AndroidHealthClinic

Flex ''Get BIG schema'' 10 kg in 10 weken

Heeft iemand toevallig ook before/after pics? Want ik lees hier wel dat sommigen echt ongelooflijke vooruitgang ervaren...maar...zelfs die gast van Twilight kreeg geen 10kg in 10weken erbij en hij had echt een personal trainer + massage + weet ik veel wat. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat meer dan 1 tot max 2 kg daarvan spiermassa is.

PS: Die Row voorbeeld hierboven cheat wel enorm zeg, deze is beter:
BBBentOverRow.gif

van Exrx

Laatst bewerkt:
Als ik klaar ben met de volle 10 weken kan ik pas een before/after pic plaatsen..maar ik weet niet of iemand anders al verder is dan mij met het schema (nu met week 7 bezig)? Mijn avatar is mijn huidige situatie, dus wel vooruitgang met mijn vorige avatar waarop ik wat smaller was..;p laterz

Laatst bewerkt:
Als ik klaar ben met de volle 10 weken kan ik pas een before/after pic plaatsen..maar ik weet niet of iemand anders al verder is dan mij met het schema (nu met week 7 bezig)? Mijn avatar is mijn huidige situatie, dus wel vooruitgang met mijn vorige avatar waarop ik wat smaller was..;p laterz

Week 4 hier :)

1e paar weken ben ik afgevallen, begin nu weer aan te komen. Rond de 105 nu :)

Zojuist het gehele training- en voedingsschema goed onder de loep genomen en besloten het te gaan proberen. Helaas kwam ik vrijwel direct daarna erachter dat ik tussen nu en september geen 1x 10 weken non-stop kan trainen:mad: Wat een ongelofelijk k*tjaar zeg.. Ben op dit moment op wintersport, als ik weer terug ben kan ik een weekje trainen en heb daarna weer een week lang tentamens. Vanaf 16 mei heb ik examens en in de zomervakantie ben ik ook nog zeker 1 weekje op vakantie.
Er zit dus niets anders op voor mij dan te wachten tot september..

Naja, in de tussentijd kan ik mooi kijken wat jullie er allemaal van bakken en er mijn voordeel mee doen.

succes allemaal;)

Dus, tentamenweken zijn ideale trainingweken! Smoesjes! Je post staat vol smoesjes man, ga niet huilen maar ga trainen aub!

eerste week begonnen! wat een bikkelschema! heerlijk! ik vind het nu al top! eerste week vind ik al strijden omdat je echt tegen de verzuring vecht en toch nog wel iets gewicht wilt pakken in de sportschool. toch anders om opeens met losse dumbelflys maar 14kg te pakken hehe. Maar gaat de goeie kant op! verder blijf ik me volproppen volgens het schema, wel iets aangepast op mezelf.

Ben nu eind week 8 bezig..week 7/8 lijken heftig (okay dat zijn ze ook) maar viel me nog mee..het zijn idd 6 dagen trainen, maar het aantal reps, sets en oefeningen is minder dan in voorgaande weken het geval was. Gewoon zwaar pakken, goeie reps maken en lekker knallen..ga morgen ff alles meten..ik kijk ff of ik het van het weekend nog kan posten en anders begin volgende week.

p.s. iemand een idee wat voor schema (training en voeding) na deze 10 weken het best kan worden gevolgd?Ik kijk al een beetje vooruit! Laat maar horen!

Ben net klaar met week 2, gelukkig, ben blij dat ik volgende week wat minder herhalingen moetdoen. Ik vind het wel lastig om steeds het juiste gewicht te zoeken. Maar dat heeft ook met ervaring te maken. En vooral de benen training, wat was dat pijn lijden! Gelukkig pain is gain :D

Ga er deze week ook maar eens mee beginnen:D

toe aan wat nieuws:D

Heb hem opgeslagen op mijn pc. Ga hem zeker een keep gebruiken maar effe de resultaten van andere bekijken en misschien nog wat tips daar uit halen succes voor de gene die hem al doen!

Bah bah, baal spierpijn van de eerste week:D haha niks gewend blijkt wel..:P

Lol, mss. word ik nu wel afgeschoten in dit topic, maar wat een bullshit schema (10 KG in 10 weken: wat een bullshit). Ziet er meer uit als overtraining, en een load of crapp in de theorie die erachter schuilt. Dit schema is een excuus om niet hard te trainen. Via een HIT methode a la Doggcrapp / Mentzer / Yates zul je veel meer resultaat boeken. Met dit schema ga je niet veel sterker worden, maar wel zeldzame energie verliezen door de belachelijke hoeveelheid setjes je moet doen. Deze energie gaat allemaal ten koste van je herstelvermogen: in plaats van het stimuleren van spiergroei door overload die je pleegt (door intens te trainen, dus niet door lang te trainen) zal je lichaam de vermoei-effecten van de volumetraining gaan compenseren, en dus zal er minder tot geen hypertrofie plaatsvinden.
Bottom line: train hard en intens, en groei, maar ga niet de gym in om te zien hoeveel setjes je kunt doen.

