MuscleMeat

Flying Fox log

Oh, ja.. zal ook eens reageren ;)
Ziet er goed uit man. Behoorlijk wat massa voor je gewicht. Weeg hetzelfde, maar ben bij lange niet zo droog. ;) Maar dat is ook een onzin vergelijking.

Ben benieuwd naar de verbouwing van je rack. Een 'hang' clean bij 'MP' is dat te belastend voor je heup?

• Topic Starter Topic Starter
Misschien is de tip al eens voorbij gekomen en heb ik het over het hoofd gezien, maar ik zat aan Glucosamine te denken, zou dat niet bevorderlijk zijn voor je heup?

BTW: Je hebt een heel net bovenlichaam opgebouwd in zo'n korte tijd man! Alles goed in verhouding! Zo zie je maar weer hoe goed zware compounds en veel eten voor je zijn, ga zo door man!
Glucosamine neem ik al een tijdje, maar dat helpt hier toch niet tegen.

Oh, ja.. zal ook eens reageren ;)
Ziet er goed uit man. Behoorlijk wat massa voor je gewicht. Weeg hetzelfde, maar ben bij lange niet zo droog. ;) Maar dat is ook een onzin vergelijking.

Ben benieuwd naar de verbouwing van je rack. Een 'hang' clean bij 'MP' is dat te belastend voor je heup?
Een reactie :banana:

Geen idee hoe het zit met cleans en hang cleans eigenlijk. Volgende keer eens kijken wat het geeft, hoe het aanvoelt.

Als ik nu eens doodgewoon een bout pak van ongeveer 1,3 centimeter diameter en voldoende lang en die gewoon in de gaten schuif, tape er rond doen en bar er op
Dan kom ik er heel goedkoop van af.

Laatst bewerkt:
En dat heb ik dus ook gedaan:
[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Getest tot op 130kg

Randje is niet zo hoog kerel, mocht je hem er wat hard op laten vallen dan stuiterd hij er zo weer af lijkt mij..

waarom haal je geen passende bouten en een paar vleugelmoeren?
of was dit het dikste dat je kon krijgen.

strak fysiek trouwens. Massa komt wel.

zeer nette L-seats! Is het met je heup mogelijk om je tenen hoger te brengen (totdat je uiteindelijk met je neus je knieen aantikt!)? Als je ze zo lang kunt volhouden wordt het tijd voor wat heftigers!

Ik ga morgen eens een BW dag doen denk ik :D

waarom haal je geen passende bouten en een paar vleugelmoeren?
of was dit het dikste dat je kon krijgen.

strak fysiek trouwens. Massa komt wel.

zeer nette L-seats! Is het met je heup mogelijk om je tenen hoger te brengen (totdat je uiteindelijk met je neus je knieen aantikt!)? Als je ze zo lang kunt volhouden wordt het tijd voor wat heftigers!

Ik ga morgen eens een BW dag doen denk ik :D
Dit waren de best passende bouten die ik kon vinden. En het werkt, dat is het belangrijkste. Het is ook alleen maar voor BB overhead presses, het is niet dat ik er zwaar mee ga squatten :p

Ik qua lenigheid lukt het net om L-seat te doen, dus veel verder zal dat niet komen. Ook met mijn heup zie ik dat niet zo goed zitten.
Misschien eens een schijf op men bovenbenen leggen

Veel plezier met BW dag, ik ben benieuwd:D

Ik ga even een dag of 2 rust nemen, misschien straks wat kuiten of zo trainen.

Damn zou niet zeggen dat je nog geen 60 kg bent, netjes man!

ik ga die plank denk ik ook eens proberen, met wat schijven op je rug zeker een uitdaging lijkt me :)

Mooi gedaan, er zit toch wel een moer aan de achterkant?

Je moet niet voorzichtig doen om de bar terug te leggen; beuk het gewoon tegen je rack aan en leun er tegen, zodat je zeker weet dat je de bar op de bouten legt.
Is bij mij al meerdere keren bijna mis gegaan. :o

Nou, op naar de 130 over head press, dan zien we wel verder. :thumbup:

Mooi gedaan, er zit toch wel een moer aan de achterkant?

Je moet niet voorzichtig doen om de bar terug te leggen; beuk het gewoon tegen je rack aan en leun er tegen, zodat je zeker weet dat je de bar op de bouten legt.
Is bij mij al meerdere keren bijna mis gegaan. :o

Nou, op naar de 130 over head press, dan zien we wel verder. :thumbup:
Toen ik de foto nam zat er geen moer aan, maar die kan ik er altijd aandraaien.

Dat van tegen het rack beuken doe ik sowiso, dan zit ik ook zeker zo dicht mogelijk tegen het rack aan, is veiliger.

Flying Fox de vindingrijke knutselaar! Succes ermee man!

Allebei een brutale 35kg bij 1.95, gebroken heup en thuis ene squatrek met bierkratten. Bascross = flying fox :eek:?

Via team-forza bestellen, maak je het gewoon naar Jan over.

Terug
Naar boven