stynxie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Glucosamine neem ik al een tijdje, maar dat helpt hier toch niet tegen.Misschien is de tip al eens voorbij gekomen en heb ik het over het hoofd gezien, maar ik zat aan Glucosamine te denken, zou dat niet bevorderlijk zijn voor je heup?
BTW: Je hebt een heel net bovenlichaam opgebouwd in zo'n korte tijd man! Alles goed in verhouding! Zo zie je maar weer hoe goed zware compounds en veel eten voor je zijn, ga zo door man!
Een reactieOh, ja.. zal ook eens reageren
Ziet er goed uit man. Behoorlijk wat massa voor je gewicht. Weeg hetzelfde, maar ben bij lange niet zo droog.Maar dat is ook een onzin vergelijking.
Ben benieuwd naar de verbouwing van je rack. Een 'hang' clean bij 'MP' is dat te belastend voor je heup?

Niet laten vallen dan. Tzijn geen spotters héRandje is niet zo hoog kerel, mocht je hem er wat hard op laten vallen dan stuiterd hij er zo weer af lijkt mij..

Dit waren de best passende bouten die ik kon vinden. En het werkt, dat is het belangrijkste. Het is ook alleen maar voor BB overhead presses, het is niet dat ik er zwaar mee ga squattenwaarom haal je geen passende bouten en een paar vleugelmoeren?
of was dit het dikste dat je kon krijgen.
strak fysiek trouwens. Massa komt wel.
zeer nette L-seats! Is het met je heup mogelijk om je tenen hoger te brengen (totdat je uiteindelijk met je neus je knieen aantikt!)? Als je ze zo lang kunt volhouden wordt het tijd voor wat heftigers!
Ik ga morgen eens een BW dag doen denk ik![]()

Toen ik de foto nam zat er geen moer aan, maar die kan ik er altijd aandraaien.Mooi gedaan, er zit toch wel een moer aan de achterkant?
Je moet niet voorzichtig doen om de bar terug te leggen; beuk het gewoon tegen je rack aan en leun er tegen, zodat je zeker weet dat je de bar op de bouten legt.
Is bij mij al meerdere keren bijna mis gegaan.
Nou, op naar de 130 over head press, dan zien we wel verder.![]()
Shit, betraptAllebei een brutale 35kg bij 1.95, gebroken heup en thuis ene squatrek met bierkratten. Bascross = flying fox?

Allebei een brutale 35kg bij 1.95, gebroken heup en thuis ene squatrek met bierkratten. Bascross = flying fox?

Enig idee waar ik bands best haal (zonder creditcard)?Als je geen leg ext/curl hebt schaf dan wat bands aan, kun je ook van dat soort dingen thuis mee doen.
Ja, team forza was mijn eerste gedacht. Paar dagen geleden e-mail gestuurd, nog niets teruggekregen. Normaal dat het lang duurt?Via team-forza bestellen, maak je het gewoon naar Jan over.