MuscleMeat

Flauw grapje gemaakt..

Zeg gewoon dat het wellicht over een andere Jenny Defranck gaat, want dat deze Jenny die jij kent en haar van het leven beroofd heeft nooit in een instelling heeft gezeten.
Zo kan je het toch nog een beetje rechtzetten ;)

Sorry, ik ben echt iemand die om alles kan lachen, heel vaak ook om dingen wat de meeste mensen niet eens grappig vinden. Ik kan bijna in alles humor vinden. :)

Maar dit vind ik gewoon zielig.. :)
Dat meisje heeft ZOVEEL tijd en moeite ingestoken om iemand op te zoeken.. Diegene betekent blijkbaar echt veel voor haar...
Maar het ergste is dat ze door jou "grapje" nu niet verder zal zoeken, en is de kans dat zij Jenny Defranck vind bijna nihil. :)

Beter zorg jij dat jij die jenny defranck vind zodat je die andere blij kan maken, anders epic bad karma;)

tja bezint eer ge begint over zoiets moet je geen grappen maken ;account verwijderen is een optie

Ik zou het niet echt waarderen eerlijk gezegd als ik al zo lang naar iemand zoek en dan te horen krijgen dat diegene dood is wat nog een grapje blijkt te zijn ook .... Maar iig succes met opbiechten denk dat je wel een boekje met mooie woordjes ken verwachten van der ;-)

---------- Toegevoegd om 08:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:28 ----------

sorry, ik ben echt iemand die om alles kan lachen, heel vaak ook om dingen wat de meeste mensen niet eens grappig vinden. Ik kan bijna in alles humor vinden. :)

maar dit vind ik gewoon zielig.. :)
dat meisje heeft zoveel tijd en moeite ingestoken om iemand op te zoeken.. Diegene betekent blijkbaar echt veel voor haar...
Maar het ergste is dat ze door jou "grapje" nu niet verder zal zoeken, en is de kans dat zij jenny defranck vind bijna nihil. :)

+1

Toen ik even uit nieuwsgierigheid de netlog pagina van Shirley Desaever bekeek. Zag ik bij haar vrienden de rug van een bekende DBB'er tussen staan. Kijk maar uit Corleone :D

Corleone kon dit ook niet weten, gewoon zeggen dat het een grap is.

binnenkort weer een zelfmoord!

sick mind :p

stuur haar heel Europa door met allerlei mysterieuze aanwijzingen!:D

gewoon niks doen, uitloggen alsof je het nooit gezien hebt.

Gewoon zeggen dat je een grap maakte..hoe lelijk die ook is (vond het best grappig)..Gewoon vaak sorry zeggen en shit..en uiteindelijk vragen of ze met je wil daten om erover te praten..;)

Je snapt het niet, met dit soort dingen wordt het alleen maar erger.

Jij snapt het niet. Die vrouw denkt dat één van haar beste vriendinnen, iemand die duidelijk héél veel voor haar betekent en die ze al jaren probeert te vinden zelfmoord heeft gepleegd. Zie je nu niet in hoe enorm fout dit is?

Hoe wordt het erger door de waarheid te vertellen? Leg mij dat eens uit aub.

Corleoné moet nu gewoon de waarheid zeggen en als hij dit niet doet is het echt een enorme sukkel.

Laatst bewerkt:
Zo wat een toser ben je dan zeg :rolleyes:
ik heb hier amper woorden voor :mad:

het is maar internet jongens, relax:o

Maar het gaat wel over een echt persoon

maar als je hier nu niet de humor van kan inzien:o

het grappige in deze situatie is namelijk dat corleone een stomme grap wou maken en het helemaal ontploft is in zn gezicht:roflol:
echt een faal van epische proporties:D

@corleone: waarom moeilijk doen? zeg gewoon "sorry, ik probeerde grappig te zijn, maar het mislukte, je vriendinnetje leeft nog (hoogstwaarschijnlijk)"

maar als je hier nu niet de humor van kan inzien:o

het grappige in deze situatie is namelijk dat corleone een stomme grap wou maken en het helemaal ontploft is in zn gezicht:roflol:
echt een faal van epische proporties:D

Dat coleoné een grote fail is, is idd vrij grappig.

Terug
Naar boven