Fitness Seller

Flex ''Get BIG schema'' 10 kg in 10 weken

als het slechte om kilo's gaat
raad ik aan 2x per dag naar de mac donolds te gaan en daar 3 big mac's te eten

sorry voor de troll
maar je doet het toch voor VVM? niet voor vet, voor vet hoeven we niet te trainen
krijgen we ook kilo's

• Topic Starter Topic Starter

sorry voor de troll
maar je doet het toch voor VVM? niet voor vet, voor vet hoeven we niet te trainen
krijgen we ook kilo's
Natuurlijk doe je het voor VVM, vet en al het andere is gewoon ongewenst.
Ik wees er slechts op dat er nergens staat dat je 10 kg VVM aankomt, er staat slechts dat je er 10 kilo mee aan komt.. En zelfs dat vind ik nog wel veel.

sorry voor de troll
krijgen we ook kilo's

Ik snap je punt maar van twee maal mac per dag krijg je echt niet hetzelfde resultaat. Allereerst moet je denken aan calorieën; het voedingsschema wat bij dit trainingsschema hoort is gebasseerd op een actieve krachtsporter van 90 kilo die ongeveer 3600 calorieën per dag nodig heeft. Als hij wil groeien moet dat nog eens 4600-5000 worden (verbranding van 40 calorieën per kg lichaamsgewicht op trainingsdagen). Die calorieën moeten uit hoogwaardige bronnen komen, en ik kan je vertellen dat 2 keer MAC of andere junkfood (heet niet voor niks zo:troep eten) daar dus nooit aan zal voldoen..

ja dat snap ik :P

een big mac zit 25 gram eiwit in
maar dat zal wel niet hoogwaardig zijn idd

was ook meer bedoelt als flame :)

Natuurlijk doe je het voor VVM, vet en al het andere is gewoon ongewenst.
Ik wees er slechts op dat er nergens staat dat je 10 kg VVM aankomt, er staat slechts dat je er 10 kilo mee aan komt.. En zelfs dat vind ik nog wel veel.

snap wat je bedoelt staat idd nergens
maar geen enkel trainings schema gaat jouw vet aan laten komen, dus vandaar dat ik uit ga van VVM

Laatst bewerkt:
snap wat je bedoelt staat idd nergens
maar geen enkel trainings schema gaat jouw vet aan laten komen, dus vandaar dat ik uit ga van VVM
Hehe nee daar heb je wel gelijk in idd ;) Gaat uiteindelijk om het eindresultaat, Ben benieuwd hoe hardcore dit schema nu echt is.

succes met dit hardcore schema, en gain die 10 kilo :D

En als er teveel vet bij komt bestellen we gewoon dit... [Link niet meer beschikbaar] whahahahaha! hoe verzinnen ze het, mooi hoe simpel het leven soms kan zijn...:p

Ziet er wel goed uit. Zou wel uitkijken in week 4 dat je niet de eerste 2 trainingen gelijk te gek maakt (in de zin van tot faillure), liever hier ietsje op inhouden en kijken wat je derde training doet voor je gelijk hard erin gaat. Vooral in de laatste week van fase 3 zou ik het eten flink omhoog schroeven, gewoon iets van 500kcal's extra nemen en dat tot het eind aanhouden.

start vandaag met week 3..eind deze week zal ik ff met wat cijfers komen..

Maak een logboek \voor die 10 weken.. veel mensen zijn denk ik wel benieuwd of het werkt .. 10kg lijkt iedereen wel een beetje veel ..

gl

Maak een logboek \voor die 10 weken.. veel mensen zijn denk ik wel benieuwd of het werkt .. 10kg lijkt iedereen wel een beetje veel ..

gl

een beetje? tis ongehoord veel op zn zachtst gezegd, 10kg met behoorlijk wat vet en vocht kan wel ja.

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:52 ----------

tis flex, dat moet je altijd met een korreltje zout of 2 nemen.

Die 10 kg is gewoon gerekend voor een kuurtje, kijk maar naar het typische kuurvoedingsschema wat er bij hoort. Maar dat maakt niet uit. Er moet toch wel flink wat uit te halen zijn.

Ik ga hem uitproberen, vanaf volgende week maandag, als als je geluk hebt hou ik er ook nog wel een logboekje van bij :D

Die 10 kg is gewoon gerekend voor een kuurtje, kijk maar naar het typische kuurvoedingsschema wat er bij hoort. Maar dat maakt niet uit. Er moet toch wel flink wat uit te halen zijn.

Ik ga hem uitproberen, vanaf volgende week maandag, als als je geluk hebt hou ik er ook nog wel een logboekje van bij :D
Dat zou helemaal mooi zijn :D

-Onderzoeken toegevoegd aan de begin post. Zie ''Waarom het werkt''

Laatst bewerkt:
Vanaf februari krijg ik een geregeld leven waarbij ik 4 dagen in de week kan sporten (maandag - donderdag). Daarom gooi ik de woensdag en vrijdag eventjes door elkaar. Het (vr)eetschema ga ik ook proberen maar dat wordt lastig om me daaraan te houden.

Ik zat te denken deze sups erbij te pakken: http://www.xxlnutrition.nl/anabolic-muscle-stack/xxl-nutrition, whey, zma en energize. Lijkt jullie dit verstandig of moet ik wat anders gebruiken?
Ik ben een redelijk ervaren sportman (o.a. muay thai en fitness) maar door m'n onregelmatige studenten leven is een echt trainingsschema er nooit van gekomen. Ik zal de resultaten posten!

"Schuine dumbbell flyes 3/15 als superset met Schuin dumbbelldrukken 3/20, 2mins".

Kan iemand mij vertellen wat ik werkelijk moet doen? Ik begrijp de twee oefeningen los van elkaar wel, dat is evident. Maar hoe koppel ik ze bij elkaar tot een superset?

3/15, 2mins betekend neem ik aan 3 sets van 15 repetities met 2 minuten rust?

" Leg extensions 4/6-8, 2mins". Dit betekend de oefening "leg extensions". Vier sets van 6 tot 8 repetities? Maar vaak zijn de verschillende sets met verschillend aantal repetities (12-10-8-6 bijv.)? Hoe moet ik dat dan doen?

@Lector: superset is gewoon eerste set van schuine flyes en meteen daarachteraan knal je set schuin drukken..ff pauze nemen en dan weer tweede set..etc.
Yeps dus schuine flyes 15 reps en meteen daarachter aan 15 reps drukken, 2 min rust en dan weer herhalen.

met benen: 4/6-8, 2 min is inderdaad zoals je zelf al uitlegt 4 sets van minimaal 6 en maximaal 8 herhalingen. Begin gewoon met wat jij denkt wat jij max. 8 keer kan herhalen. Is het te zwaar kun je alsnog kiezen dat gewicht tot 6 reps uit te voeren of je gewicht te verlagen zodat je alsnog 8 volle reps kunt halen..omdat er 2 min rust is kun je best zwaar pakken denk ik zo.. het voorbeel dat jij geeft (12-10-8-6) is alleen bedoeld bij oefeningen met oplopende sets (steeds verzwaren van gewicht) dat is bij dit schema niet: gewicht blijft bij alle sets hetzelfde..

Terug
Naar boven