Koekjesdeeg
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Heeft iemand toevallig ook before/after pics? Want ik lees hier wel dat sommigen echt ongelooflijke vooruitgang ervaren...maar...zelfs die gast van Twilight kreeg geen 10kg in 10weken erbij en hij had echt een personal trainer + massage + weet ik veel wat. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat meer dan 1 tot max 2 kg daarvan spiermassa is.
PS: Die Row voorbeeld hierboven cheat wel enorm zeg, deze is beter:
van Exrx
PS: Die Row voorbeeld hierboven cheat wel enorm zeg, deze is beter:
van Exrx
Laatst bewerkt:

Wat een ongelofelijk k*tjaar zeg.. Ben op dit moment op wintersport, als ik weer terug ben kan ik een weekje trainen en heb daarna weer een week lang tentamens. Vanaf 16 mei heb ik examens en in de zomervakantie ben ik ook nog zeker 1 weekje op vakantie. 

Ja er zijn fasen bij waarbij er veel sets met veel reps zijn, maar toch is dat in combinatie met de opvolgende weken zeker wel te doen; herinner je dat er elke 2 weken een andere indeling is. Maargoed ieder zijn ding natuurlijk; als we allemaal zouden groeien en zweren bij één bepaald schema dan zou dat wel heel makkelijk zijn..dit schema was gewoon om ff uit te proberen, ik verwacht geen wonderen maar kan pas oordelen als ik het zelf heb uitgeprobeerd.