MuscleMeat

Flex ''Get BIG schema'' 10 kg in 10 weken

He er staat niet bij welke kuur je erbij moet nemen...

Als ik hier aan zou beginnen zou het resultaat niet 10kg winst zijn maar gegarandeerd overtraining;)

Hey leuk idee man, ben benieuwd wat het opbrengt, zou hem zelf ook wel eens willen proberen

Voor wie benieuwd is ik ga het volgen, met pics en log
xx

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel kg gainen is wel realistisch? 5?

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------

Zonder getroll deze keer kersenpit? :p
Als dat serieus zo is zou het mooi zijn. Laat wel weten hoe hardcore je gaat met dat schema.
Jep zonder getroll:)

1-2 of je moet nooit goed gegeten hebben en waardeloos hebben getraint.
5kg spier in een jaar is normaliter al heel erg veel als je geen beginner meer bent laat staan 10 weken.
Kersenpit is dus wel een beginner ecto hehe.
Jij zegt dus 1-2.. Meningen verschillen hier wel in dit topic zeg :D

Volgens mij zit er veel te weinig rust en overtrain je hiermee waarbij je niet veel zal opschieten. Wk 7-8 vind ik 6 dagen trainen veels te veel.

Overtrainen is een kwestie van een veel langere periode. Om jezelf in twee weken te overtrainen met een volledige rustdag per week moet je wel heel goed je best doen. Verder is overtrainen afhankelijk van veel (HEEL VEEL) factoren, en je kunt dus niet zomaar kort door de bocht stellen dat dit overtraining gaat opleveren.

1-2 of je moet nooit goed gegeten hebben en waardeloos hebben getraint.
5kg spier in een jaar is normaliter al heel erg veel als je geen beginner meer bent laat staan 10 weken.

+ 1
Een naturel kan 5-6 kg zuivere spiermassa winnen op een jaar, en daarvan zit nog een groot gedeelte in de benen en op voorwaarde dat training en voeding perfect zijn.

ik volg het ook, zit nu aan week 2,
ineens naar 20 tot 35 herhalingen van 8-12 herhalingen is wel uitputtend, vooral in combinatie met supersets
De benentraining was ook enorm intensief, vooral de superset: lunges en squat
10kg in 10 weken is natuurlijk dikke commerciele zever, maar wel een goede manier denk ik om je spieren een nieuwe prikkel te geven

ik volg het ook, zit nu aan week 2,
ineens naar 20 tot 35 herhalingen van 8-12 herhalingen is wel uitputtend, vooral in combinatie met supersets
De benentraining was ook enorm intensief, vooral de superset: lunges en squat
10kg in 10 weken is natuurlijk dikke commerciele zever, maar wel een goede manier denk ik om je spieren een nieuwe prikkel te geven
Dat zoiezo wel, 10 kg is ook overdreven.
Laat ons weten hoe het ermee staat en gaat! Ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen en wil deze graag bij elkaar zetten :)

Dat zoiezo wel, 10 kg is ook overdreven.
Laat ons weten hoe het ermee staat en gaat! Ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen en wil deze graag bij elkaar zetten :)

N.a.v. je verzoekje op andere topic (voedingsschemaFlex BIG) hier ff een reactie. Ben er ook mee begonnen en vooral de supersets in week 1 en 2 voel je zeer zeker. Belangrijk is natuurlijk de voeding, al train je als een wild beest; zonder de juiste voeding, supps en rust zal er weinig groeien.

Fijne aan schema: afwisseling per 2 weken waardoor andere manier groei steeds wordt gestimuleerd. Meeste werk: voedingsschema kost me een uurtje extra op een hele dag betreft voorbereiden, maken en wegwerken.
Er zit groei in maar ik geloof niet dat het eindresultaat 10 kilo vet/vochtvrij zal zijn. Maargoed, eerst proberen, daarna pas klagen :p

Ik zal per 2 weken wat resultaten proberen te posten.

N.a.v. je verzoekje op andere topic (voedingsschemaFlex BIG) hier ff een reactie. Ben er ook mee begonnen en vooral de supersets in week 1 en 2 voel je zeer zeker. Belangrijk is natuurlijk de voeding, al train je als een wild beest; zonder de juiste voeding, supps en rust zal er weinig groeien.

Fijne aan schema: afwisseling per 2 weken waardoor andere manier groei steeds wordt gestimuleerd. Meeste werk: voedingsschema kost me een uurtje extra op een hele dag betreft voorbereiden, maken en wegwerken.
Er zit groei in maar ik geloof niet dat het eindresultaat 10 kilo vet/vochtvrij zal zijn. Maargoed, eerst proberen, daarna pas klagen :p

Nice! Ik zal dit alles even verwerken in een word documentje :)
Houd ik je aan! :D

Wellicht een overbodige vraaag maar wat wordt er bedoeld met supersets? ik neem aan dat je na de oefening die daar voor staat direct door gaat naar de superset?

Thanks for the info.. ;-)

Is van 1 oefening naar een andere zonder rust.
Na die 2 oefeningen mag je even rusten :)

wel grappig 10kilo in 10 weken :P

vooral om dat de gemiddelde mens niet eens 10 kilo per jaar aanzet VVM

maar hoop dat het werkt succes

wel grappig 10kilo in 10 weken :P

vooral om dat de gemiddelde mens niet eens 10 kilo per jaar aanzet VVM

maar hoop dat het werkt succes
Er werd nergens gesproken over VVM, slechts over ''kilo's''
We willen er graag achter komen wat er nu behaald kan worden ;)

Terug
Naar boven