Fitness Seller

FLEX' Bodybuilder van het Jaar 2007 Verkiezing !

Wie moet Bodybuilder van het Jaar 2007 worden?


  • Totaal stemmers
    101
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Kale ... zijn brute wilskracht om nee te zeggen tegen het bier heeft me over de streep getrokken :p
 
Mijn stem heeft Own Sculpturer gekregen.
 
sowieso proficiat aan alle genomineerden.
Ik heb voor OS gekozen.
 
Gijssie gaat lekker :D Stiekem wil ik op hem stemmen, maar doe het niet :D
 
Gestemd op G-men. Gruwelijk goede fysiek en mooie krachtstats.
 
Komop mensen, ik had hier een stuk meer animo verwacht, stemmeuh!!!
 
Mijn stem gaat naar G-men!! super fysiek!!
 
Own for tha win...

Met zoveel blessures en andere ellende (Zware autocrash, Zware whiplash) daarna tig andere blessures toch de wilskracht hebben om door te gaan en zo'n fysiek neer te zetten..
 
Erg moeilijke keuze, ik heb zowel voor G-men, Kale, als Own zwaar respect.

Ik kies toch voor Own omdat zijn fysiek me echt aanspreekt, beetje mijn voorbeeld.

Maar het zijn alledrie bodybuilders pur sang!
 
Thanks voor de nominatie mensen! :)

Ik heb trouwens voor Own Sculpturer gestemd, toffe gozer met een mooi fysiek!
 
Own Sculpturer 17 19,77%
Kale 17 19,77%
G-men 29 33,72%


Het word nog spannend op de laatste dagen :wl:
 
Thx all for the nominations and votes.:bow:

Het is gewoon prachtig om jezelf en andere mede-dbb'ers in je favoriete magazine (FLEX) te zien staan,dat is toch al een overwinning opzich.Ik gun het iedereen van harte om bodybuilder van het jaar te worden.We werken er allemaal hard genoeg voor en delen dezelfde passie voor de sport.:woot:May the best man win.:thumbup:


Mijn stem gaat naar Aimee,ze is een spontane leuke meid met een groot hart voor de sport.Altijd in voor een goed gesprek met veel kennis van de sport en heeft van top tot teen een echte bodybuildingfysiek.

mvg.....

Kevin "own sculpturer" Goulding.
 
Own for tha win...

Met zoveel blessures en andere ellende (Zware autocrash, Zware whiplash) daarna tig andere blessures toch de wilskracht hebben om door te gaan en zo'n fysiek neer te zetten..

Had al wel op Own gestemd, maar nog niet de reden neergezet .. hierin ga ik mee met Hiekie.
Daarbij ook dat Kevin me weet te motiveren te pushen en altijd bereid is van alles uit te leggen
betreffende de BB'ing .. dat maakt hem voor mij de bodybuilder van het jaar.

Maar goed het blijft een moeilijke keuze om één iemand te nomineren!
 
Congrats Gijssie! :D
 
Back
Naar boven