AndroidHealthClinic

Fitness tijdens de Ramadan

wat op slot? je fiets?

Goedkope slotje opgezetttt

Ben je al van je geloof afgevallen (hoeveel kg?).

FF serieus... je leeft in een democratisch land maar dat betekent niet dat je iemand anders geloof in de maling mag nemen. Waar slaat dat ff serieus op? Niet alleen moslims vasten! Christen, Joden , Hindoestanen in alle geloven komt het vasten voor en als jij niet God gelooft dat moet je zelf weten mag dat betekent niet dat je iemand anders mag beledigen. Ik denk dat de meeste mensen hier geen respect voorzich zelf hebben en daardoor met het geloof van andere mensen gaan spotten. Want respect begint eerst bij jezelf blijkbaar hebben veel mensen hier geen hoge opleiding gehad. Serieus ga eens boeken lezen om je algemene ontwikkeling te ontwikkelen.

Ga jij darwin lezen.

FF serieus... je leeft in een democratisch land maar dat betekent niet dat je iemand anders geloof in de maling mag nemen. Waar slaat dat ff serieus op? Niet alleen moslims vasten! Christen, Joden , Hindoestanen in alle geloven komt het vasten voor en als jij niet God gelooft dat moet je zelf weten mag dat betekent niet dat je iemand anders mag beledigen. Ik denk dat de meeste mensen hier geen respect voorzich zelf hebben en daardoor met het geloof van andere mensen gaan spotten. Want respect begint eerst bij jezelf blijkbaar hebben veel mensen hier geen hoge opleiding gehad. Serieus ga eens boeken lezen om je algemene ontwikkeling te ontwikkelen.

Je praat poep.

Geloof mag altijd in de maling genomen worden want iedereen mag een eigen mening hebben, maar jij bent zeker van het soort dat alleen wilt horen wat jij denkt dat goed is, respecteer onze mening !

Moet ik respect hebben voor Moslims omdat ze morgen met de ramadan
beginnen, we leven in een democratisch land idd daarom zeg ik ook mijn
mening over de ramadan, en dat vasten gedoe slaat nergens op dat is mijn
mening, en geiten liggen slachten om te offeren aan Allah laat me niet lachen

2000 cal breakfast.. 2000 cal voor het slapen.

Nooit geweten dat dbb.com zo racistisch was.

Racistisch? :orly: Volgens mij zijn der hier heel weinig mensen die iemand haten vanwege zijn ras.

Omdat je een mening hebt die moslims niet willen horen ben je racist?

Terug
Naar boven