Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet wel van iemand van dit forum (chewie denk ik) dat hij de stang van helisports liet vallen na een push press press (dus van ongeveer 2,5 meter hoogte), en dat die dan krom was.

Zou dit met jullie stangen ook gebeuren?
Dit is erg lastig in te schatten, ik durf dan ook niet te zeggen of onze stangen dan wel of niet scheef trekken. Het is in ieder geval niet aan te raden dit te laten gebeuren ;)

Die van 89 waar je het over hebt is ook maar belastbaar tot 200kg. Al lijkt het mij wel dat zo ding 300kg kan hebben?
Deze stang kan 300kg inderdaad ook wel hebben, echter dan verandert ook meteen de hele manier van trainen. Je zult dan voorzichiger te werk moeten gaan etc.

Die 200kg belastbaarheid zijn met een veiligheidsmarge bepaald, voor normaal (thuis)gebruik. Daardoor kunnen mensen dus ruw trainen met deze stangen, wanneer men een keer iets uit de handen laat glippen is er niets aan de hand! Maar het is dus niet zo dat de stang meteen scheef gaat staan wanneer je er 300kg op legt :)

Hoeveel mag een echte olympische halterstang hebben?
Vanaf 290euro, wat moet ik me daarbij voorstellen. Dacht dat die halter van 700kg belastbaarheid al een wedstrijd halter is. Zeker gezien hij dus 10euro duurder is dan een "echt olympische"...
Wat gaat hetverschil tussen deze halters worden?
Deze nieuwe olympische stang, die overigens pas in November in ons assortiment wordt opgenomen, zal ook tot 700 kg belastbaar zijn. Echter, het materiaal waarmee deze stang vervaardigd is is speciaal veerstaal. Bij deze stang kunnen wij dan ook garanderen dat deze niet scheef trekt wanneer je deze van grote hoogte laat vallen.

Overigens ligt de marktprijs van zulke stangen ongeveer 3x hoger dan waarvoor wij deze zullen aanbieden! :cool:

En stel ik doe push presses met het halter van jullie (tot 700kg), door eigen ervaring kies ik al voor een gras ondergrond, en ik MOET hem droppen vanaf een hoogte van 2.20m, waardoor hij krom slaat, valt dit nog onder normaal gebruik en dus de garantie of niet?

(ps jullie van FS snappen natuurlijk wel dat ik serieuze kortingen verwacht na al deze reclame makerij ;) )
Dat kan ik nu niet zeggen, zoiets moeten we per geval bekijken. En niet te hard van stapel lopen met die korting :p

Ze mogen hier slap lullen zoveel ze willen, ik vind mijn BARBARIAN losse squat staanders SUPER !
Een droom voor de liefhebber van VEEL kilo's, een verademing bij alle softe fitnessbrol die de meeste sites aanbieden

Voila, ik heb het gezegd
Bedankt! :thumbup: En zoals ik eerder al zei, binnenkort een grote update aangaande onze Barbarian Line!

Laatst bewerkt:
Deze nieuwe olympische stang, die overigens pas in November in ons assortiment wordt opgenomen, zal ook tot 700 kg belastbaar zijn. Echter, het materiaal waarmee deze stang vervaardigd is is speciaal veerstaal. Bij deze stang kunnen wij dan ook garanderen dat deze niet scheef trekt wanneer je deze van grote hoogte laat vallen.

Overigens ligt de marktprijs van zulke stangen ongeveer 3x hoger dan waarvoor wij deze zullen aanbieden! :cool:

Dat kan ik nu niet zeggen, zoiets moeten we per geval bekijken. En niet te hard van stapel lopen met die korting :p

Sportieve groet,
Marvin

Bij de huidige stangen staat ook dat ze van speciaal veerstaal zijn...vandaar ik deze vraag stel...
Prijs is mooi en dat van die korting was te proberen ;)

Bij de huidige stangen staat ook dat ze van speciaal veerstaal zijn...vandaar ik deze vraag stel...
Prijs is mooi en dat van die korting was te proberen ;)
De huidige 700kg stang is inderdaad ook uit veerstaal vervaardigd. De nieuwe stang zal echter van nog betere kwaliteit zijn, voor diegenen die geinteresseerd zijn in het allerbeste :). Specificaties zullen nog volgen wanneer marktintroductie dichterbij komt!

