- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had gedacht, als ik het wil verzwaren, om een schijf tussen mijn voeten te binden. Volgende keer eens proberen.Erg mooi kerel! Lekker volume!
L-seats zien er goed uit, ik doe soms een 2,5 kg schijf op m'n quads, en dan probeer ik weer de 10s vol te houden; imo goed voor progressie.

Idd, het moment is stukken groter, dus maakt het zwaarder, maar das een beetje de bedoelingTussen je voeten is heel erg zwaar; mijn buik begeeft het vaak als eerst, dus met een beetje natuurkunde (kracht maal arm) leek mij het makkelijkst een schijf dicht op m'n lijf. (Dat rijmt)
Ik doe ze trouwens op de grond, midden in de lucht hang ik soms naar voren.
(Geil rek btw!)
Ik zou m op superdudes zetten, hier kun je mee pimpen flying fox!

Erg jammer, maar toch vraag ik me af waarom je hier een log hebt geopend, ga je voor de echte massa? Want voor OAC's, HSPU's etc... is pure kracht meer nodig dan massa, en wat boeit het dat je je benen niet kan trainen en toch in het pl hok zit? pl'ers gaan toch ook voor kracht!?
Maar succes, en ik ben erg benieuwd hoe je progressie met de skills zal gaan!
![]()

Enige tips waar ik bands best kan kopen trouwens?Als je geen leg ext/curl hebt schaf dan wat bands aan, kun je ook van dat soort dingen thuis mee doen. Succes verder, je zult nog wel een gruwelijk ub kunnen bouwen.
De droom van iedere biceps curlende beachboy op dit forum!@topicstarter: Dit is dan een voorbeelt van iemand die je niet kan veroordelen niet of nauwelijks benen te trainen.![]()
Ja, voor rows vind ik dat niet zo erg, vind er sowiso niets aan. Maar dat ik geen powercleans kan doen zit me meer tegen, en push presses, en eventueel zelfs gewoon MP.Klote van je heup man, zit zelfs de ub trainingen in de weg.
Maar super volume!! Blijven doorgaan zo!![]()