MuscleMeat

Fitness tijdens de Ramadan

Dat maakt je nog geen racist. Ik heb bijvoorbeeld geen enkel vooroordeel tegenover andere rassen, wel tegenover geloven. Maar dat heb ik al vaker gezegd. :D
Definitie van racisme is nogal vaag. En er bestaat niet zo'n mooi woord voor vooroordelen tegenover geloof voor zover ik weet.

Religisme, voila.

DBB is religismisch en racistisch

FF serieus... je leeft in een democratisch land maar dat betekent niet dat je iemand anders geloof in de maling mag nemen. Waar slaat dat ff serieus op? Niet alleen moslims vasten! Christen, Joden , Hindoestanen in alle geloven komt het vasten voor en als jij niet God gelooft dat moet je zelf weten mag dat betekent niet dat je iemand anders mag beledigen. Ik denk dat de meeste mensen hier geen respect voorzich zelf hebben en daardoor met het geloof van andere mensen gaan spotten. Want respect begint eerst bij jezelf blijkbaar hebben veel mensen hier geen hoge opleiding gehad. Serieus ga eens boeken lezen om je algemene ontwikkeling te ontwikkelen.

om te weten dat geloof onzin is hoef je geen WO-opleiding te hebben hoor. je moet eigenlijk gewoon het geluk hebben dat je ouders je niet indoctrineren en jezelf later open minded bent

Moet ik respect hebben voor Moslims omdat ze morgen met de ramadan
beginnen, we leven in een democratisch land idd daarom zeg ik ook mijn
mening over de ramadan, en dat vasten gedoe slaat nergens op dat is mijn
mening, en geiten liggen slachten om te offeren aan Allah laat me niet lachen

dit vind ik inderdaad ook iets minder aan moslims, het is al moeilijk genoeg om als herder je hoofd boven water te houden in Nederland, en dan heb je die baardapen die even je halve kudde wegroven in een maandje :mad:
weg met die lui

dit vind ik inderdaad ook iets minder aan moslims, het is al moeilijk genoeg om als herder je hoofd boven water te houden in Nederland, en dan heb je die baardapen die even je halve kudde wegroven in een maandje :mad:
weg met die lui

Ben jij een herder ? ???:p

Sieg Heil!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gast, ik hoop dat dit een grapje is. Zo niet dan ben je echt een ontiegelijk grote k*tmongool en mag je serieus blij zijn dat ik niet weet hoe je eruit ziet. Wat anders zou ik je echt finaal de t*fus in schoppen als ik je op straat tegen zou komen.

Mijn familie heeft ten tijde van wo2 ontzettend veel te lijden gehad onder de nazi's, net zoals vele andere nederlanders behalve dan die landverraders die bij de NSB zaten. Ook hebben ze gevochten tegen de nazi's. Ik kan dan ook geenszins respect opbrengen voor alle nazi adepten, in mijn ogen zijn jullie allen smerige landverraders en zouden jullie degenen moeten zijn die het land uitgezet moeten worden.

P.S. Overigens wel weer typerend voor dbb ( helaas) dat een normaal topic weer moet ontaarden in zoiets als dit.

Gast, ik hoop dat dit een grapje is. Zo niet dan ben je echt een ontiegelijk grote k*tmongool en mag je serieus blij zijn dat ik niet weet hoe je eruit ziet. Wat anders zou ik je echt finaal de t*fus in schoppen als ik je op straat tegen zou komen.

Mijn familie heeft ten tijde van wo2 ontzettend veel te lijden gehad onder de nazi's, net zoals vele andere nederlanders behalve dan die landverraders die bij de NSB zaten. Ook hebben ze gevochten tegen de nazi's. Ik kan dan ook geenszins respect opbrengen voor alle nazi adepten, in mijn ogen zijn jullie allen smerige landverraders en zouden jullie degenen moeten zijn die het land uitgezet moeten worden.

P.S. Overigens wel weer typerend voor dbb ( helaas) dat een normaal topic weer moet ontaarden in zoiets als dit.
Ok.

Damn, waar gaat dit weer heen...stelletje respectloze sukkels! Er zijn ook genoeg goede moslims en behalve dat, LEKKER BELANGRIJK...laat die mensen zelf bepalen of ze meedoen aan de ramadan of niet...wat kan jou het schelen! Ga jezelf vermaken in het gare kippenhok met je leipe foto's en lompe opmerkingen.

Damn, waar gaat dit weer heen...stelletje respectloze sukkels! Er zijn ook genoeg goede moslims en behalve dat, LEKKER BELANGRIJK...laat die mensen zelf bepalen of ze meedoen aan de ramadan of niet...wat kan jou het schelen! Ga jezelf vermaken in het gare kippenhok met je leipe foto's en lompe opmerkingen.

Nuff' said.

Ik fitness gewoon door hoor tijdens de ramadan :D!
Ga een beetje stoppen voor de ramadan

Terug
Naar boven