echter van nog betere kwaliteit zijn, voor diegenen die geinteresseerd zijn in het allerbeste . Specificaties zullen nog volgen wanneer marktintroductie dichterbij komt"
Vraag: als ik texas power bar zoek is die wat eigenschappen betreft te vergelijken met jullie 700 kg stang, net zo stug?
en
is die olympische stang er al?

Dit kan ik niet precies zeggen, omdat iedereen deze gladheid verschillend ervaart!Bankje ziet er goed uit. Wat voor bekleding gebruiken jullie? Want meestal is die namelijk veel te glad.

Bankje ziet er goed uit. Wat voor bekleding gebruiken jullie? Want meestal is die namelijk veel te glad.

Nope, wel Lifting Hooks... maar hooks om je dumbbells in te hangen hebben we niet.hebben jullie ook powerhooks?
zoiets:
PowerHooks - Overview - Racks - Iron - Exercise Products - Fitness Factory