B0tjeBuilder
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Natuurlijk doe je het voor VVM, vet en al het andere is gewoon ongewenst.als het slechte om kilo's gaat
raad ik aan 2x per dag naar de mac donolds te gaan en daar 3 big mac's te eten
sorry voor de troll
maar je doet het toch voor VVM? niet voor vet, voor vet hoeven we niet te trainen
krijgen we ook kilo's
als het slechte om kilo's gaat
raad ik aan 2x per dag naar de mac donolds te gaan en daar 3 big mac's te eten
sorry voor de troll
maar je doet het toch voor VVM? niet voor vet, voor vet hoeven we niet te trainen
krijgen we ook kilo's

Natuurlijk doe je het voor VVM, vet en al het andere is gewoon ongewenst.
Ik wees er slechts op dat er nergens staat dat je 10 kg VVM aankomt, er staat slechts dat je er 10 kilo mee aan komt.. En zelfs dat vind ik nog wel veel.
Hehe nee daar heb je wel gelijk in iddsnap wat je bedoelt staat idd nergens
maar geen enkel trainings schema gaat jouw vet aan laten komen, dus vandaar dat ik uit ga van VVM
Gaat uiteindelijk om het eindresultaat, Ben benieuwd hoe hardcore dit schema nu echt is.Nice!start vandaag met week 3..eind deze week zal ik ff met wat cijfers komen..

start vandaag met week 3..eind deze week zal ik ff met wat cijfers komen..

Maak een logboek \voor die 10 weken.. veel mensen zijn denk ik wel benieuwd of het werkt .. 10kg lijkt iedereen wel een beetje veel ..
gl
maar geen enkel trainings schema gaat jouw vet aan laten komen, dus vandaar dat ik uit ga van VVM

Dat zou helemaal mooi zijnDie 10 kg is gewoon gerekend voor een kuurtje, kijk maar naar het typische kuurvoedingsschema wat er bij hoort. Maar dat maakt niet uit. Er moet toch wel flink wat uit te halen zijn.
Ik ga hem uitproberen, vanaf volgende week maandag, als als je geluk hebt hou ik er ook nog wel een logboekje van bij![]()

Doe je goed man-Onderzoeken toegevoegd aan de begin post. Zie ''Waarom het werkt''