Flix
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cutten gaat niet echt lekker.
Bij de meting gister was ik van 9.8 naar 10.4%vet gegaan.
Ik weet echt niet wat ik nog fout doe. Ik eet rond de 2500 Kcal
Ik weet niet hoe ik nog minder zou moeten eten. Ik heb nu al honger
nou ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen.
vervelend man. Hoe heb je je vetpercentage gemeten?
Misschien tijd om af en toe wat cardio toe te voegen? Of idd iets minder te eten.
Ik vind het zelf wel fijn om HIIT cardio te doen, ik voel me dan ook stuk flexibeler en leniger en kan nog redelijk wat eten en nog wat afvallen.
Cutten gaat niet echt lekker.
Bij de meting gister was ik van 9.8 naar 10.4%vet gegaan.
Ik weet echt niet wat ik nog fout doe. Ik eet rond de 2500 Kcal
Ik weet niet hoe ik nog minder zou moeten eten. Ik heb nu al honger
nou ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen.

Hey Felix, dat komt omdat je niet bij dezelfde persoon hebt laten meten..
Je zit te laag in de kcal. 2500 is te laag voor iemand van jouw kaliber. Gooi er 300 bij en voeg wat cardio toe na elke training. Ga je HIIT'ten dan is 15 min genoeg.
Ja ik vind 2500 ook weinig. Ik zal het eens proberen.
Volgende week ben ik een midweek naar de ardennen dus dan ga ik me niet strak aan mijn schema houden.
IK wil inderdaad wat meer cardio gaan doen.
Ik verkeerde eigenlijk in de veronderstelling dat ik of cardio moest doen voor een cal tekort of gewoon minder eten.
Je kunt het tekort creëren dmv cardio. En daarnaast is cardio goed voor de algehele vetverbranding en spieropbouw cq behoud. Mits met mate.. 15 min hiit na je training is perfect. Ga hoger in de eiwitten en beperk de kh tot ontbijt en voor/na de training. Complexe carbs.
Door blijven gaan man! Dat je buik nog niet minder wordt wil niet zeggen dat er niks gebeurd. Vaak is dat het laatste wat pas weg trekt. Ik zit zelf nu ook op 2400kcal, dus vraag me eigenlijk af waarom jij dt niet zou kunnen. Waarom probeer je niet iets lager te gaan.. Probeer er in ieder geval voor te zorgen dat je de juiste macro's blijft houden.
bedankt.