AndroidHealthClinic

Fitnessecto's road

• Topic Starter Topic Starter
BP
6x5x80
Was blij met hoe makkelijk het omhoog ging, had de laaste set nog wel 1-2 reps over.

Incline db press
12x25
10x27,5
8x30
Beter dan vorige week, tevreden mee.

Seated db shoulder press
2x10x20
Eerste reps heel easy, daarna sloeg de vermoeidheid toe.

Db side raise
3x12x7

Seated EZ overhead extension (gewicht excl BB)
12x10
10x12,5
12x10
Fijne oefening, al heel lang niet gedaan. Voelde hem goed, geen last van ellebogen.

Rope pulldown
15x15
12x15

Rating: 7,5/10

Erg tevreden over deze training. Was niks bijzonders, maar het is in mijn ogen precies hoe een volume training eruit moet zien. Was ook in ongeveer 1 uur klaar, wat behoorlijk snel is voor mijn doen. Had nog behoorlijk last van mijn borst en schouders, ik denk dat ik even moet wennen aan de intensiteit op de intensity dagen.

weer een prima dosis trainingen 125kg sq pr nice.

Thanks Bricone, squat gaat goed!
Pull

Deadlift
4x4x130
Allemaal easy, gingen vlot omhoog. Techniek was ook wel aardig, heb het gefilmd, zal deze nog hier plaatsen. Laatste set belt om gehad, omdat ik anders de belt voor niks had meegenomen.

Double paused deadlift
5x80
4x100
4x105
Leuke oefening, wel heel erg wennen. Ik denk dat dit mijn techniek zeker ten goede gaat komen.

Tbar row
12x50
2x12x52,5
10x52,5
Lekker cheaten laaste reps zoals altijd. Heb het idee dat dat een stuk beter werkt voor mijn rug.

Pull ups
4x6xbw
5xbw
Ging wel aardig, laatste rep wel vaak met wat gebruik van mijn benen.

Facepulls
15x30
2x15x35

DB curl
12x15
8x17,5
Biceps waren al goed vermoeid na de rug oefeningen, viel wat tegen dus.

Cross body hammer curl
10x10
8x12,5

Kuiten in leg press
15x160
15x170
15x180
15x160

Rating: 7,2/10
Prima training, blij dat de deadlift uitvoering met dit gewicht beter ging.

jij kwam ook uit groningen toch? weet niet waar je traint maar de aclo heeft sinds kort echt een zieke nieuwe locatie

jij kwam ook uit groningen toch? weet niet waar je traint maar de aclo heeft sinds kort echt een zieke nieuwe locatie

Jup, train bij de Aclo. Ik kan vanaf gisteren bij de nieuwe locatie trainen, moest me eerst even daar aanmelden. Locatie is inderdaad heel ziek, een soort lifthemel.

Jup, train bij de Aclo. Ik kan vanaf gisteren bij de nieuwe locatie trainen, moest me eerst even daar aanmelden. Locatie is inderdaad heel ziek, een soort lifthemel.

inderdaad, ik train er nu ook. kunnen er binnenkort wel een keer samen gaan trainen dan.

Coool, lijkt me leuk! Ik ga er waarschijnlijk dinsdag voor het eerst trainen, maandag komt de andere locatie me wat beter uit qua tijden. De openingstijden van de nieuwe locatie zijn wel ruk.

Coool, lijkt me leuk! Ik ga er waarschijnlijk dinsdag voor het eerst trainen, maandag komt de andere locatie me wat beter uit qua tijden. De openingstijden van de nieuwe locatie zijn wel ruk.

ik ben er dinsdag ook wel. openingstijden vallen wel mee, als je lid bent van northside barbell ;)

ik ben er dinsdag ook wel. openingstijden vallen wel mee, als je lid bent van northside barbell ;)

Ik ben van plan om morgen in de avond te gaan. Of is er dan iets van northside barbell? Weet jij wanneer de trainingen daarvan zijn?

Squat
5x102,5
5x6x102,5
Eerste set was beltless en voelde slecht aan. Dus laatste rep niet gedaan. De overige sets gingen vrij makkelijk. Heb ook eindelijk een manier gevonden om het hangen eruit te halen. Ik moet me meer focussen op glutes-activatie. De laatste twee sets drukte ik heel bewust mijn heupen naar voren, hierbij was de halve goodmorning een stuk minder. Was nog wel even wennen, ik hoop dat dit wanneer ik me hierop blijf focussen het over een tijdje automatisch gaat.

