AndroidHealthClinic

Flix's contest log!

Bezoekers in dit topic

Cutten gaat niet echt lekker.
Bij de meting gister was ik van 9.8 naar 10.4%vet gegaan.

Ik weet echt niet wat ik nog fout doe. Ik eet rond de 2500 Kcal
Ik weet niet hoe ik nog minder zou moeten eten. Ik heb nu al honger :(

nou ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen.
 
Cutten gaat niet echt lekker.
Bij de meting gister was ik van 9.8 naar 10.4%vet gegaan.

Ik weet echt niet wat ik nog fout doe. Ik eet rond de 2500 Kcal
Ik weet niet hoe ik nog minder zou moeten eten. Ik heb nu al honger :(

nou ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen.

vervelend man. Hoe heb je je vetpercentage gemeten?
Misschien tijd om af en toe wat cardio toe te voegen? Of idd iets minder te eten.
Ik vind het zelf wel fijn om HIIT cardio te doen, ik voel me dan ook stuk flexibeler en leniger en kan nog redelijk wat eten en nog wat afvallen.
 
vervelend man. Hoe heb je je vetpercentage gemeten?
Misschien tijd om af en toe wat cardio toe te voegen? Of idd iets minder te eten.
Ik vind het zelf wel fijn om HIIT cardio te doen, ik voel me dan ook stuk flexibeler en leniger en kan nog redelijk wat eten en nog wat afvallen.

Het is gemeten met een 7punts meting.
Ik denk ook inderdaad dat ik maar HIIT training ga toevoegen 1a2x per week.
Minder eten is echt moeilijk maar ik ga t vandaag toch eens proberen... nou ja ga vanavond bbq'n dus zal toch wel meer worden dan gedacht. Probeer wel het brood en de salade te minimaliseren
 
Deload training2:

BP:
10*20
10*30
5*35
5*45
5*52.5

Incline BP:
10*20
5*30
5*40
5*45

Squat:
5*50
5*62.5
5*75

Straightless DL:
5*50
5*60
5*72.5

Legcurl:
3x20*36

Shrugs
3x20*25

ABS sessie

Maandag weer beginnen bij week 1!

Straks BBQ en morgen naar de japanner...
mmm dat wordt afzien komende week.
 
Nou de schade van de BBQ is beperkt gebleven.
Wat sla, amerikaanse calwsla, pindasaus, brood en redelijk veel vlees (500gr oid).

Morgenochtend
Eten
toch maar ff hardlopen ter compensatie van de BBQ
lunch
en vasten tot het avond eten (5gangen japanner :D)
 
Vandaag rustdag.
Net wel even lekker 10.5Km over de hei en bos gerent.

Morgen gaan we helemaal niks doen... behalve in de zon zitten met een boekje
 
Dag 1 van de eerste week.

MP: 10*20
5*30
5*37.5
5*42.5
5*47.5 + 1*47.5
Dit ging niet zo gedacht

Close grip BP:
10*20
5*30
10*35
10*42.5
10*50

side raise in superset met Arnold Press
20*7, 10*7
20*7, 10*7
20*9, 10*9
Dit is best zwaar. Mijn schouders verzurden goed.

Pull down
3x20*46

Concentration curl
10*12
10*16
10*14

Dip
10*Bw+12
8*Bw+12 +3*BW
8*Bw+12 + 2*BW

21en met +10Kg

Triceps pulldown

De training ging best lekker. Morgen gaan we knallen op DL
 
Cutten gaat niet echt lekker.
Bij de meting gister was ik van 9.8 naar 10.4%vet gegaan.

Ik weet echt niet wat ik nog fout doe. Ik eet rond de 2500 Kcal
Ik weet niet hoe ik nog minder zou moeten eten. Ik heb nu al honger :(

nou ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen.

Hey Felix, dat komt omdat je niet bij dezelfde persoon hebt laten meten..;)

Je zit te laag in de kcal. 2500 is te laag voor iemand van jouw kaliber. Gooi er 300 bij en voeg wat cardio toe na elke training. Ga je HIIT'ten dan is 15 min genoeg.
 
Hey Felix, dat komt omdat je niet bij dezelfde persoon hebt laten meten..;)

Je zit te laag in de kcal. 2500 is te laag voor iemand van jouw kaliber. Gooi er 300 bij en voeg wat cardio toe na elke training. Ga je HIIT'ten dan is 15 min genoeg.

Ja ik vind 2500 ook weinig. Ik zal het eens proberen.
Volgende week ben ik een midweek naar de ardennen dus dan ga ik me niet strak aan mijn schema houden.
IK wil inderdaad wat meer cardio gaan doen.

Ik verkeerde eigenlijk in de veronderstelling dat ik of cardio moest doen voor een cal tekort of gewoon minder eten.
 
Vandaag DL training gehad.

DL
5*110
5*125
5*142.5+1*142.5
Dl ging niet zo lekker als gehoopt maar goed....

Front Sq:
10*47.5
10*55
10*65

Leg crul:
15*45
10*54
10*54

Leg extention:
10*65
10*69
10*74

Hyperex:
3x10*15

Abs

Verder heb ik nog 40 minuten gefietst dus cardio zit er ook weer op voor vandaag.
 
