XXL Nutrition

Fitter, sterker en sneller

Netjes dat je zoveel cardio doet, succes met je doelen!

• Topic Starter Topic Starter
Jah bedankt!

Ik wil vet verliezen zodat ik spieren begin te zien, dan zit er niet anders op dan veel cardio doen he? :D

Net 60km gefietst met 27.6km/h gemiddeld. Aardig gereden vind ik :D

Goed bezig man. Kunnen sommige nog veel van leren.
Hoeveel vet ben je al kwijt?

Ik woog net als ik thuiskwam van mijn fietstocht 98.4kg. Daar zat wel een liter water onderweg in, een ontbijt en een halve liter aquarius achteraf, om wat koolhydraten binnen te hebben. Gisteren ook op café geweest en daar een liter of 2 water verzet (ik kan toch moeilijk rondjes overslaan als de rest bier drinkt? :D), maar ik weet niet of dat nu nog effect heeft op mijn gewicht.

Vandaag 3 uur gaan fietsen, van 10h tot 13h, met tussendoor ff terrasje gedaan. Was wel lekker met dit weer. Ik was met een groepje wielrenners mee, 28km/h gemiddeld.

Ik heb wel sinds gisteren geen gevoel meer in mijn linkerpink. Ik vrees een zenuw gekneld door mijn stuur wat scheef vast te houden. Hopelijk is dat snel weg, want het typt moeilijk en als ik ga zwemmen houdt dat ook serieus tegen als die pink maar wat achteraan zwabbert.

Goede KT gehad voor de borst, triceps en schouders. Morgen weer naar het zwembad om 2km baantjes te trekken :)

Vandaag slechts 1.5km gezwommen. Het ging echt helemaal niet. Straks nog wat proberen te fietsen na de KT dus.

Gisteravond nog eens met kleren op de weegschaal gestaan, 97.5kg :)
Het bizarre is dat ik echt een tijdje op eenzelfde gewicht zit, en dan plots drop naar een stuk lager :D

De broeken die ik begin deze vakantie gekocht heb zijn al te groot. De riem die ik ergens in augustus gekocht heb om mijn broeken op hun plaats te houden, zit al in het laatste gaatje ... Gaat nog duur worden zo!

Ook fantastisch om te merken dat je meer zin krijgt in alles. Meer zin om te trainen, meer zin om buiten te komen, meer zin om gezonder te eten, zelfs meer zin in het andere geslacht :D Ongelooflijk wat voor een metamorfose ik deze vakantie heb doorgemaakt. Morgen begint het academiejaar weer, dus zijn er veel mensen die ik voor het eerst in 3 maanden weer zie. Ben eens benieuwd naar de reacties. Ik sta versteld van mezelf, maar zonder dit forum had ik sowieso minder progressie gemaakt.

Morgen ook eens naar een nieuw fitnesscentrum, veel groter dan waar ik nu trainde. Ik ben nu al benieuwd naar waar ik zal staan op het einde van dit jaar :)

Nu met foto's!

Ik had foto's beloofd, en hier zijn ze dan!

Deze foto is van eind februari 2011, maar eigenlijk ook van juni 2011, aangezien ik amper wat gedaan heb op die 4 maand. Geen goede training en enkel goed eten als ik er zin in had.

szzq8g.jpg

Deze foto's zijn vandaag genomen, de belichting is niet top, maar je kan toch wel zien dat er progressie is he :D

15oar6o.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben er best tevreden over tot nu toe :)
Foto's van mijn benen heb ik nog niet, die zal ik binnenkort eens maken!

Terug
Naar boven