Anthony Visenti
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Lector: superset is gewoon eerste set van schuine flyes en meteen daarachteraan knal je set schuin drukken..ff pauze nemen en dan weer tweede set..etc.
Yeps dus schuine flyes 15 reps en meteen daarachter aan 15 reps drukken, 2 min rust en dan weer herhalen.
met benen: 4/6-8, 2 min is inderdaad zoals je zelf al uitlegt 4 sets van minimaal 6 en maximaal 8 herhalingen. Begin gewoon met wat jij denkt wat jij max. 8 keer kan herhalen. Is het te zwaar kun je alsnog kiezen dat gewicht tot 6 reps uit te voeren of je gewicht te verlagen zodat je alsnog 8 volle reps kunt halen..omdat er 2 min rust is kun je best zwaar pakken denk ik zo.. het voorbeel dat jij geeft (12-10-8-6) is alleen bedoeld bij oefeningen met oplopende sets (steeds verzwaren van gewicht) dat is bij dit schema niet: gewicht blijft bij alle sets hetzelfde..
He eks wat zijn je bevindingen van het schema tot nu toe?
Het lijkt me een vrij vermoeiend trainings schema maar daarintegen wel intressant. Ben benieuwd hoe je je eigen voelt na die 10 weken
Het zijn dan ook maar 2 weekjes, gewoon even doorheen knallenIk zit te twijfelen om het ook te gaan proberen verwacht niks van de kilos maar het is toch weer eens een andere soort van trainen. Week 7 en 8 staat me alleen niet zo aan lijkt me veel te zwaar voor het lichaam

Beter zou zijn als je echt massa wil winnen gewoon een programma samen te stellen met de compounds (bench/dips/chins-pulls/bent overs/deads/squats/overhead press) beginnen met 5-6 reps zolang je vooruit gaat en dan veranderen van rep range en ga zo maar door. Zo zal je op de snelste manier massa winnen en niet met zo'n programma's uit een boekje.

Wil je het schema dan misschien ook even aan jezelf aanpassen?5200 kcals op trainingsdagen en 4100 op rustdagen, zonder cardio?
Ja denk wel dat 10kg me lukt.
5200 kcals op trainingsdagen en 4100 op rustdagen, zonder cardio?
Ja denk wel dat 10kg me lukt.
Het zijn dan ook maar 2 weekjes, gewoon even doorheen knallen![]()

Ah ok, idd gewoon kijken hoe het gaat. Kan jij het beste aanvoelen natuurlijkJa ik weet het, maar heb een tijd last gehad van me schouder en ben nu bang voor blessures en wil me niet overtrainen om daarna een flinke dip te krijgen.
Maar toch ga ik maandag starten
de tijd van week 7 8 kijk ik hoe ik ervoor sta.
Ik laat af en toe wel weten hoe het ermee gaat! Ben jij al bezig met het schema?

Ah ok, idd gewoon kijken hoe het gaat. Kan jij het beste aanvoelen natuurlijk
Nee helaas kan ik nu nog niet trainen ivm een drukplek op de stomp van mijn been als ik mijn beenprothese aan heb. Volgende maand operatie en daarna weer er tegen aan! Ik moest toch de motivatie erbij houden vandaar dat ik alvast dit schema kopieerde vanuit de Flex.
Je bedoelt een schema waarbij geen rekening gehouden is met periodisering over een aantal weken, waarbij mensen zelf maar wat aankloten qua invulling van oefeningen en een schema waar mensen over het algemeen te lang in blijven hangen?
Gefeliciteerd dat jij het licht hebt gezien, echter zijn er nog veel andere lichtjes die je waarschijnlijk nog niet gezien hebt. Het is nogal frappant dat je dit zo beweerd, iedereen zou dan datzelfde schema van jou moeten gebruiken omdat dat blijkbaar het beste schema is![]()
87kg lijkt me toch richting de 90, niet dan?
Strak schema , daar niet van. Zal wel goed werken ook. Maar 1kg/pw, iedereen weet toch dat dat als naturel geen zuivere spiermassa kan zijn. Ik gok eerder 50% spier, 50% vet en dan mag je er weer die 50% vet gaan afcutten..

dat zal eerder 70% vet, 20%vocht, 10% spier zijn bij benadering![]()
.
. Denk wel dat er mooie resultaten te behalen zijn maar ik heb het persoonlijk niet voor de zware bulkschema's..1kg spier in 10 weken met zo'n schema is toch ietwat weinig.
Maargoed ik wacht met spanning de resultaten af. Denk wel dat er mooie resultaten te behalen zijn maar ik heb het persoonlijk niet voor de zware bulkschema's..
Ik ben benieuwddat zal eerder 70% vet, 20%vocht, 10% spier zijn bij benadering![]()

Ja we zullen zien, ipv allemaal de haat de verspreiden kunnen we beter allemaal van elkaar houden en hopen dat de resultaten über zijn.1kg spier in 10 weken met zo'n schema is toch ietwat weinig.
Maargoed ik wacht met spanning de resultaten af. Denk wel dat er mooie resultaten te behalen zijn maar ik heb het persoonlijk niet voor de zware bulkschema's..