Hoi Fitness-seller ik zoek al een tijdje naar een verstelbare bank..ik kwam op jullie website deze tegen:

Fitness-Seller.nl - Multibank DB-8065

Hoeveel gewicht kan die aan en is ie ook geschikt om je schouders(press oefening) mee te trainen, dus dat de rugleuning tot bijna of helemaal verticaal kan.

ik ben aan't denken aan een dipriem, kettlebell van 30kg en 2 schijven van 20kg, wat moet dat kosten?!

ik heb mij aangemeld op uw site, maar kan ik ook vanuit Curacao bestellen en goederen ontvangen?
bij voorbaat dank!

Hoi Fitness-seller ik zoek al een tijdje naar een verstelbare bank..ik kwam op jullie website deze tegen:

Fitness-Seller.nl - Multibank DB-8065

Hoeveel gewicht kan die aan en is ie ook geschikt om je schouders(press oefening) mee te trainen, dus dat de rugleuning tot bijna of helemaal verticaal kan.
Deze bank is tot 200kg belastbaar. De rugleuning kan net niet verticaal staan, tot 80 graden.

Misschien ben je ook geïnteresseerd in deze Powertec Multibank, belastbaar tot 250kg (ook verkrijgbaar met optioneel beendeel).

ik ben aan't denken aan een dipriem, kettlebell van 30kg en 2 schijven van 20kg, wat moet dat kosten?!
Alle prijzen staan op onze website ;) Je kunt het beste zelf even kijken aangezien ik niet weet welke schijven je precies wilt hebben. Je kunt deze artikelen gewoon aan je winkelwagen toevoegen om de totaalprijs te zien, ook wanneer je geen account op onze website hebt!

ik heb mij aangemeld op uw site, maar kan ik ook vanuit Curacao bestellen en goederen ontvangen?
bij voorbaat dank!
Helaas, wij leveren niet buiten Europa!

EDIT: Levering buiten Europa is toch mogelijk, maar hier zitten bepaalde voorwaarden aan vast (zie privébericht).

Laatst bewerkt:
ok, ik zal eens zoeken dan, ik was eigenlijk een beetje te lui :p

Kan je al wat meer info geven over wat die upgrade van de barbarian lijn gaat inhouden, of iig of het nog lang duurt? Ik wil daar nog wat bestellen, maar als er wat ander leuk stuff bij komt wacht ik nog even...

Kan je al wat meer info geven over wat die upgrade van de barbarian lijn gaat inhouden, of iig of het nog lang duurt? Ik wil daar nog wat bestellen, maar als er wat ander leuk stuff bij komt wacht ik nog even...
Over de nieuwe producten kan ik je helaas nog niets vertellen. Echter, we moeten de geplande oktober-introductie van de nieuwe Barbarian Line producten helaas uitstellen (dit kan misschien wel op zich laten wachten tot het einde van het jaar :().

Captains of Crush Grippers

Even een update aangaande de CoC grippers. Onlangs hebben we een reactie ontvangen van IronMind, aan de hand hiervan hebben we besloten de CoC grippers niet op te nemen in ons assortiment.

Vast en zeker een teleurstelling voor velen van jullie, maar de inkoopprijs en bijhorende kosten zijn al bijna hoger dan de verkoopprijs in de IronMind Shop - onze klanten kunnen dan niet profiteren. De interesse van jullie, de DBB leden, is helaas niet genoeg om een grote afname te doen.

Er zijn geen plannen om een ander merk grippers, of een eigen lijn grippers in ons assortiment op te nemen. Op dit moment zijn we nog erg druk bezig met de andere producten in onze Barbarian Line.

Laatst bewerkt:
helaas pindakaas dan:sad:

Jammer! Ben benieuwd naar de nieuwe producten van Barbarian!

das klote... dan maar ergens anders ervoor kijken...

nog nieuws over de nieuwe kettlebells?

nog nieuws over de nieuwe kettlebells?
De gesprekken met de nieuwe leverancier, waar ik een aantal weken geleden over heb gepost, zijn stuk gelopen.

We brengen nu zelf nieuwe kettlebells uit, van onze Barbarian Line. Je kunt deze waarschijnlijk tegen het einde van het jaar verwachten. Het kan echter ook korter of langer gaan duren, hier kan ik nu nog geen uitsluitsel over geven!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven