- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Op Facebook heb ik dus een 2de account die ik al jaren niet meer gebruik met een fictieve naam Tommy Defranck omdat dit vroeger soms wel eens nuttig kon zijn.
Ben daar nu per ongeluk enkele dagen geleden nog eens op ingelogd en had een bericht in m'n postvak met het volgende:
Antwoord:
(Weet eig niet waarom ik dit gedaan heb, was sterker dan mezelf)
Antwoord van haar:
(had geen verder antwoord meer verwacht, maar kreeg nu vandaag nog een antwoord
)
Ga nu wss toch een bericht sturen om op te biechten dat er niets van waar is en dat ze dus hoogstwss nog leeft en gezond en wel is in plaats van een verhaal te schrijven en alles nog erger te maken.., iemand tips?
Ben daar nu per ongeluk enkele dagen geleden nog eens op ingelogd en had een bericht in m'n postvak met het volgende:
Shirley Desaever 25 december om 12:40 Rapporteren
hallo, ik ben op zoek naar Jenny Defranck. ong 26jaar afkomstig uit Wervick.ik ben al lang op zoek naar haar.Misschien iemand uit jouw familie?Groetjes
Antwoord:
Tommy Defranck 27 december om 21:44
Hoi
Nee sorry, Defranck is een fictieve naam die ik enkele jaren geleden eens heb aangemaakt..
Toch succes met je zoektocht verder!
Byee
Tommy Defranck 27 december om 21:57
Hoi, sorry, ik ben idd Tommy Defranck, maar ligt nogal moeilijk. Jenny was namelijk de dochter van mijn vaders broer, mijn nicht dus. Ze heeft zich spijtig genoeg 2 jaar geleden van het leven beroofd omdat ze niet over haar vorige liefde heen kon. Ze ligt nu begraven op het kerkhof van wervik..
(Weet eig niet waarom ik dit gedaan heb, was sterker dan mezelf)
Antwoord van haar:
Shirley Desaever 28 december om 11:04 Rapporteren
wat vreselijk.ik weet niet wat ik moet zeggen.veel sterkte
(had geen verder antwoord meer verwacht, maar kreeg nu vandaag nog een antwoord
)Shirley Desaever 29 december om 15:56 Rapporteren
hallo,sorry voor m'n korte berichtje,k ben er echt niet goed van. ik ken Jenny nog van in de Zandberg.we hadden een goede band samen.een echte vriendin waarmee je echt kon praten.tot ik naar een andere instelling moest we schreven elkaar nog een poosje maar ons leven was toen voor ons beiden een erg verwarrende periode en we zijn elkaar uit het oog verloren.ik ben al een hele tijd naar haar op zoek,ik miste mijn maatje al heel lang.nu mijn leven rustig en normaal verloopt had ik haar zo graag terug gezien.ik Heb naar de inlichtingen gebeld zonder resultaat.ik vond haar oude adres terug en heb toen gebeld,maar toen bleken haar ouders verhuist.ik heb toen alle mogelijke manieren gedaan om haar te vinden.tot ik nu jouw berichtje las.ik vindt het echt vreselijk vooral omdat het voor haar niet in orde is gekomen en het geluk haar blijkbaar niet gevonden heeft.ik wens jouw en je familie heel veel sterkte toe. groetjes Shirley
Ga nu wss toch een bericht sturen om op te biechten dat er niets van waar is en dat ze dus hoogstwss nog leeft en gezond en wel is in plaats van een verhaal te schrijven en alles nog erger te maken.., iemand tips?

Laatst bewerkt:

dat is geen grapje meer. good luck met je "het is toch niet waar LOL" reply