XXL Nutrition

Flauw grapje gemaakt..

Had toch echt andere reacties verwacht van dbb, maargoed. Stuur ff een berichtje dat het een geintje was, en dat je dat in principe in je eerst gestuurde berichtje al duidelijk had gemaakt.

Had toch echt andere reacties verwacht van dbb, maargoed. Stuur ff een berichtje dat het een geintje was, en dat je dat in principe in je eerst gestuurde berichtje al duidelijk had gemaakt.

het is de internationale dag van de moraalridder, wat had je anders verwacht op deze heiligste der dagen???

Haha heb jij straks keurig gezegd dat het een geintje is, hoort zij twee dagen later van iemand anders alsnog dat Jenny zich van het leven beroofd heeft :roflol:

OT: maak gebruik van de situatie, gebruik jullie gezamenlijke gemis om dichter bij elkaar te komen, spreek een paar keer met haar af.. Zorg echter wel dat ze blijft denken dat je Tommy Defranck heet en niet je adres te weten komt. Als je haar eenmaal gepaald hebt, zeg je via facebook dat het allemaal maar een geintje was en verwijder je de account.

Lijkt me de meest subtiele en vooral de meest bij jou passende oplossing.. ???

Laatst bewerkt:
Self-owned.

OT: maak gebruik van de situatie, gebruik jullie gezamenlijke gemis om dichter bij elkaar te komen, spreek een paar keer met haar af.. Zorg echter wel dat ze blijft denken dat je Tommy Defranck heet en niet je adres te weten komt. Als je haar eenmaal gepaald hebt, zeg je via facebook dat het allemaal maar een geintje was en verwijder je de account.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1262088300444.jpg

Als dit geen reden is om negative karma weer in te voeren weet ik het ook niet meer.

Nee hoor, sommige dingen gaan gewoon te ver.. weet ook vrij zeker dat die mensen die dit helemaal ge-wel-dig vinden, als het bij hunzelf gebeurd zou zijn dat de wereld te klein is.
Je weet nooit door wat voor een shit iemand gegaan is.

Nee hoor, sommige dingen gaan gewoon te ver.. weet ook vrij zeker dat die mensen die dit helemaal ge-wel-dig vinden, als het bij hunzelf gebeurd zou zijn dat de wereld te klein is.
Je weet nooit door wat voor een shit iemand gegaan is.

als je dit al te ver vind gaan... hij kon toch niet weten dat dat wijf uit een instelling kwam, das gewoon brute pech hebben.

Dit gaat er wel over man...

Stuur gwn dat het om een grapje ging en dat ze wss nog leeft.

Laatst bewerkt:
Hij had ook gewoon kunnen zeggen dat hij haar niet kent.
Maar goed, het zal wel weer aan mij liggen.

hij wou gewoon een stom grapje maken

het is net hetzelfde als wanneer iemand je de weg vraagt,
je kan ook zeggen "ik weet het niet", maar om de een of andere reden is het leuker om hem/haar 20km in de verkeerde richting te sturen:D

hij wou gewoon een stom grapje maken

het is net hetzelfde als wanneer iemand je de weg vraagt,
je kan ook zeggen "ik weet het niet", maar om de een of andere reden is het leuker om hem/haar 20km in de verkeerde richting te sturen:D
Als je tussen die twee dingen niet een verschil ziet...

Flauw grapje :roflol:

inderdaad, ik zou willen dat ik dat soort grapjes zonder aarzelen zou kunnen maken.. Toch heb ik een soort van verstand dat me altijd tegen weet te houden, helaas :(

Terug
Naar boven