Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

De gesprekken met de nieuwe leverancier, waar ik een aantal weken geleden over heb gepost, zijn stuk gelopen.

We brengen nu zelf nieuwe kettlebells uit, van onze Barbarian Line. Je kunt deze waarschijnlijk tegen het einde van het jaar verwachten. Het kan echter ook korter of langer gaan duren, hier kan ik nu nog geen uitsluitsel over geven!

Sportieve groet,
Marvin

cheaper? welke gewichten? wat is er anders aan? ben interested :)
krijg je korting met 8+ kettlebells? :p

• Topic Starter Topic Starter
cheaper? welke gewichten? wat is er anders aan? ben interested :)
krijg je korting met 8+ kettlebells? :p
Op specificaties en dergelijke zul je nog moeten wachten, het moet wel een beetje spannend blijven! Wel kan ik vertellen dat deze nieuwe kettlebells duurder worden dan de huidige, welke we trouwens gewoon zullen blijven aanbieden!

Korting en dergelijke kan ik nu nog niets over zeggen, we hebben de prijzen nog niet eens bepaald. Bovendien bespreek ik zulke zaken liever niet op een public forum ;)

Nog even wachten dus!

Net een BB besteld binnen een paar dagen in huis perfect en laag geprijsd.

Vorige week woensdagavond de barbarian dip gordel besteld, vandaag in huis. Het is een wonder dat ik dat pakketje uberhaubt open heb kunnen krijgen. Zat wel goed verpakt! Vanavond meteen uitproberen :cool:

Net een BB besteld binnen een paar dagen in huis perfect en laag geprijsd.

Vorige week woensdagavond de barbarian dip gordel besteld, vandaag in huis. Het is een wonder dat ik dat pakketje uberhaubt open heb kunnen krijgen. Zat wel goed verpakt! Vanavond meteen uitproberen :cool:

Beiden veel plezier gewenst met jullie aankoop!

Tevens wil ik iedereen er op wijzen dat het ook mogelijk is om reviews te schrijven op onze website zelf! Op de pagina van elk artikel vind je in het linkermenu de optie om een review voor dat artikel te schrijven, ideaal om de andere bezoekers te helpen met hun keuzes :)

Laatst bewerkt:
Was nog even vergeten te melden dat mijn 2 dumbbell halters van 30mm x 45cm
toe zijn gekomen. Zeer tevreden over, kom nu wel weer schijfjes tekort :p

yo Marvin, als ik bv Dinsdag bestel, wanneer heb ik het dan in huis?

en tilt de gast die ze bezorgt de spullen ook naar binnen? :p ik kan max met 1 hand tillen atm :o

edit: btw, de link met de rembours wijzigingen op de main page doet het niet [hier iig]

Laatst bewerkt:
yo Marvin, als ik bv Dinsdag bestel, wanneer heb ik het dan in huis?

en tilt de gast die ze bezorgt de spullen ook naar binnen? :p ik kan max met 1 hand tillen atm :o

edit: btw, de link met de rembours wijzigingen op de main page doet het niet [hier iig]
Dat ligt aan de grootte van je bestelling. Kleine bestellingen worden per pakketdienst verstuurd, deze kun je normaal gesproken binnen 3 werkdagen na verzending verwachten.

Indien je een grote bestelling plaatst duurt het meestal wat langer, maar het is altijd lastig om dit van te voren in te schatten. Indien je veel dumbbells of sets bestelt dienen deze eerst gemonteerd te worden etc, dus dan is de verwerkingstijd al wat langer. Verzending geschied vervolgens dmv een expeditiebedrijf, de levertijd kan dan oplopen tot 5 werkdagen.

De pakketdiensten leveren tot aan de woningdeur, de expediteur tot aan de eerste gelijkvloerse afsluitbare deur. Bij een kleine bestelling zal de bezorger er geen probleem van maken deze naar binnen te dragen, er wordt echter alleen van hen verwacht dat ze tot aan de deur leveren!

Ik heb de links aangepast, bedankt :)

Jonko er wordt geleverd door ups, dus tot aan de deur...je zal het ze echt moeten vragen in de hoop dat ze het voor je binnen zetten...

ah ok :) Hopelijk is het een dbb-er bezorger dan, de normale gaat denk ik niet zware kettlebells naar binnen schouwen :p

btw, misschien een idee om de link naar het recencies/review ding ergens anders neer te zetten. Imo is die nu vrij onduidelijk, en zou eerder gebruikt worden als het bv. onder het plaatje van het product staat.

ah ok :) Hopelijk is het een dbb-er bezorger dan, de normale gaat denk ik niet zware kettlebells naar binnen schouwen :p
Misschien wilt een DBB-er je wel komen helpen met tillen en eventueel monteren! :p

btw, misschien een idee om de link naar het recencies/review ding ergens anders neer te zetten. Imo is die nu vrij onduidelijk, en zou eerder gebruikt worden als het bv. onder het plaatje van het product staat.
Daar heb ik inderdaad al naar gekeken, binnenkort wordt de site geupdate (het achterliggende systeem, de lay-out blijft grotendeels ongewijzigd) dan zal dit misschien gewijzigd worden.