Paused safety bar squat
6x72
6x77
5x82
3x84,5
Alles beltless
Laatse set extreem slecht, pijp was leeg. Was de eerste keer dat ik deze oefening deed en vond hem heerlijk. Kwam wel steeds met mijn ellebogen tegen mijn knieën aan omdat ik ATG ging, dit was wel vervelend. Ben van plan hem voortaan altijd te doen ipv paused squat. Vraag me alleen af in hoeverre er een meerwaarde is om de safety bar squat ook paused te doen. Suggesties?

SLDL
8x100
8x110
7x120
5x130
Alleen laatste set met belt.

Kuiten in leg press
20x160
15x170
15x150

Kapot.

dinsdag (en ik geloof ook donderdag) is het enkel voor northsiders vanaf half 9. ik denk dat ik er morgen ergens tussen 6 uur en half 8 ben.

dinsdag (en ik geloof ook donderdag) is het enkel voor northsiders vanaf half 9. ik denk dat ik er morgen ergens tussen 6 uur en half 8 ben.

Hmm verdomme. Dan ga ik vandaag even bij de andere locatie aangezien ik daar zo college hebt. Komt me wat beter uit aangezien ik een vrij drukke dag heb. Zelfde voor donderdag. Dan vrijdagavond maar daar trainen. :D

Ik ging vandaag naar de gym met als doel de 5x90 bench te halen.

BP
5x87,5 easy
6x90 PR!!
4x92,5
Toen ik de 5e rep van de 90 had gedrukt wist ik zeker dat ik nog een 6e kon. Dus die ook gelijk gedrukt. Heel erg blij mee, had nooit verwacht dat dit zou lukken aangezien ik twee weken terug nog 4x90 had. Alles voelde goed aan, de uitvoering was goed, ik lag goed, fijne spotter. Zo goed als de tweede set ging, zo slecht ging de derde. Spotter kwam te dicht met zijn handen bij de bar, wat me afleidde, ik kwam een keer tegen het rack aan en ik lag niet lekker stabiel. Was van te voren wel duidelijk geweest dat hij eraf moest blijven. Ach, ik ben iig heel blij met de 6x90 en de 4x92,5 is ook een verbetering tov vorige week.

BOR
6x60
6x62,5
6x65
5x67,5

Paused BP
5x80
3x85
5x80
Ging wel redelijk, was aardig vermoeid van de normale BP.

Reverse grip lat pulldown
10x70
8x75

Triangel pulldown
2x8x70
Twee verschillende oefeningen omdat ik de eerste twee sets even met iemand anders meedeed. Toen hij weg was heb ik de lat vervangen voor een triangel, wat ik persoonlijk fijner vind omdat ik dan de biceps iets minder aanspreek.

Seated db press
8x25
6x27,5
5x27,5

Floor press
4x80
2x4x85
4x87,5
3x90 4e rep faal, dacht hem nog goed te kunnen hebben maar hij ging niet meer. Lastig in te schatten
4x85

Ez bar curl
12x30
2x10x32,5
8x30
Heb de bar gewogen en hij was ongeveer 9,6kg, ga het voor het het gemak en voor mijn ego maar op 10kg houden.

Rating:
8,5/10
Heel erg blij met de bench, de rest ging redelijk tot goed, hopen dat ik deze stijgende lijn door kan zetten.

Dikke Benchprogressie :thumbup:

P.S. Die ez bar curl mag er ook wel zijn

lkkre bench man

Bench gaat eindelijk vooruit inderdaad.

Bout training vandaag, had er geen zin in en mijn hele lichaam voelt behoorlijk stijf aan. Heb verzakt te rollen, dit merkte ik goed terug bij mijn squat. 40kg squats deden al pijn.

Squat
3x7x102,5
Ging moeizaam, voelde kut aan. Ik ging scheef. Na drie sets maar gestopt, in de hoop dat het volgende week beter gaat. Doorgaan leek me geen goed besluit op dit moment.

Leg press
10x295
7x310 te zwaar
12x235 dichter bij
12x205 dichter bij en slomer

Standing leg curl
3x10x45

Kuiten in leg press
3x15x170

Rating:
5/10

Vandaag voor het eerst op de nieuwe locatie van mijn gym getraind. Wat een hemel, ik ben van plan zo veel mogelijk van mijn trainingen daar te doen. Beste van het beste spul, veruit de beste gym waar ik ooit in ben geweest. Allemaal HS, ATX, Eleiko en Rogue spullen, gloednieuw. Ze hebben echt alle soorten barbells die je kan bedenken, zo ook een earthquake bar en een hele dikke bar voor grip. Ik ben helemaal verliefd op de gym.

