XXL Nutrition

Flex ''Get BIG schema'' 10 kg in 10 weken

Ja we zullen zien, ipv allemaal de haat de verspreiden kunnen we beter allemaal van elkaar houden en hopen dat de resultaten über zijn.
One love iedereen.

naja haat verspreiden wil ik het niet noemen hoor:eek:
ben dit soort schemas alleen al te vaak tegengekomen om het nog serieus te nemen, althans de resultaten dan want voor de rest ziet het er goed uit natuurlijk!

• Topic Starter Topic Starter
naja haat verspreiden wil ik het niet noemen hoor:eek:
ben dit soort schemas alleen al te vaak tegengekomen om het nog serieus te nemen, althans de resultaten dan want voor de rest ziet het er goed uit natuurlijk!
Ik moet ook zeggen dat 10 kg echt overrated is hoor, geef ik je helemaal gelijk in. Maar om eens uit de sleur te ontsnappen en eens wat anders te proberen dacht ik waarom open ik niet zo'n topic, misschien komen er wel mooie resultaten uit :)
Is alleen even afwachten, ik blijf optimistisch.. Jij bent mijn pessimistische tegenpool :p

Ik moet ook zeggen dat 10 kg echt overrated is hoor, geef ik je helemaal gelijk in. Maar om eens uit de sleur te ontsnappen en eens wat anders te proberen dacht ik waarom open ik niet zo'n topic, misschien komen er wel mooie resultaten uit :)
Is alleen even afwachten, ik blijf optimistisch.. Jij bent mijn pessimistische tegenpool :p

:(
nou laat ik t zo zeggen!: de gains van dit schema zullen bij default goed zijn en niet tegenvallen maar voor zover deze realistisch zijn!(dus geen 10kgvvm of zelfs maar in de buurt van dat):p

:(
nou laat ik t zo zeggen!: de gains van dit schema zullen bij default goed zijn en niet tegenvallen maar voor zover deze realistisch zijn!(dus geen 10kgvvm of zelfs maar in de buurt van dat):p
Haha no offence natuurlijk bro (L)
Nee die 10 kg vvm verwacht ik ook niet, anders zou ik die resultaten ook niet willen weten natuurlijk. Nu gaan we erachter komen wat we wel uit dat schema kunnen trekken.. Ik denk dat dat toch zeker wel iets moet zijn :D

'Jup leuk dat je me negeerd

nou dan zijn we geen vrienden meer hoor:mad::treuren::treuren:

Spierverlies is overrated. Ben niet echt duidelijk kleiner geworden ofzo.. Zal wel wat zijn maar dat zit er zo weer op als ik weer begin met trainen.
Ik maak mij eerder zorgen als ik straks geopereerd ben en daar in het ziekenhuis lig en die 4 weken thuis herstellen.. Dat slaat denk ik wel een deuk.

Ik ben ook met het schema bezig (wel niet het voedingsschema).

Zit vandaag op de laaste dag van fase 1. Ben blij dat deze twee weken achter de rug zijn. Is echt super zwaar. Vorige week 5 dagen spierpijn gehad in mijn benen :eek:. Kon bijna nietmeer wandelen :p.
We hebben het schema dan ook "el diabolo" genoemd en fase I gedoopt als "de confrontatie" :D.

Ziet er best wel een beetje dom uit om fly's te doen met 10 kilo; of shoulder press met 14'ers, maar goed. Het is voor het goede doel ;).

Tien kilo spieren in tien weken is idd niet realistisch, maar het schema geeft afwisseling en drijft je tot het uiterste.

vandaag op de helft van week 6. Resultaat sinds week 1: 3 kilo lichaamsgewicht erbij, totaal vetpercentage met 2% gedaald, biceps 1,5 cm in omvang gegroeid, dijbeen met 1,8 cm in omvang gegroeid.

vandaag op de helft van week 6. Resultaat sinds week 1: 3 kilo lichaamsgewicht erbij, totaal vetpercentage met 2% gedaald, biceps 1,5 cm in omvang gegroeid, dijbeen met 1,8 cm in omvang gegroeid.
Had het gelezen in het andere topic idd, netjes!
Fase 4 gaat zwaar worden.. Doorzetten bro! :)

Ik ga volgende week ook met dit schema beginnen, alleen snap een paar dingen niet.

