Fitness Seller

FLY vs press

ligt aan mobiliteit en/of form denk ik
99% zeker aan mobiliteit. Form is volgens mij en nog vele andere zeker in orde. Ook denk ik dat het niet erg is om de stang een paar centimeter boven mijn borst te laten. Zolang het geen 10cm ofzo is :p
Ook zwemmen is bijvoorbeeld bij mij geen optie aangezien ik dan ook last krijg.

99% zeker aan mobiliteit. Form is volgens mij en nog vele andere zeker in orde. Ook denk ik dat het niet erg is om de stang een paar centimeter boven mijn borst te laten. Zolang het geen 10cm ofzo is :p
Ook zwemmen is bijvoorbeeld bij mij geen optie aangezien ik dan ook last krijg.

Zwem je wel met goede form?:eyebrow:

De kennis ontbreekt (weer eens) om inhoudelijk te reageren...:rolleyes:

zwemexperts, als je rows doet voor achterkant borst zwem je sneller

Weet niet of het een grapje was, maar dat is serieus waar.

Weet je dat zeker?

Voor zover ik weet heeft een ieder heeft een ander (darm)zenuwstelsel waardoor het kan voorkomen dat persoon X 3x per week naar het toilet gaat terwijl persoon Y vrolijk 3x per dag moet. Allen op een gezonde manier ;)

Laatst bewerkt:
Weet je dat zeker?

Voor zover ik weet heeft een ieder heeft een ander (darm)zenuwstelsel waardoor het kan voorkomen dat persoon X 3x per week naar het toilet gaat terwijl persoon Y vrolijk 3x per dag moet. Allen op een gezonde manier ;)

Ja, heb het gemerkt toen ik op de ic lag, saturatie daalde, co2 stijgde. Totdat darm en maag geleegd werd. Dat was geen gezonde manier, maar kon wel merken dat het een grote invloed had.

Ik leer hier steeds meer.

Barbell benchpress geen echte borstoefening?
Dan is jouw uitvoering nooit goed geweest.
Dat barbell benchpress niet persé noodzakelijk is om borst te trainen, vind ik wel.

Bench is veel minder pec dominant dan flys tenzij je guillotine press doet, bij een benchpress is er namelijk heel veel humerus elevatie (afhankelijk van hoeveel je tucked en veroorzaakt door je delts)) en niet zo heel veel adductie (veroorzaakt door de pecs). Bij flys daareen tegen is bijna de volledige beweging abductie (excentrisch) en adductie (concentrisch).

Ja, heb het gemerkt toen ik op de ic lag, saturatie daalde, co2 stijgde. Totdat darm en maag geleegd werd. Dat was geen gezonde manier, maar kon wel merken dat het een grote invloed had.

Ah, het tweede gedeelte van je zin heb je aan den lijve ondervonden. Gelukkig ben je heelhuids van de IC afgekomen ;)

Terug
Naar boven