Echter, de daadwerkelijke reviews verschijnen wel op de pagina van het product zelf... alleen nu er nog geen geschreven is valt dit nog niet te zien :)

Ah :D

Is die dipgordel sterk trouwens? niet dat als je er 30 kg aanhangt dat er iets scheurt ofzo. en hangt die een beetje comfortabel?

Ah :D

Is die dipgordel sterk trouwens? niet dat als je er 30 kg aanhangt dat er iets scheurt ofzo. en hangt die een beetje comfortabel?
Voor scheuren hoef je niet bang te zijn! Ik zal na het weekend eens kijken of ik iets van een maximaal gewicht kan aangeven, maar hier hoef je je niet druk om te maken.

De gordel is natuurlijk zacht bekleed aan de binnenkant, deze zal dan ook zo comfortabel zitten als mogelijk is met x kilo gewichten die eraan bungelen! ;) Maar dit zul je toch echt voor jezelf moeten uitproberen.

Voor scheuren hoef je niet bang te zijn! Ik zal na het weekend eens kijken of ik iets van een maximaal gewicht kan aangeven, maar hier hoef je je niet druk om te maken.

De gordel is natuurlijk zacht bekleed aan de binnenkant, deze zal dan ook zo comfortabel zitten als mogelijk is met x kilo gewichten die eraan bungelen! ;) Maar dit zul je toch echt voor jezelf moeten uitproberen.

gelukkig, niet dat ik aan een bar sta met die riem om en een biertje in mn hand terwijl dat ding me ligt te irriteren :p

dat gewicht ben ik iig benieuwd naar, thanks voor alle info :thumb:

gelukkig, niet dat ik aan een bar sta met die riem om en een biertje in mn hand terwijl dat ding me ligt te irriteren :p

dat gewicht ben ik iig benieuwd naar, thanks voor alle info :thumb:
Ik schat dat het maximum rond de 150 kg ligt, hoeveel gewicht ben je van plan te gebruiken in de kroeg? ;)

Fitness-Seller.nl - Powertec Power Rack System incl. Utility Bench p-prs-p-ub Als ik deze koop komen er dus 27.90€ verzend josten bij? Ik woon in België.
Inderdaad, de verzendkosten die op deze pagina vermeld staan gelden zowel voor België als Nederland.

Deze gewichten set:
Fitness-Seller.nl - Set Halterschijven 160kg Rubber 50mm

Er staat bij:

2 x 25 kg rood
2 x 20 kg blauw
2 x 15 kg groen
2 x 10 kg geel

2 x 5 kg zwart -Gripper
2 x 2,5 kg zwart -Gripper
4 x 1,25 kg zwart -Gripper

Normaal is 15kg toch geel en 10 kg groen?
Je hebt gelijk, bedankt! :)

Deze fout is in de productbeschrijving overgenomen van de afbeelding, daar staat het 10 kg gewicht namelijk in het geel - maar deze is dus groen.

Laatst bewerkt:
Vanaf vandaag tot 45% korting op alle artikelen uit de Powertec Turbo Line!

Let er op dat deze artikelen wel pas vanaf circa 20 november leverbaar zijn, maar je kunt nu dus al bestellen! Wees er wel snel bij, want het aantal artikelen is zeer beperkt!

Deze aanbieding is uiteraard geldig zolang de voorraad strekt.

Fitness-Seller.nl - Powertec Power Rack System incl. Utility Bench p-prs-p-ub Als ik deze koop komen er dus 27.90€ verzend josten bij? Ik woon in België.

Deze gewichten set:
Fitness-Seller.nl - Set Halterschijven 160kg Rubber 50mm

Er staat bij:

2 x 25 kg rood
2 x 20 kg blauw
2 x 15 kg groen
2 x 10 kg geel

2 x 5 kg zwart -Gripper
2 x 2,5 kg zwart -Gripper
4 x 1,25 kg zwart -Gripper

Normaal is 15kg toch geel en 10 kg groen?

ik wil ook zo'n power rack, maar het probleem is dat ik hier aardig wat 30mm schijven heb liggen... kan ik die daarop gebruiken?

300 mm schijven damn dat is groot dat is toch het gat wat erin zit

Terug
Naar boven