Pulldowns met gestrekte armen, wat is dit voor oefening, doet me denken aan vleugels?
En pulldown met brede grip is neem ik aan lat pull down?

Pols curl, is dit een gewone curl met je handpalm naar benede i.p.v naar boven?
En omgedraaide pols curl?

Roemeense deathlift?

En halter roeien doet ook geen belletje rinkelen?

Heb alles opgezocht maar deze bovenstaande kon ik geen info over vinden.

Als iemand me kan helpen graag!

Ik ga volgende week ook met dit schema beginnen, alleen snap een paar dingen niet.

Pulldowns met gestrekte armen, wat is dit voor oefening, doet me denken aan vleugels?

Roemeense deathlift?

Google afbeelding en je vind ze eigenlijk wel;)
Halter roeien is Barbel row.
Roemeense deadlift is gewoon een deadlift variant.
Pols curls zijn gewoon onderarm oefeningen.
Wrist curls in het engels.
Straight arm pull downs in het engels.

Roemeense deathlift?

Romanian deadlift :
http://www.youtube.com/watch?v=PnBREGM7pE0

Bent over row :
http://www.youtube.com/watch?v=6nLQYI0eFOA

Pols curl :
264mdg5.png

Orgineel gepost door JaToch
...................

Thnx man, ik laat jullie over 10 weken ook weten wat dit schema heeft gedaan bij mij.
Alleen nog deze:

:)

Laatst bewerkt:
Ben je aan het cutten?

Nope, die vraag is me ook gesteld..eet gewoon volgens bijbehorende schema..heb de supps wel aangepast..voor trainen pak ik Jack3D voor meer energie tijdens trainen en voor slapen heb ik shake vervangen door GABA voor goeie nachtrust/groei..mijn vetpercentage (vooral bij mijn middel) was wel aan de hoge kant dus kan een verklaring zijn door wisselen van schema om de 2 weken en veranderen van voedingsschema? i don't know, maar het werkt in ieder geval bij mij..

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Had het gelezen in het andere topic idd, netjes!
Fase 4 gaat zwaar worden.. Doorzetten bro! :)

yeps..is eigenlijk split-schema toch? Om de dag dezelfde spiergroepen..ff doorzetten..

Nope, die vraag is me ook gesteld..eet gewoon volgens bijbehorende schema..heb de supps wel aangepast..voor trainen pak ik Jack3D voor meer energie tijdens trainen en voor slapen heb ik shake vervangen door GABA voor goeie nachtrust/groei..mijn vetpercentage (vooral bij mijn middel) was wel aan de hoge kant dus kan een verklaring zijn door wisselen van schema om de 2 weken en veranderen van voedingsschema? i don't know, maar het werkt in ieder geval bij mij..

---------- Toegevoegd om 12:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

yeps..is eigenlijk split-schema toch? Om de dag dezelfde spiergroepen..ff doorzetten..
Ja zo zou je het het beste kunnen beschouwen imo.

Ik begin maandag:D!
Maar gebruik naast de voeding ook maar een supje om te proberen...
no explode.. en Aminocell van nutribolics en dan willen we nog eventjes groeien en dan gaan we cutten:D ik ben heel benieuwd! heb wel erg zin om te beginnen omdat het gewoon weer een nieuwe uitdaging en een nieuw doel is!

10 kilo moet wel lukken maar dan mag je niks anders te doen hebben dan trainen, eten en rusten, neem dus maar al je verlof op en dat van volgend jaar erbij als dat mag van je baas :)

Terug
Naar boven