Ja ik vind 2500 ook weinig. Ik zal het eens proberen.
Volgende week ben ik een midweek naar de ardennen dus dan ga ik me niet strak aan mijn schema houden.
IK wil inderdaad wat meer cardio gaan doen.

Ik verkeerde eigenlijk in de veronderstelling dat ik of cardio moest doen voor een cal tekort of gewoon minder eten.

Je kunt het tekort creëren dmv cardio. En daarnaast is cardio goed voor de algehele vetverbranding en spieropbouw cq behoud. Mits met mate.. 15 min hiit na je training is perfect. Ga hoger in de eiwitten en beperk de kh tot ontbijt en voor/na de training. Complexe carbs.
 
Je kunt het tekort creëren dmv cardio. En daarnaast is cardio goed voor de algehele vetverbranding en spieropbouw cq behoud. Mits met mate.. 15 min hiit na je training is perfect. Ga hoger in de eiwitten en beperk de kh tot ontbijt en voor/na de training. Complexe carbs.

Bedankt voor de tip. Ik ga er eens mee aan de slag. Vooral opzoeken wat nu precies die complexe carb zijn.

Vanmorgen even wezen rennen. 20min HIIT gedaan
 
Gister hadden wel BP dag:

5*60
5*67.5
5*77.5+3*77.5

Incline BP
10*40
10*47.5
10*55

Decline BP
3x8x*70

BOR:
3x8*50
Ik heb meer geprobeerd maar mijn arm begon meteen te protesteren dus dat heb ik maar niet gedaan.

Verder kan ik met niet meer herinneren wat ik gedaan heb.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vandaag is Squat dag.

Sq:
5*85
5*97.5
5*112.5 +1*112.5

StraightLeg DL
10*62.5
10*75
10*87.5

Leg extention
3x8*70

LEg curl
3x8*54

Calves
3x15*55

ABS

Dat was het voor deze week. Misschien zondag nog wat hardlopen.

Volgende week ben ik een midweek in de Ardennen. Daar zal ik hooguit het kinder klimtoesel gebruiken om wat BW oefeningen te doen maar verder zal er van trainen niks komen.
Ik hoop dat het weer een beetje mooi zal zijn.
 
Have fun in de Ardennen !
 
Have fun in de Ardennen !

Bedankt.

Vandaag de laatste training gehad in Nederland. Even lekker wezen rennen, 20 min. HIIT.
Volgende week wel een beetje rekening houden met mn eten maar ik ga er niet echt strikt aan houden.
 
Zo weer terug uit de Ardennen.

Niet gesport. We flink wat gewandeld. Slecht gegeten en gedronken.

Ik moet ook zeggen dat ik steeds minder motivatie heb. Ik zie geen veranderingen. De weegschaal blijft stabiel. Alleen mijn armen teken steeds meer aderen af. Maar goed daar zit het vet niet, op mijn buik blijft het nog lekker zitten.
Komende week ga ik er weer hard tegen aan in de sportschool en zal dinsdag ook mijn vet% opnieuw laten meten. Ben benieuwd.....
 
Door blijven gaan man! Dat je buik nog niet minder wordt wil niet zeggen dat er niks gebeurd. Vaak is dat het laatste wat pas weg trekt. Ik zit zelf nu ook op 2400kcal, dus vraag me eigenlijk af waarom jij dt niet zou kunnen. Waarom probeer je niet iets lager te gaan.. Probeer er in ieder geval voor te zorgen dat je de juiste macro's blijft houden.
 
Door blijven gaan man! Dat je buik nog niet minder wordt wil niet zeggen dat er niks gebeurd. Vaak is dat het laatste wat pas weg trekt. Ik zit zelf nu ook op 2400kcal, dus vraag me eigenlijk af waarom jij dt niet zou kunnen. Waarom probeer je niet iets lager te gaan.. Probeer er in ieder geval voor te zorgen dat je de juiste macro's blijft houden.

:D bedankt.

Ik zit ronde 2500kcal ik probeer soms wat lager te zitten maar dat bevalt me heel slecht. Ik ben dan vooral futloos. We zullen zien hoe het de komende week zal gaan met trainen. Misschien dat ik tijdelijk een ander schema ga volgen wat wat meer op BB is gericht en minder op kracht. We zullen zien.....
 
Dat futloze is denk ik het moeilijke aan cutten. Je lichaam wil meer energie hebben uit voeding, maar dat krijgt hij niet. Daarom zal het vet gaan verbranden.
Mijn kracht gaat nu ook behoorlijk achteruit. Ik vind kracht nu alleen even niet belangrijk, vet moet verbrand worden.
 
Nog een paar uur en ik kan naar de sportschool toe.
Ik probeer rusteloos een sollicitatie brieft te schrijven maar dat gaat niet heel lekker.

Na een week niet sporten heb ik eigenlijk erg veel zin om weer te gaan en te kijken wat ik er allemaal nog uit kan persen!
Vanmiddag is het MP dag. Dus vandaag de schouder maar eens goed op laten schrikken..
 
Back
Naar boven