AndroidHealthClinic

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
-Is het powertec bankje van goede kwaliteit ?
-Kan de latpully later ook nog apart worden aangeschaft.
De Powertec Utility Bench is natuurlijk van goede kwaliteit, door de uitgebreide verstelmogelijkheden is de bank echter wel wat minder stabiel dan bijvoorbeeld de Barbarian Multi Bench. Als je stabiliteit verkiest boven bijvoorbeeld de leg lift of bicep-curl opties kun je wellicht beter voor Barbarian Line kiezen.

Er zullen vast ook aardig wat forum members zijn met ervaring met deze bankjes. Ik heb hier overigens wel ook eens gelezen dat iemand de handgrepen van de nieuwe Powertec Utility Bench als storend ervaarde, daar zou je ook rekening mee kunnen houden.

Een lat pulley kan eventueel later nog worden bevestigd echter is de losse lat optie niet bij ons verkrijgbaar!

De Powertec Utility Bench is natuurlijk van goede kwaliteit, door de uitgebreide verstelmogelijkheden is de bank echter wel wat minder stabiel dan bijvoorbeeld de Barbarian Multi Bench. Als je stabiliteit verkiest boven bijvoorbeeld de leg lift of bicep-curl opties kun je wellicht beter voor Barbarian Line kiezen.

Er zullen vast ook aardig wat forum members zijn met ervaring met deze bankjes. Ik heb hier overigens wel ook eens gelezen dat iemand de handgrepen van de nieuwe Powertec Utility Bench als storend ervaarde, daar zou je ook rekening mee kunnen houden.

Een lat pulley kan eventueel later nog worden bevestigd echter is de losse lat optie niet bij ons verkrijgbaar!

Oke bedankt voor de snelle reactie !

Heb voor de 1e keer met de barbarian kooi getraind.
Alleen net is de kabel van de lat optie losgeschoten...
was bezig met "low cable row" toen die brak....
maakt een FLINKE koprol achterover tegen mijn andere drukbank aan,
lande met mn benen de lucht in... @$#$@@$ beide ellebogen open, blij dat (stond drukbank 2meter verder)
ik niet mn nek gebroken heb ofzo, want fijn was het niet!!

was nog bezig met opbouwen zat nog maar op 80kg dus daar kan
het hem niet aan liggen...

mensen die deze kopen check eerst de kabel verbindingen of die wel goed aangedraaid zitten (zitten 3 inbus schroeven onder het rubberen omhulsel)

daarna de bovenste kabel gecheckt.. ALLE 3 schroeven kon ik nog bijna 2 volle slagen aan draaien (overdrijf niet!)

staat niks in de "bouwtekening" dat je die moet aandraaien.. kabels zijn al gemonteerd aan connectors bij levering (en er zit rubberen stop overheen) dus je moet ook maar weten dat daar schroeven onder zitten...

Heb het al aangekaart bij fitness seller.. maar blijkbaar vinden ze alleen dat ik het weer moet vastmaken
denk ik meld het hier ook nog ff voordat er ongelukken gebeuren!!:mad:
Vertrouw die lat optie echt niet meer zo... voor het zelfde had ik mn nek gebroken

Mocht FS het goed oplossen meld ik het hier ook, die kabel verbinding is niet te vertrouwen, waarom ze geen geklonken
verbinding gebruiken zoals de andere kant van de kabel is mij een raadsel??

2427685.jpg

Barbarian Kooi zelf is van prima kwaliteit! daar ben ik dik tevreden over!!!

.

Laatst bewerkt:
Ooh Joepie

Je maakt mij nu aan het twijfelen. Had de intensie om een smith machine met lat optie van barbarian te kopen.

Zit er alleen niet op te wachten dat straks mn hoofd anders op mn romp staat

Kun je eens een foto van de andere kant v/d kabel maken en deze plaatsen ?

Ik vind dit wel een serieus probleem, jij bent nu de 3e met deze mededeling

Zal dus inhouden dat je iedere keer de aansluiting moet controleren

Laatst bewerkt:
Ooh Joepie

Je maakt mij nu aan het twijfelen. Had de intensie om een smith machine met lat optie van barbarian te kopen.

