AndroidHealthClinic

Fitnessinstructeurtje pesten

Miss Deadlift

Competitive Bodybuilder
Waardering
59
Lengte
1m68
Massa
65kg
Ik heb een hekel aan fitnessinstructeurs die zeggen dat deadliften en squatten gevaarlijk is en dat je honderden crunches moet doen om buikvet te verbranden e.d.:rolleyes:
Dus ik heb eigenlijk al een tijdje zin om ze eens flink in de maling te nemen.Maar waar zou je die lui nou het meeste mee hebben:D ?

Nadrukkelijk om een schema vragen om massa op te bouwen en je daar dan totaal niet aan houden?

De persoon volledig platlullen met feiten. Zo heb ik er ooit voor gezorgd dat mijn eerste instructeur nooit meer wat tegen me zei :D wat uiteraard een verademing was :)

vragen hoe je binnenkant borst moet trainen?

Miss Deadlift zei:
Ik heb een hekel aan fitnessinstructeurs die zeggen dat deadliften en squatten gevaarlijk is en dat je honderden crunches moet doen om buikvet te verbranden e.d.:rolleyes:
Dus ik heb eigenlijk al een tijdje zin om ze eens flink in de maling te nemen.Maar waar zou je die lui nou het meeste mee hebben:D ?
Trouwens, wie moet er bij jou aan geloven?:D

je moet gewoon echt heeeeeele moeilijke vragen stellen.. gewoon met termen komen waar ze nooit van gehoord hebben.. daar heb je ze echt mee :D

Dit is de 3e verkapte ''kijk mij fitness lui haten'' topic.

Als het je zo dwars zit, waarom train je er dan?

Gaan deadliften voor z'n neus en dan net doen alsof je een vreselijke rugblessure hebt opgelopen.

• Topic Starter Topic Starter
Ryu zei:
Dit is de 3e verkapte ''kijk mij fitness lui haten'' topic.

Als het je zo dwars zit, waarom train je er dan?

Ik train helemaal niet bij zo'n sportschool:D
En er is helemaal niks verkapts aan.Ik haat ze gewoon.Ik had in gedachte om als ik me verveel extra bij zo'n sportschool langs te gaan om ze daar te gaan pesten:D

Die "instructeur" tijdens het personeelsuurtje stond laatst iemand iets langdurigs te vertellen over afvallen... Ik stond een beetje op adem te komen en dronk een slokje water. Hij vroeg me of hij me kon helpen en mijn antwoord was "Nee, ik luisterde alleen maaar even of je niet al te veel flauwekul staat te verkopen...".

Laten we maar zeggen dat we een duidelijke relatie hebben waarin we allebei precies weten wat we aan elkaar hebben.

Trouwens, binnenkort is het 1 April, dus schiet maar op, met iets leuks te bedenken (al is dit meer iets voor een ander topic denk ik)

Een moeilijke spier uitzoeken en vragen hoe je die kan trainen.
Hij weet hem dan niet ineens aan te wijzen.

Miss Deadlift zei:

De reden dat ze dat zeggen is dat ze:

1) geen zin hebben om moeite te hoeven doen om iemand echt iets te leren 2) ze meestal niet eens weten hoe je de oefeningen moet uitvoeren.
3) onschuldige fitnessertjes willen behoeden voor blessures.

De meeste fitniksers trainen maar een paar maanden en zijn daarna weer vertrokken, zonde om daar als instructeur je tijd aan te verdoen, kun je toch beter rondhangen bij de fitness chicks ;)

doe niet zo zielig voor ze,
als je op het cios zit moet je elk jaar een keuzevak kiezen, moeste mensen kiezen hun eigen sport maar in het 2e jaar moet je weer een vak kiezen om een vereedelde cursus diploma te krijgen...meeste mensen kiezen na hun eigen sport voor het vak fitness omdat er verder weinig keuze is.
het gevolg is dat er heel veel fitnessinstructeurs van het cios gewoon geen ene hol met fitness(laat staan bb) te maken heeft en ook niet wil hebben. maar ze moeten wel omdat je wat moet kiezen. eenmaal het diploma gehaald willen ze er wat mee bijverdienen en zijn ze bekroont tot fitnssinstructeur! maar zelf nog nooit een halter in de hand gehad en alles uit de boekjes

Kun je die energie niet op een constructievere manier gebruiken? Zoek anders een hobby ofzo...

Instructeurs? wat zijn dat? die heb ik nooit...

Yzord zei:
De persoon volledig platlullen met feiten. Zo heb ik er ooit voor gezorgd dat mijn eerste instructeur nooit meer wat tegen me zei :D wat uiteraard een verademing was :)

Zegt idd veel over die instructeur dat jij hem al kunt platlullen met feiten.

Onze fitnessinstructeur leert zelfs aan de spinning-mannen hoe ze hun zweterige lichaam moeten wassen en de zeep laten valen

Terug
Naar boven