BP
5x6x80
Blij met hoe snel het allemaal omhoog ging. Alleen laatste set wat meer moeite, maar had nog over.

Incline db press
10x27,5
2x8x30
Ging goed, had nog over laatste set. Beter dan afgelopen week.

Seated db press
10x20
9x20
Ging de laatste set wat verzitten waardoor ik spanning verloor en de laatste rep miste. Alsnog tevreden mee.

Db side raise
3x12x7,5
Fijn

Db overhead extension
12x10
5x12,5 te zwaar
10x10
EZ-bar was nog niet binnen dus maar met dumbells gedaan. Lang niet gedaan, voelde wat onwennig.

Cable pulldown, unilateraal
15x5
2x12x7,5
Rope was ook nog niet binnen dus maar zo.

Rating:
9/10
Prima training in een top gym.

Toen ik wakker werd mijn ontbeten en gelijk naar de gym gegaan. Vind het maar niks, in de ochtend trainen. Had niet zoveel focus en was nog wat slaperig.

Deadlift
4x4x132,5 beltless
Uitvoering viel wat tegen

Double paused deadlift
4x100
4x105

Tbar row
12x50
12x52,5
10x52,5
10x50

Pull ups
5x6xbw
Nice, vanaf volgende week weer iets gewicht toevoegen.

Facepulls
15x35
2x15x40

Db curl
2x8x17,5

Hammer curl
2x8x17,5

Rating:
7/10

Het volume begint steeds beter te gaan. Rust ook weer wat korter kunnen houden, was in ongeveer 65 min klaar.

Vandaag tijdens de SLDL mijn hamstring verrekt of ingescheurd.. Gelijk compressie aangebracht, dit een tijdje laten zitten. Nu, iets meer dan een uur later kan ik het eindelijk koelen. Wat ik wel heb gedaan:

Squat
6x4x110
Ging redelijk makkelijk, blij met hoe het ging.

Paused squat
2x4x92,5

SLDL
8x105 beltless (per ongeluk één kant 5 kilo meer)
8x110 beltless
7x120 beltless
4x120 --> Hier ging het mis, training afgelopen.

Nu even aankijken hoe het morgen voelt en eruit ziet, komende weken lig ik er qua LB sowieso uit.

Goed nieuws, de hamstring voelt vandaag al een stuk beter aan. Ik kan weer redelijk lopen, fietsen en traplopen. Bukken/voorover leunen doet nog wel pijn. Vandaag zelfs heel voorzichtig de plek wat gefoamrold tussen mijn bench sets door (ja, ik ben gewoon UB gaan trainen). Na het foamrollen deed het even zeer maar het voelde daarna wel wat beter aan. Ik ga er dus vanuit dat het allemaal wel meevalt
thumbup.gif
. Hopen dat de stijgende lijn zo snel door blijft zetten en ik snel hersteld ben.

Heb mijn wrist wraps binnen, voelden goed aan. Bij de bench en floorpress erg veel profijt van gehad. Rug vandaag wat geïmproviseerd aangezien ik veel oefeningen (rows bijv) niet kon doen ivm spanning op mijn hamstrings. Ook schouders geskipt om dezelfde reden.

BP
5x90
3x95 Rep 4 een faal, kon hem net niet locken.
4x90
Jammer van de faal. Had ook een slechte spanning over mijn lichaam, was wat bang om er te veel spanning op te zetten en ook mijn hamstrings te belasten.

Paused BP SS Lat pulldown
8x38,5 lat pulldown (eerste set was nog geen SS)
5x80 SS 8x33,5
5x82,5 SS 10x28,5
5x82,5 SS 10x28,5
Laatste set BP laatste rep dikke grinder. Lat pulldown was in gewicht per kant van de cable, dus totale gewicht is x2. Waarom SS? Had er zin in, geen zin in een lange training, wel zin om lekker door te gaan.

Floor press SS Chin ups
4x80 SS 8xbw
4x85 SS 8xbw
4x90 PR SS 8xbw
4x90
4x92,5 PR
3x95 PR, Rep 4 een faal.
Ging heel goed, wrist wraps boden hier veel steun. Had aan drie sets chin ups wel genoeg, wilde me daarna op de floor press focussen. Kreeg ook wat pomp in mijn onderarmen. Moet wel echt proberen wat minder te falen, twee faals in één trainning
icon16.gif
.

DB curl
10x17,5
7x20

Cross body hammer curl
10x12,5
12x10

Rating:
7,3/10
Blij dat ik gewoon heb kunnen trainen.

Rockofages van dit forum nog even gezien en gesproken. Zit behoorlijk wat massa op. :p

hallo

Terug
Naar boven