Zit er alleen niet op te wachten dat straks mn hoofd anders op mn romp staat

Kun je eens een foto van de andere kant v/d kabel maken en deze plaatsen ?

die kant is prima, is vastkloken,
mn oude powertec machine had dat ook.. en die heeft het altijd gehouden
deze verbinding is gewoon ruk...

lees hier ff verder

http://forum.dutchbodybuilding.com/...lti-bench-145kg-halterset-225118/#post4310947

Als er op bepaalde artikelen een langere levertijd zit, vertraagd dat dan de hele bestelling of wordt het nagestuurd? (het gaat om de barbarian dip-bar)

Laatst bewerkt:
ik had het ook al in de revieuw van flash vermeld.

Ik ben heel tevreden van de barbariancage.

Maar toen ik de seated row aan het doen was brak bij mij
ineens de rubber die rond de haak zat ineens los.

Aangezien ze nog maar +- 3maanden oud is zou dat toch eigenlijk niet mogen.

En er hing maar 90 kg aan dus niet zo zwaar.

Nu is het lastig dat je het haakje altijd moet vasthaken want als je er niet aan denkt schiet het er door.

Zou ik daar een andere rubber voor kunnen krijgen of een andere voorzorg nemen?

Voor de rest top materiaal en heeel stevig;)

Professionele korte halterstang 50 mm - kogellagering

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoeveel schijven van 10kilo zou je hier per kant aan kunnen hangen?

•Schijf-opname: 50 mm x 180 mm

Ik moet het wel zeker weten...

2 is niet genoeg, 3 wel :p

Dumbbells met 10 kg schijven zijn k*t

Heb voor de 1e keer met de barbarian kooi getraind.
Alleen net is de kabel van de lat optie losgeschoten...
was bezig met "low cable row" toen die brak....
maakt een FLINKE koprol achterover tegen mijn andere drukbank aan,
lande met mn benen de lucht in... @$#$@@$ beide ellebogen open, blij dat (stond drukbank 2meter verder)
ik niet mn nek gebroken heb ofzo, want fijn was het niet!!

was nog bezig met opbouwen zat nog maar op 80kg dus daar kan
het hem niet aan liggen...

mensen die deze kopen check eerst de kabel verbindingen of die wel goed aangedraaid zitten (zitten 3 inbus schroeven onder het rubberen omhulsel)

daarna de bovenste kabel gecheckt.. ALLE 3 schroeven kon ik nog bijna 2 volle slagen aan draaien (overdrijf niet!)

staat niks in de "bouwtekening" dat je die moet aandraaien.. kabels zijn al gemonteerd aan connectors bij levering (en er zit rubberen stop overheen) dus je moet ook maar weten dat daar schroeven onder zitten...

Heb het al aangekaart bij fitness seller.. maar blijkbaar vinden ze alleen dat ik het weer moet vastmaken
denk ik meld het hier ook nog ff voordat er ongelukken gebeuren!!:mad:
Vertrouw die lat optie echt niet meer zo... voor het zelfde had ik mn nek gebroken

Mocht FS het goed oplossen meld ik het hier ook, die kabel verbinding is niet te vertrouwen, waarom ze geen geklonken
verbinding gebruiken zoals de andere kant van de kabel is mij een raadsel??

2427685.jpg

Barbarian Kooi zelf is van prima kwaliteit! daar ben ik dik tevreden over!!!

.

Ik heb hier paar dagen geleden ook last van gehad. Mijn slee waren de stangen van verbogen zo hard was de klap. Krijg uiteindelijk een nieuwe slee. DE kabel kon ik zelf weer vast schroeven.
Heb dan ook meteen de andere kabel na gekeken. Deze kon ik ook twee volle slagen vastdraaien. Had ook nog geen 97 kilo erop zitten.

Dus mensen wee gewaarschuwd! Barbarian is kwaliteit, maar die kabels moet je eerst nachecken in het begin. En daarna maandelijks of zo ff bijhouden.

