- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verwerkingstijd + transport. De verwerkingstijd zou kunnen uitlopen owv de verhuizing. Transport duurt ook aardig lang. 5 werkdagen en ik heb nog steeds niks gehoord van de leverancier.Hoeveel dagen duurt het gemiddeld voordat een bestelling van gewichten geleverd wordt?
Zodra de betaling is binnengekomen ontvang je daarvan gewoon automatisch via e-mail bericht en wordt de status van je bestelling gewijzigd. Als je bestelling nog de status open heeft is de betaling dus nog niet ontvangen.Ik heb enkele dagen geleden een bestelling bij jullie geplaatst, en vooruitbetaald. De status van mijn bestelling staat echter nog steeds op 'open'.
Ik weet dat de verwerkingstijd momenteel lang kan duren, maar ik zou toch een bevestiging willen dat mijn betaling ontvangen werd.
Het bestelnummer is 105349
Bij transport zendingen kan dit soms inderdaad wat langer duren, dit is namelijk afhankelijk van het schema en de drukte bij de transporteur. Bestellingen die via de pakketdienst worden verzonden worden normaal gesproken binnen één tot drie werkdagen afgeleverd.Verwerkingstijd + transport. De verwerkingstijd zou kunnen uitlopen owv de verhuizing. Transport duurt ook aardig lang. 5 werkdagen en ik heb nog steeds niks gehoord van de leverancier.
Ow, ok, bedankt.Zodra de betaling is binnengekomen ontvang je daarvan gewoon automatisch via e-mail bericht en wordt de status van je bestelling gewijzigd. Als je bestelling nog de status open heeft is de betaling dus nog niet ontvangen.
Vergeet niet dat internationale overschrijvingen enkele werkdagen in beslag nemen.
Valt een bestelling van 20 kilo schijven ook onder pakketdienst? Of is dat te zwaar om onder pakketdienst te vallen?Bij transport zendingen kan dit soms inderdaad wat langer duren, dit is namelijk afhankelijk van het schema en de drukte bij de transporteur. Bestellingen die via de pakketdienst worden verzonden worden normaal gesproken binnen één tot drie werkdagen afgeleverd.
PakketdienstValt een bestelling van 20 kilo schijven ook onder pakketdienst? Of is dat te zwaar om onder pakketdienst te vallen?
Wanneer had je de bestelling geplaatst?

!Bestellingen kunnen inderdaad ook gewoon worden afgehaald bij het afhaalmagazijn (Wassenberg, Duitsland).Ik hoorde dat jullie ook een winkel/showroom hebben? Verkopen jullie daar ook iets of is het echt puur demo? Als ik bijv. een paar kilo schijven nodig heb is het dan namelijk makkelijker om even langs te rijden.
Je kunt gewoon een nieuwe bestelling plaatsen, laat even weten wat het bestelnummer van de eerste bestelling is dan zal ik die annuleren.ik heb een bestelling geplaatst(nog niet betaald) maar bedacht me ineens dat ik nog veersluitingen wilde hebben. Is het mogelijk deze bestelling ergens te annuleren en een nieuwe bestelling te plaatsen? Of is annuleren niet nodig, kan ik de bestelling gewoon niet betalen en de tweede bestelling doen/betalen?
Bestellingen kunnen inderdaad ook gewoon worden afgehaald bij het afhaalmagazijn (Wassenberg, Duitsland).
De nieuwe winkel in Sittard (Limburg, NL) zal over enkele weken geopend worden.
Je kunt gewoon een nieuwe bestelling plaatsen, laat even weten wat het bestelnummer van de eerste bestelling is dan zal ik die annuleren.
Zoals ik in mijn vorige post aangeef is de winkel in Sittard nog niet geopend, dus nee daar is nog niets te koop