XXL Nutrition

Flying Fox log

Hoi mede-overloper, lekker droog fysiek heb je. Hou er de moed in met je heup!

• Topic Starter Topic Starter
Dipriem is geleverd :banana:
Leuk ding

chin-up (sup):
3xBW+10
5xBW+10
4xBW+10
4xBW+10
3xBW+10
4xBW+10
3xBW+10
3xBW+10

totaal 290kg

Gealterneerd met
Seated MP:
2x32 PR
3x32 PR
2x32
2x32
2x32
2x32
2x32
2x32

Totaal 544kg

Pullups: (met handdoek rond stang):
3xBW
geen houvast meer

L-seat:
20 sec
15 sec

Back extension:
15xBW
12xBW

Plate pinch:
2 schijven van 5kg: 20 sec
2 schijven van 5kg met een schijf van 5kg met een ketting er aan gehangen: 20sec+20sec

'rack' pullups:
3xBW
3xBW
5xBW

Pushup ladder:
1 2 3 4 5 6 7
1 2 3 4 5
1 2 3 4

Towel pullups:
6xBW PR
3xBW

Klaar in 50 minuten:o

Leuke training. Waarschijnlijk wel wat volume PR's gemaakt, geen zin om te rekenen. Seated MP was denk ik sowiso een PR, even opzoeken.

edit: eerst pagina van men vorige log: seated MP 5x20 :p
edit 2: tonnage er bij geschreven, makkelijker om vooruitgang bij te houden

Laatst bewerkt:
Volgende keer ga ik een 24kg DB OH press doen, gewoon voor de lol = omdat ik bascross voorbij wil steken

Laatst bewerkt:
Hoe komt het dat je oh press met een dumbbell tot 24 kg kan gaan, terwijl je MP slechts ca. 34 kilo is ???

Hoe komt het dat je oh press met een dumbbell tot 24 kg kan gaan, terwijl je MP slechts ca. 34 kilo is ???
Geen idee, misschien omdat het seated was. Wss omdat die 24kg OH press eerder een push press zal zijn, als ik hem al omhoog krijg :p
Who knows

Maar wel goed punt...

Heel erg mooi man!! Sterke en voluminieuze training! :thumbup:

Chins gaan de goede kant op, mp ook!

Heel erg mooi man!! Sterke en voluminieuze training! :thumbup:

Chins gaan de goede kant op, mp ook!
Thx.
Mp ga ik denk ik toch weer staand doen, ik verzin wel iets dat ik die stang kan cleanen met minimale heupbelasting.
Seated voelt ongemakkelijk aan, vooral bij het uit het rack halen, verlies ik al veel energie mee.

Je hebt een power rack man! Leg de bar op dezelfde hoogte als dat je zou squaten, en ga ervoor staan, kan je 'm er makkelijk uit pakken.
Zo slim ben ik ook wel:p
Powerrack is net te laag, stang komt tegen bovenkant.

Ik zou natuurlijk kunnen proberen mijn powerrack hoger te zetten :p

Laatst bewerkt:
Je hebt toch ook van die haken die je aan de voorkant van je rek kan hangen? (Dus aan de buitenkant zeg maar)

Dan moet je wel even aan de binnenkant wat schijven op het horizontale framo leggen zodat het rack niet naar je toe kan vallen.

Je hebt toch ook van die haken die je aan de voorkant van je rek kan hangen? (Dus aan de buitenkant zeg maar)

Dan moet je wel even aan de binnenkant wat schijven op het horizontale framo leggen zodat het rack niet naar je toe kan vallen.
Nope, alleen haken aan de binnenkant.

Oké, moet ik even creatief gaan nadenken...

