AndroidHealthClinic

Flink verpest of toch niet

Bezoekers in dit topic

Haha ja sorry jongens en meisjes allemaal voor mijn onzin topics, de jeugd is verpest heren wen er maar aan helaas.
Ik zal nooit iemand beledigen hier dus ik hoop dat ik mag blijven en nog meer ''onzin' topics mag plaatsen zolang ik het beleefd houd Sanca Saxon
 
Haha ja sorry jongens en meisjes allemaal voor mijn onzin topics, de jeugd is verpest heren wen er maar aan helaas.
Ik zal nooit iemand beledigen hier dus ik hoop dat ik mag blijven en nog meer ''onzin' topics mag plaatsen zolang ik het beleefd houd Sanca Saxon
We gaan het zien :D
 
Haha ja sorry jongens en meisjes allemaal voor mijn onzin topics, de jeugd is verpest heren wen er maar aan helaas.
Ik zal nooit iemand beledigen hier dus ik hoop dat ik mag blijven en nog meer ''onzin' topics mag plaatsen zolang ik het beleefd houd Sanca Saxon

Vooral blijven doen, zeker op de vrijdag :thumb:
 
Is dat niet zo dan?:eek: Mijn hele wereld stort in...

Lol, weer zo een nutteloos topic dit. Aan numéro hoeveel zitten we intussen al? :roflol:
But hey, who’s counting right? :rolleyes:
Het is weer lente!
 
In het weekend helemaal aan de zuip en aan de shit zolang je maar de dag erna je nest uit komt om naar de gym te gaan om die heeeeeeeeeele chest uit elkaar te trekkuhhhhhhhhh.
We breken die hele tent affffffffffffffffffffff en ga voor GOUD!

Aldus fitnessgoeroe: Ome Beukers.
 
In het weekend helemaal aan de zuip en aan de shit zolang je maar de dag erna je nest uit komt om naar de gym te gaan om die heeeeeeeeeele chest uit elkaar te trekkuhhhhhhhhh.
We breken die hele tent affffffffffffffffffffff en ga voor GOUD!

Aldus fitnessgoeroe: Ome Beukers.

Dat is geen fitness guru dat is een dunne ecto die veelte weinig kcal eet en vaker zijn kuiten mag trainen
 
Geen zorgen, je hebt waarschijnlijk enkel meer hersencellen dan spiermassa verloren.
 
Back
Naar boven