- Waardering
- 2.701
Dit is erg lastig in te schatten, ik durf dan ook niet te zeggen of onze stangen dan wel of niet scheef trekken. Het is in ieder geval niet aan te raden dit te laten gebeurenIk weet wel van iemand van dit forum (chewie denk ik) dat hij de stang van helisports liet vallen na een push press press (dus van ongeveer 2,5 meter hoogte), en dat die dan krom was.
Zou dit met jullie stangen ook gebeuren?

Deze stang kan 300kg inderdaad ook wel hebben, echter dan verandert ook meteen de hele manier van trainen. Je zult dan voorzichiger te werk moeten gaan etc.Die van 89 waar je het over hebt is ook maar belastbaar tot 200kg. Al lijkt het mij wel dat zo ding 300kg kan hebben?
Die 200kg belastbaarheid zijn met een veiligheidsmarge bepaald, voor normaal (thuis)gebruik. Daardoor kunnen mensen dus ruw trainen met deze stangen, wanneer men een keer iets uit de handen laat glippen is er niets aan de hand! Maar het is dus niet zo dat de stang meteen scheef gaat staan wanneer je er 300kg op legt

Hoeveel mag een echte olympische halterstang hebben?
Deze nieuwe olympische stang, die overigens pas in November in ons assortiment wordt opgenomen, zal ook tot 700 kg belastbaar zijn. Echter, het materiaal waarmee deze stang vervaardigd is is speciaal veerstaal. Bij deze stang kunnen wij dan ook garanderen dat deze niet scheef trekt wanneer je deze van grote hoogte laat vallen.Vanaf 290euro, wat moet ik me daarbij voorstellen. Dacht dat die halter van 700kg belastbaarheid al een wedstrijd halter is. Zeker gezien hij dus 10euro duurder is dan een "echt olympische"...
Wat gaat hetverschil tussen deze halters worden?
Overigens ligt de marktprijs van zulke stangen ongeveer 3x hoger dan waarvoor wij deze zullen aanbieden!

Dat kan ik nu niet zeggen, zoiets moeten we per geval bekijken. En niet te hard van stapel lopen met die kortingEn stel ik doe push presses met het halter van jullie (tot 700kg), door eigen ervaring kies ik al voor een gras ondergrond, en ik MOET hem droppen vanaf een hoogte van 2.20m, waardoor hij krom slaat, valt dit nog onder normaal gebruik en dus de garantie of niet?
(ps jullie van FS snappen natuurlijk wel dat ik serieuze kortingen verwacht na al deze reclame makerij)

Bedankt!Ze mogen hier slap lullen zoveel ze willen, ik vind mijn BARBARIAN losse squat staanders SUPER !
Een droom voor de liefhebber van VEEL kilo's, een verademing bij alle softe fitnessbrol die de meeste sites aanbieden
Voila, ik heb het gezegd
Laatst bewerkt:

).