MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Gebruik hem alleen niet meer, vind hem te stroef gaan, misschien dat ik de paal een beetje moet invetten ???
Je kunt het inderdaad even met bijvoorbeeld silicone spray inspuiten. Dat dien je sowieso om de zoveel tijd te herhalen als onderhoud, zodra je merkt dat het wat stroefjes loopt.

Hoi,

krijgen jullie nog de powerliftriemen van Powersports in andere maten? Ik zocht namelijk een maat M.

Groet.
Nee, voorlopig helaas niet meer.

ik had een vraagje over de barbarian multi squat rack
zijn die ophangpinnen in hoogte verstelbaar?
want ik heb een basic line bankje dat op een hoogte van 54 cm komt en die van barbarian zijn maar 45cm

• #1.864
ik had een vraagje over de barbarian multi squat rack
zijn die ophangpinnen in hoogte verstelbaar?
want ik heb een basic line bankje dat op een hoogte van 54 cm komt en die van barbarian zijn maar 45cm
De ophangpinnen aan de zijkanten van het rack? Die zitten alle zes gewoon op een vaste positie.

Indien je de veiligheidshaken (spotters) bedoelt, die zijn in uiteraard in hoogte verstelbaar!

De ophangpinnen aan de zijkanten van het rack? Die zitten alle zes gewoon op een vaste positie.

Indien je de veiligheidshaken (spotters) bedoelt, die zijn in uiteraard in hoogte verstelbaar!

jah sorry , ik bedoelde inderdaad de spotters.
waneer komt hij weer in het zwart binnen?
want dat is al een hele tijd geleden dat ze er nog waren

Zag ooit een keer op jullie site een leg extension van Basic Line (kon je ook hams meedoen geloof ik) is die er niet meer??

Als je zoekt naar sluitingen die goed passen, diegene die ik in de powerzaal heb zijn ook van fitness-seller

Ik heb er nodig voor mijn Dumbbells die ik bij FS gekocht heb. Die sluitingen die daarbij komen zijn niet 100% en het gewicht is al een keertje er vanaf gevallen. Ik heb liever niet dat dat gebeurt bij DB Press. :p
Daarom een oproep aan FS: welke zijn echt stevige sluitingen die ik kan gebruiken voor de Dumbbell-stangen die ik bij jullie gekocht heb?

• #1.874
Zag ooit een keer op jullie site een leg extension van Basic Line (kon je ook hams meedoen geloof ik) is die er niet meer??
Die is er inderdaad niet meer, komt hoogstwaarschijnlijk ook niet meer terug in het assortiment.

Daarom een oproep aan FS: welke zijn echt stevige sluitingen die ik kan gebruiken voor de Dumbbell-stangen die ik bij jullie gekocht heb?
De gietijzeren en de wedstrijdsluitingen sluiten natuurlijk het beste maar nemen ook de meeste ruimte in beslag (lengte v/d gietijzeren sluitingen zal ik een keer nakijken, erg druk momenteel).

Thanks. Zou fijn zijn als je ze in de loop van de week kunt posten!

Die is er inderdaad niet meer, komt hoogstwaarschijnlijk ook niet meer terug in het assortiment.

De gietijzeren en de wedstrijdsluitingen sluiten natuurlijk het beste maar nemen ook de meeste ruimte in beslag (lengte v/d gietijzeren sluitingen zal ik een keer nakijken, erg druk momenteel).

Kom er wel zoiets weer?(quads en hams) Barbarian?

Bedankt voor de nieuwe Rubber!

Waarom gebruik je geen veersluitingen?

Terug
Naar boven