Fitness Seller

Sponsored sticky Fitness-Seller.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Wat doen dergelijke sluitingen (spinlocks of hoe heten ze officieel?) beter dan gewone sluitingen?
Sluiten? :p Met het vleugelmoertje draai je de sluiting vast en vervolgens draai je de grote moer erop om het geheel nog beter vast te klemmen.

Kom er wel zoiets weer?(quads en hams) Barbarian?

Bedankt voor de nieuwe Rubber!
De Barbarbian Line wordt nog altijd uitgebreid en er zullen nog vele nieuwe toestellen geïntroduceerd worden. De kans is groot dat er ook een Leg Extension zal komen maar wanneer durf ik niet te zeggen.

Pff, dat is ****ing groot voor DB's. :p
En de wedstrijdsluitingen?
Die zijn 10 cm lang

• #1.882
Hoelang zijn de wacht tijden momenteel ? Tijd voor wat extra personeel ?

• #1.885
De verwerkingstijd is circa vijf tot zeven werkdagen en kan eventueel uitlopen afhankelijk van de drukte, zoals aangegeven op de website.

Extra personeel komt er inderdaad aan maar we zitten momenteel dus midden in de verhuizing naar de nieuwe winkel in Sittard (Limburg, NL). Zodra deze geopend is, waarschijnlijk binnen enkele weken, zal alles weer een stuk sneller gaan.

Je zou er op voorhand van op de hoogte moeten zijn dat alles momenteel wat langer duurt, door te klagen gaat het helaas niet sneller :o Als je niet langer wenst te wachten kun je je bestelling altijd annuleren en je spullen ergens anders halen.

Was er niet van op de hoogte, maar goed dan wacht ik nog even wat langer. Ik moet dus uitkijken naar eind deze week.

Ben gewoon kortere verwerkingstijden gewend.

Wil het nog een beetje lukken met bestelling 105105, is al een tijdje geleden besteld en ik echt niet wachten tot ik ermee aan de slag kan :P. De dipsteunen+verhuizing zorgen waarschijnlijk voor wat vertraging?

Alvast bedankt,

mark

Laatst bewerkt:
  • #1.888
Wil het nog een beetje lukken met bestelling 105105, is al een tijdje geleden besteld en ik echt niet wachten tot ik ermee aan de slag kan :P. De dipsteunen+verhuizing zorgen waarschijnlijk voor wat vertraging?

Alvast bedankt,

mark
Zowel de dipping belt als de dip bars zijn inderdaad niet voorradig, de bestelling wordt uiteraard pas verzonden zodra alle artikelen leverbaar zijn. Check de website voor de levertijden.

Is het trouwens nog mogelijk om de dipping spullen te annuleren? Is trouwens niet alleen omdat ik heel erg ongeduldig ben, maar ook omdat mijn schouders het de laatste tijd niet echt fijn meer vinden.

Laatst bewerkt:
  • #1.891
Is het trouwens nog mogelijk om de dipping spullen te annuleren? Is trouwens niet alleen omdat ik heel erg ongeduldig ben, maar ook omdat mijn schouders het de laatste tijd niet echt fijn meer vinden.
Aangezien het meerdere spullen betreft kun je het beste gewoon een hele nieuwe bestelling plaatsen, de oude bestelling wordt dan geheel geannuleerd.

Het verschil in totaalbedrag zal worden teruggestort, mail hiervoor even je bankgegevens naar onze klantenservice. Als de nieuwe bestelling duurder zou zijn dien je het verschil uiteraard bij te betalen.

• #1.892
Binnenkort nieuwe rubber-gripper halterschijven met logo's!

- Barbarian-Line
- Powertec

Ook verkrijgbaar als 100 kg voordeelsets en in combinatie met verschillende toestellen! (voordeelpakket toestel + 145 kg halterset)

Mooie schijven!

Inderdaad mooie schijven, maar wel aardig aan de prijs in vergelijking met de oude rubbergrippers. En dat voor een logootje.

• #1.895
Inderdaad mooie schijven, maar wel aardig aan de prijs in vergelijking met de oude rubbergrippers. En dat voor een logootje.
Dat valt nog wel mee, de halterschijven zijn slechts € 0,65 per kg duurder dan de normale rubber-gripper halterschijven.

Maar deze halterschijven zijn optisch natuurlijk een stuk aantrekkelijker en dat is voor bepaalde groepen zeer belangrijk, denk bijvoorbeeld aan fitness studio's! Bovendien zal het bij een afname vanaf 1.000 kg mogelijk zijn een eigen logo aan te leveren :cool:

Deze halterschijven zijn zoals je begrijpt dan ook niet direct voor particuliere klanten die een klein aantal halterschijven zoeken bedoeld ;)

Laatst bewerkt:
Ik heb enkele dagen geleden het contactformulier op de site ingevuld ivm enkele opmerkingen over de barbarian multibench. Intussen nog geen antwoord gehad, is het normaal dat dit een tijdje duurt?

edit: laat maar. Dat was snel :p

Laatst bewerkt:
Is het oudere model powercage eigenlijk compatibel met de nieuwe lat attachement en omgekeerd?

wanneer is de safety squat bar beschikbaar ik zag dat ie niet leverbaar was en tot hoeveel is ie belastbaar ??? wel zeer mooie uitbreiding van het assortiment, werd eens tijd dat er meer PL/STM equipment beschikbaar kwam in nederland :)

Terug
Naar boven