AndroidHealthClinic

Fitnessinstructeurtje pesten

Beetje jammer al dat commentaar zeker van al die profies. Zijn idd vervelende bij die nix weten maar zeker niet allemaal

www.attilasgym.nl

Damn, verkapt kijk-mij-geen-leven-hebben topic...

Ik vind het anders om ook wel leuk hoor:
Van die 60 kg wegende jochies die 3 posts op één of ander bodybuilding forum(;) ) hebben gelezen en dan bij ons de sportschool inkomen om mij te vertellen hoe je het beste massa op kan bouwen.
Oops, verkeerde fitness instructeur willen imponeren!

Miss Deadlift zei:
Ik heb een hekel aan fitnessinstructeurs die zeggen dat deadliften en squatten gevaarlijk is en dat je honderden crunches moet doen om buikvet te verbranden e.d.:rolleyes:
Dus ik heb eigenlijk al een tijdje zin om ze eens flink in de maling te nemen.Maar waar zou je die lui nou het meeste mee hebben:D ?
Het ergste wat je zo iemand kan aandoen is gewoon wetenschappelijk bewijs kunnen tonen dat een uitspraak volledig waterdicht weerlegt.

Ze zulen niet onder de indruk zijn van je kracht, of spiermassa want dat is immers allemaal opgebouwd met anabolen volgens hen.

Miss Deadlift zei:
Ik heb een hekel aan fitnessinstructeurs die zeggen dat deadliften en squatten gevaarlijk is en dat je honderden crunches moet doen om buikvet te verbranden e.d.:rolleyes:
Dus ik heb eigenlijk al een tijdje zin om ze eens flink in de maling te nemen.Maar waar zou je die lui nou het meeste mee hebben:D ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

PreludE zei:
doe niet zo zielig voor ze,
als je op het cios zit moet je elk jaar een keuzevak kiezen, moeste mensen kiezen hun eigen sport maar in het 2e jaar moet je weer een vak kiezen om een vereedelde cursus diploma te krijgen...meeste mensen kiezen na hun eigen sport voor het vak fitness omdat er verder weinig keuze is.
het gevolg is dat er heel veel fitnessinstructeurs van het cios gewoon geen ene hol met fitness(laat staan bb) te maken heeft en ook niet wil hebben. maar ze moeten wel omdat je wat moet kiezen. eenmaal het diploma gehaald willen ze er wat mee bijverdienen en zijn ze bekroont tot fitnssinstructeur! maar zelf nog nooit een halter in de hand gehad en alles uit de boekjes

nou ik zit op het CIOS en mijn hoofdkeuze is fitness.
Je heb best wel gelijk moet ik eerlijk zeggen.
Er zijn er genoeg die alleen de apparaten weten maar van dumbbell - barbelloefeningen weten ze niks.
Veel leer je ook niet echt, anatomie vind ik vet makkelijk en oefeningen weet ik genoeg.
Maar 1 groot voordeel!! dankzij die gasten worden de tentamens zo makkelijk dat ik zonder het boek aan te een 7,6 haal :P

ontopic: ik heb nog nooit een vraag gehad waar ik geen antwoord op wist. Kom ik niet vaak mensen tegen die heel veel van anatomie, schema's, oefeningen weten.

Hier hetzelfde verhaal, meeste lui doen fitness, omdat ze dan wat bij kunnen verdienen. Ik denk dat er op de 30 leerlingen, er 10 goede instructeurs worden. Maar is dat op een andere opleiding anders ?

groei een paar dikke t**ten en toon geen interesse ;)

Sportfood.nl zei:
Ik vind het anders om ook wel leuk hoor:
Van die 60 kg wegende jochies die 3 posts op één of ander bodybuilding forum(;) ) hebben gelezen en dan bij ons de sportschool inkomen om mij te vertellen hoe je het beste massa op kan bouwen.
Oops, verkeerde fitness instructeur willen imponeren!
Dan vallen ze wel door de mand ja :roflol:

Marijn zei:
nou ik zit op het CIOS en mijn hoofdkeuze is fitness.
Je heb best wel gelijk moet ik eerlijk zeggen.
Er zijn er genoeg die alleen de apparaten weten maar van dumbbell - barbelloefeningen weten ze niks.
Veel leer je ook niet echt, anatomie vind ik vet makkelijk en oefeningen weet ik genoeg.
Maar 1 groot voordeel!! dankzij die gasten worden de tentamens zo makkelijk dat ik zonder het boek aan te een 7,6 haal :P

tuurlijk heb ik gelijk, zit er zelf ook op.
in de fitnessklas ben ik de enige die fanatiek traind, rest heeft allemaal voetbal achtergrond.

• Topic Starter Topic Starter
OK jullie hebben gelijk het was een stom idee.
Ik kwam vandaag weer langs zo'n sportschool waar je niet kunt squatten en ze een kinderdagverblijf hebben en ik had het verder niet zo druk vandaag dus ik dacht als ik daar nou eens naar binnen zou gaan om de boel op te warmen:rolleyes: ...Maar hoe dan???
En hier stonden ook niet veel interessante topics dus ik dacht zo'n onzin kan er nog wel bij....

Maar ik heb al een beter idee:Ik moet gewoon meer gaan trainen:p
Het vebaast me echt dat niemand van jullie daar op gekomen is:p :p

je kan me bijvoorbeeld ook pm en, ik verzeker je dat de verveling snel zal overgaan,

geile groetjes van deze hunkieboy.

Miss Deadlift zei:
OK jullie hebben gelijk het was een stom idee.
Ik kwam vandaag weer langs zo'n sportschool waar je niet kunt squatten en ze een kinderdagverblijf hebben en ik had het verder niet zo druk vandaag dus ik dacht als ik daar nou eens naar binnen zou gaan om de boel op te warmen:rolleyes: ...Maar hoe dan???
:p

Dit herken ik ook helemaal! Was afgelopen weekend weer eens thuis, en dacht ga maar naar een fitness in de buurt. Ik kwam in zo'n revaladatie centrum, met voornamelijk hometrainers... enn.. tatata dumbbells TOT 15 kilo ! :)

Vervolgens gaat de eigenaresse / instructrice mijn trainings doeleinde - massa - af te zeiken. Betaal je zeven euro, krijg je van dat gezeik.

Terug
Naar boven