Laatst bewerkt:
Lol, mss. word ik nu wel afgeschoten in dit topic, maar wat een bullshit schema (10 KG in 10 weken: wat een bullshit). Ziet er meer uit als overtraining, en een load of crapp in de theorie die erachter schuilt. Dit schema is een excuus om niet hard te trainen. Via een HIT methode a la Doggcrapp / Mentzer / Yates zul je veel meer resultaat boeken. Met dit schema ga je niet veel sterker worden, maar wel zeldzame energie verliezen door de belachelijke hoeveelheid setjes je moet doen. Deze energie gaat allemaal ten koste van je herstelvermogen: in plaats van het stimuleren van spiergroei door overload die je pleegt (door intens te trainen, dus niet door lang te trainen) zal je lichaam de vermoei-effecten van de volumetraining gaan compenseren, en dus zal er minder tot geen hypertrofie plaatsvinden.
Bottom line: train hard en intens, en groei, maar ga niet de gym in om te zien hoeveel setjes je kunt doen.

10 KG in 10 weken gaan we inderdaad niet halen, ben nu in week 9 en ben 3 KG zwaarder. Spiermassa is wel toegenomen: vetpercentage is lager maar de omvang van bijv. dijbeen, borst en biceps is toegenomen.

Waarschijnlijk heb je een oordeel getrokken met één blik op de eerste 2 fasen van dit schema want 3 sets van 6 tot 8 reps, of zelfs 3 sets van 5 reps (week 9) noem ik niet bepaald veel. Ook 3 sets per spiergroep is niet overdreven lijkt mij..??? Ja er zijn fasen bij waarbij er veel sets met veel reps zijn, maar toch is dat in combinatie met de opvolgende weken zeker wel te doen; herinner je dat er elke 2 weken een andere indeling is. Maargoed ieder zijn ding natuurlijk; als we allemaal zouden groeien en zweren bij één bepaald schema dan zou dat wel heel makkelijk zijn..dit schema was gewoon om ff uit te proberen, ik verwacht geen wonderen maar kan pas oordelen als ik het zelf heb uitgeprobeerd.

Laatst bewerkt:
Goed bezig Herman! Benieuwd naar de Pics! Nog een weekje EKS?

Vandaag laatste training van week 2 gehad!:) mer ook duidelijk het verschil met week 1 dit omdat ik deze week alle gewichten goed had en in de eerste week nog zoekend was! Zieke spierpijn gehad, ook in mijn benen, wwt tegen viel aangezien mijn achtergrond! Het bevalt goed! Vet% duidelijk omlaag gegaan, niet gemeten maar je kunt het duidelijk zien! krijg wel van me maatjes te horen wanneer we weer eens écht gewicht gaan weg drukken Haha! Op naar fase twee, heb er zin in:)

Vandaag laatste training van week 2 gehad!:) mer ook duidelijk het verschil met week 1 dit omdat ik deze week alle gewichten goed had en in de eerste week nog zoekend was! Zieke spierpijn gehad, ook in mijn benen, wwt tegen viel aangezien mijn achtergrond! Het bevalt goed! Vet% duidelijk omlaag gegaan, niet gemeten maar je kunt het duidelijk zien! krijg wel van me maatjes te horen wanneer we weer eens écht gewicht gaan weg drukken Haha! Op naar fase twee, heb er zin in:)

Same here, ook ff zoekende naar juiste gewicht, Zeer veel minder moeten pakken haha.. nu nog week 2 afronden, ben benieuwd:D:D

Kabel crossovers met lage pulley, wat bedoelen ze met lage pulley ?

En triset is dit het zelfde als een super set alleen dan met 3 oefeningen achter elkaar ipv 2 oefeningen?

Danku

Hey mensen, schema zit erop! Gisteren alles gemeten en gewogen: alle metingen die ik in afgelopen weken heb gedaan waren op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip onder dezelfde omstandigheden. Eindresultaat:
3KG lichaamsgewicht erbij
daling van vetpercentage van 2%

Omvang biceps: groei van 2,5 cm, vetpercentage verminderd
Omvang dijbeen: groei van 2 cm, vetpercentage verminderd

@ Supercharge: lage pulley bedoelen ze dat je de greep onderlangs neemt ipv bovenlangs: http://www.youtube.com/watch?v=QKlHRM4ztYU

idd triset is zoals het zegt (tri=3) drie sets van drie verschillende oefeningen voor één spiergroep achterelkaar maal 3 ;p

Momenteel mee bezig week 1... zwaar schema... maar of het gaat helpen?? wie weet.. zondag voor het eerst begonnen... zondag, maandag, dinsdag, woensdag getraind.. Ga vandaag weer. Ik hou me niet aan de voorgeschreven rust periode.... want ik train wanneer het mij uitkomt. Dit schema is dus niet ideaal voor mij blijkt..
Of denken jullie dat het wel kan? zondag borst getraind.. ik heb nu geen spierpijn meer.. dus.. kan ik gewoon weer trainen toch? zo denk ik er in ieder geval over.

Zo werkte mijn vorige schema ook. 2 dagen split... Trainen wanneer het kan.. Max 1 dagje spierpijn. als ik nog steeds spierpijn had ging ik gewoon niet.

Wat is jullie mening

week 4 bijna af! en het gaat nog steeds lekker! verheug me op de volgende week! weer is even het schema erbij pakken en kijken of we alle oefeningen kennen! heb sinds gister getraind met noxi, en dat was echt ziek! wat een pre work out is dat! voor mij veruit de beste! schouder uit de kom gehad.. dus moest gister oppassen dat ik niet te over enthousiast ging op de schouder. Maar pakte zeker met schouder drukken achter langs 10 kilo meer! fijntjes:D maar toen ik thuis kwam had ik echt nog ziek veel energie! haha! week 5 here I come!

Terug
Naar boven