Als je nu eens langs de gamma gaat, je haalt een draadstang op van 30cm lang, die precies door die gaten van je rack gaat, ook nog wat moeren en ringetjes met diezelfde maat. (Zal wel m8 of m10 zijn)
Snijdt de draadstang door midden, en bevestig de draadstang aan je rack, vast maken met ringetjes en moertjes, zodat de draadstang aan de buitenkant uitsteekt waar je de bar op kan leggen. (Tape er wat ducktape omheen zodat je bar niet beschadigd/slijt)
Om te voorkomen dat je bar eraf rolt: schroef nog een moer aan het uiteinde, vaak hebben ze bij winkels als de Gamma wel moeren met 'verdikking' ter vervanging van een ring, draai die er een stukje op, zodat je de bar kan leggen tussen het frame en die moer.
Maak het uitstekende deel niet te lang; want dan is het draad minder sterk. (kracht maal arm)

Als je 't niet snapt (wat ik best kan begrijpen :D) wil ik wel een paint tekeningetje maken.

'T kost je geen 10 euro voor jaren plezier!

Oké, moet ik even creatief gaan nadenken...

Als je nu eens langs de gamma gaat, je haalt een draadstang op van 30cm lang, die precies door die gaten van je rack gaat, ook nog wat moeren en ringetjes met diezelfde maat. (Zal wel m8 of m10 zijn)
Snijdt de draadstang door midden, en bevestig de draadstang aan je rack, vast maken met ringetjes en moertjes, zodat de draadstang aan de buitenkant uitsteekt waar je de bar op kan leggen. (Tape er wat ducktape omheen zodat je bar niet beschadigd/slijt)
Om te voorkomen dat je bar eraf rolt: schroef nog een moer aan het uiteinde, vaak hebben ze bij winkels als de Gamma wel moeren met 'verdikking' ter vervanging van een ring, draai die er een stukje op, zodat je de bar kan leggen tussen het frame en die moer.
Maak het uitstekende deel niet te lang; want dan is het draad minder sterk. (kracht maal arm)

Als je 't niet snapt (wat ik best kan begrijpen :D) wil ik wel een paint tekeningetje maken.

'T kost je geen 10 euro voor jaren plezier!
Ik snap het denk ik wel.
Simpel gezegd, stang door gat steken, halter op leggen.

Wat ik ook eventueel zou kunnen doen is gewoon mijn powerrack 20 centimeter hoger of zo zetten door en 2 houten balken onder te leggen.

Ben bang dat het dan gevaarlijk wordt in dat hok van je; ding heeft van zichzelf een sterke basis, als er iets fout gaat zou dat jammer zijn, van jou en het rack. ;)
Maar als je denkt dat jet op een veilige manier kan, moet je doen wat het makkelijkste is.
(Veiligheid tijdens het trainen is voor mij belangrijk omdat ik ontzettend vaak in de problemen heb gezeten!)

Ben bang dat het dan gevaarlijk wordt in dat hok van je; ding heeft van zichzelf een sterke basis, als er iets fout gaat zou dat jammer zijn, van jou en het rack. ;)
Maar als je denkt dat jet op een veilige manier kan, moet je doen wat het makkelijkste is.
(Veiligheid tijdens het trainen is voor mij belangrijk omdat ik ontzettend vaak in de problemen heb gezeten!)
Ik betwijfel of het veel aan de stabiliteit zou geven en die balken breed genoeg zijn. Enfin, ik zie nog wel. Als het maar niet te ingewikkeld is, ik ben niet meteen de handigste thuis.

Maareuh, cleanen en opvangen op één been is toch niet echt een probleem normaal? Een beetje een split clean dan.

karmapunten verdelen, blablabla

Laatst bewerkt:
Plots nog een briljant idee (zo briljant dat ik er een dubbelpost voor maak).
Mijn rack staat nu op enkele van die rubberen puzzelmatjes. Ik leg er zo nog wat onder en ga op men blote voeten heffen, misschien geeft dat genoeg:D :D

Misschien is de tip al eens voorbij gekomen en heb ik het over het hoofd gezien, maar ik zat aan Glucosamine te denken, zou dat niet bevorderlijk zijn voor je heup?

BTW: Je hebt een heel net bovenlichaam opgebouwd in zo'n korte tijd man! Alles goed in verhouding! Zo zie je maar weer hoe goed zware compounds en veel eten voor je zijn, ga zo door man!

Terug
Naar boven