Verder wil ik vermelden dat Fitness-seller altijd snel en erg net reageert. En altijd wel met een oplossing komen.
Goed bedrijf dus!

Behalve de kabels dan :P

• #1.835
Als er op bepaalde artikelen een langere levertijd zit, vertraagd dat dan de hele bestelling of wordt het nagestuurd? (het gaat om de barbarian dip-bar)
Normaal gesproken wordt de bestelling pas verzonden als alle artikelen leverbaar zijn.

ik had het ook al in de revieuw van flash vermeld.

Ik ben heel tevreden van de barbariancage.

Maar toen ik de seated row aan het doen was brak bij mij
ineens de rubber die rond de haak zat ineens los.

Aangezien ze nog maar +- 3maanden oud is zou dat toch eigenlijk niet mogen.

En er hing maar 90 kg aan dus niet zo zwaar.

Nu is het lastig dat je het haakje altijd moet vasthaken want als je er niet aan denkt schiet het er door.

Zou ik daar een andere rubber voor kunnen krijgen of een andere voorzorg nemen?

Voor de rest top materiaal en heeel stevig;)
Het kan wel eens voorkomen dat de rubbers inscheuren. Stuur even een e-mail met foto's naar de klantenservice dan ontvang je gewoon een nieuw rubber :)

Professionele korte halterstang 50 mm - kogellagering

Hoeveel schijven van 10kilo zou je hier per kant aan kunnen hangen?

Schijf-opname: 50 mm x 180 mm
Dat ligt aan de afmetingen van de halterschijven.

Wat is eigenlijk het verschil tussen de rubberen schijven en de full bumper plates?
rubber http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p65_Halterschijven-Rubber-Kleurcode---50-mm.html

bumper http://www.fitness-seller.nl/produc...hijven-Full-Rubber-Bumper-Plates---50-mm.html

Vanwaar het grote prijsverschil ?
Als ik bijv. de 10kg neem is toch ook de buitendiameter hetzelfde?
De gekleurde rubberen halterschijven zijn geen bumperplates. Bumperplates zijn volledig van rubber ;)

Goed idee :thumbs:

Die chains zijn anders wel flink duur, en die collar is ook niet echt praktisch. Laat die collar er gewoon af, dat is goedkoper en handiger.

edit: ze zijn wel net iets goedkoper dan bij choice of champions

Akkoord. Je bent beter af zonder die collars. De meeste hier zijn gewoon op zoek naar kettingen. Iedereen heeft wel een systeem om ze vast te maken dat voor hen het best past. Bovendien hangt de lengte van de ketting ook een beetje af van hoe groot je bent (en dus hoe groot je ROM is), denk ik.

Misschien ook dit topic eens checken als je dit nog niet gelezen hebt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/fitness-seller-verkoopt-chains-sleds-224545/

• #1.837
Akkoord. Je bent beter af zonder die collars. De meeste hier zijn gewoon op zoek naar kettingen. Iedereen heeft wel een systeem om ze vast te maken dat voor hen het best past. Bovendien hangt de lengte van de ketting ook een beetje af van hoe groot je bent (en dus hoe groot je ROM is), denk ik.

Misschien ook dit topic eens checken als je dit nog niet gelezen hebt:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/fitness-seller-verkoopt-chains-sleds-224545/
Gewone kettingen zonder de collars moeten toch makkelijk te vinden zijn lijkt me zo :)

• #1.839
Haha, wat is nu dan eigenlijk het probleem? :p Je kunt de collar toch gewoon eraf halen als dat niet bevalt?

Nou, het zou blijkbaar nog veel goedkoper kunnen :p Zonder die collar is het al een stap dichterbij lijkt me ;)

Je kunt de collar toch gewoon eraf halen als dat niet bevalt?

Je kan de collar ook gewoon niet aan de ketting vast maken en zo verkopen ;)
Zo spaar je vast op een of andere manier het milieu!
Of beslissen jullie hier niet over?

Terug
Naar boven