MuscleMeat

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

Ooit een trapbar voor 30mm :D ? Zo geinig zijn voor de afwisseling thuis.

2 x Original Barbarian Barbells - 30 mm
Gewicht:15,0 kg
Actuele status: op voorraad
30-BB-1500 23,25 EUR 46,50 EUR
2 x Original Barbarian Barbells - 30 mm
Gewicht:20,0 kg
30-BB-2000 31,00 EUR 62,00 EUR
1 x Basic Line Flat Bench – Verstelbaar
PE-BS-250 89,00 EUR 89,00 EUR
2 x Veersluitingen 30 mm
V-30-2114 2,00 EUR 4,00 EUR
1 x Halterstang schroefdraad 30 mm x 200 cm
LH-30-200-GW 31,90 EUR 31,90 EUR

:hedbang:

Wat is er nieuw of anders aan de "wedstijd uitvoering" halter? Ook kan op een volledig camber bar? Eentje waar bij het hoogte verschil 14 inch is?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.907
Ooit een trapbar voor 30mm :D ? Zo geinig zijn voor de afwisseling thuis.
Ik zou er niet op wachten :P

Wtf, de safety-squat bar!!!

Ik ben al een tijdje op zoek naar dit spul. Tot hoeveel kg zal deze belastbaar zijn en wanneer is ze leverbaar?
Die info is helaas nog niet beschikbaar, anders was het wel vermeld :p Hou de website in de gaten.

Wat is er nieuw of anders aan de "wedstijd uitvoering" halter? Ook kan op een volledig camber bar? Eentje waar bij het hoogte verschil 14 inch is?
Wat MironT zegt, het gewicht en de greepdiameter, ook is de belastbaarheid hoger.

Hoe lang duurt het verzenden eigenlijk? Ik heb een bestelling van wat dumbelstangetjes en 150kg 30mm schijven geplaatst die de 20e verzonden zou geweest zijn.

• #1.909
Hoe lang duurt het verzenden eigenlijk? Ik heb een bestelling van wat dumbelstangetjes en 150kg 30mm schijven geplaatst die de 20e verzonden zou geweest zijn.
Normaal gesproken levert de pakketdienst binnen één tot drie werkdagen af. Wellicht is er bij eerdere afleverpogingen niemand aanwezig geweest op het afleveradres. Stuur even een e-mail naar de klantenservice met je bestelnummer en dan zal de pakketstatus worden nagekeken!

<hr>
Nog even een algemeen bericht, aangezien veel klanten de mededelingen op de website en tijdens de bestelprocedure over het hoofd lijken te zien :p

De verwerkingstijden van alle bestellingen kunnen momenteel helaas uitlopen tot circa twee tot drie weken, in verband met de grote drukte rondom onze verhuizing!

Hou hier a.u.b. rekening mee als je een bestelling plaatst, met name als deze als cadeau voor de feestdagen is bedoeld!

2 tot 3 weken? :eek:
Ik zal dus nog even kunnen wachten op mijn powertec powerrack dat ik net besteld heb :o

Normaal gesproken levert de pakketdienst binnen één tot drie werkdagen af. Wellicht is er bij eerdere afleverpogingen niemand aanwezig geweest op het afleveradres. Stuur even een e-mail naar de klantenservice met je bestelnummer en dan zal de pakketstatus worden nagekeken!
Maar laten ze dan normaal gezien geen bericht achter dat ze langs geweest zijn?

• #1.912
Maar laten ze dan normaal gezien geen bericht achter dat ze langs geweest zijn?
Normaal gesproken proberen ze het op een latere datum nogmaals, als afleveren na drie pogingen niet lukt zal er bericht worden achtergelaten. Als er bij de buren wordt afgeleverd wordt normaal gesproken ook bericht achtergelaten.

Maar stuur even een mail dan zal de status van de zending worden nagekeken!

Normaal gesproken proberen ze het op een latere datum nogmaals, als afleveren na drie pogingen niet lukt zal er bericht worden achtergelaten. Als er bij de buren wordt afgeleverd wordt normaal gesproken ook bericht achtergelaten.

Maar stuur even een mail dan zal de status van de zending worden nagekeken!

thx, ik heb het net verstuurd.

Edit; De leverancier zal contact met me opnemen. Dat is dan iig nog niet gebeurd. 1 tot 3 werkdagen voor een bestelling af te leveren, maar na 4 werkdagen nog steeds geen contact opgenomen. Dat wordt dus nog wel even wachten.

Laatst bewerkt:
  • #1.914
thx, ik heb het net verstuurd.

Edit; De leverancier zal contact met me opnemen. Dat is dan iig nog niet gebeurd. 1 tot 3 werkdagen voor een bestelling af te leveren, maar na 4 werkdagen nog steeds geen contact opgenomen. Dat wordt dus nog wel even wachten.
Ja dan is die bestelling ook niet per pakketdienst verzonden maar per transporteur ;) Ik las in je vorige post iets over dumbbellstangetjes dus ik ging ervan uit dat het een kleine bestelling was, ik had het 150 kg-gewichten-gedeelte over het hoofd gezien!

Deze info staat echter ook allemaal aangegeven in het e-mailbericht dat je ontvangt om je mede te delen dat de bestelling is verzonden.

2 tot 3 weken, moet ik niet epic sterk worden opeens :roflol:!
Gelukkig heeft het niet zoveel veel haast.

Mooi nieuw materiaal. Na nieuwjaar mijn rekening nog eens plunderen op jullie site :p

Ik wilde graag de PowerSports Powerliftriem (http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?products_id=467) bestellen maar deze hebben ze niet meer in de juiste maat.
Heb een mailtje gestuurd en reactie gehad dat ze waarschijnlijk ook neit meer terug komen in het assortiment.
Iemand enig idee waar ik een dergelijke riem verder kan bestellen?
Ik dus een soort gelijke riem als ik hierboven aangeef, dus zelfde model

Enig idee??

Ik heb enkele dagen geleden een bestelling bij jullie geplaatst, en vooruitbetaald. De status van mijn bestelling staat echter nog steeds op 'open'.
Ik weet dat de verwerkingstijd momenteel lang kan duren, maar ik zou toch een bevestiging willen dat mijn betaling ontvangen werd.

Het bestelnummer is 105349

Hoeveel dagen duurt het gemiddeld voordat een bestelling van gewichten geleverd wordt?

De verwerkingstijden van alle bestellingen kunnen momenteel helaas uitlopen tot circa twee tot drie weken, in verband met de grote drukte rondom onze verhuizing!

Hou hier a.u.b. rekening mee als je een bestelling plaatst, met name als deze als cadeau voor de feestdagen is bedoeld!

Hoeveel dagen duurt het gemiddeld voordat een bestelling van gewichten geleverd wordt?

Hopen dat die verhuizing snel voorbij is haha!

Terug
Naar boven