Ook maar eens een fotootje van mijn brute 59,5kg posten![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Toch wat aangekomen deze week trouwens, ondanks zware dip.
Shredded mofo.
Goed volume ook.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook maar eens een fotootje van mijn brute 59,5kg posten![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Toch wat aangekomen deze week trouwens, ondanks zware dip.

Geen idee, misschien omdat het seated was. Wss omdat die 24kg OH press eerder een push press zal zijn, als ik hem al omhoog krijgHoe komt het dat je oh press met een dumbbell tot 24 kg kan gaan, terwijl je MP slechts ca. 34 kilo is![]()
Thx.Heel erg mooi man!! Sterke en voluminieuze training!
Chins gaan de goede kant op, mp ook!
ik verzin wel iets dat ik die stang kan cleanen met minimale heupbelasting
Zo slim ben ik ook welJe hebt een power rack man! Leg de bar op dezelfde hoogte als dat je zou squaten, en ga ervoor staan, kan je 'm er makkelijk uit pakken.

Nope, alleen haken aan de binnenkant.Je hebt toch ook van die haken die je aan de voorkant van je rek kan hangen? (Dus aan de buitenkant zeg maar)
Dan moet je wel even aan de binnenkant wat schijven op het horizontale framo leggen zodat het rack niet naar je toe kan vallen.
) wil ik wel een paint tekeningetje maken.Ik snap het denk ik wel.Oké, moet ik even creatief gaan nadenken...
Als je nu eens langs de gamma gaat, je haalt een draadstang op van 30cm lang, die precies door die gaten van je rack gaat, ook nog wat moeren en ringetjes met diezelfde maat. (Zal wel m8 of m10 zijn)
Snijdt de draadstang door midden, en bevestig de draadstang aan je rack, vast maken met ringetjes en moertjes, zodat de draadstang aan de buitenkant uitsteekt waar je de bar op kan leggen. (Tape er wat ducktape omheen zodat je bar niet beschadigd/slijt)
Om te voorkomen dat je bar eraf rolt: schroef nog een moer aan het uiteinde, vaak hebben ze bij winkels als de Gamma wel moeren met 'verdikking' ter vervanging van een ring, draai die er een stukje op, zodat je de bar kan leggen tussen het frame en die moer.
Maak het uitstekende deel niet te lang; want dan is het draad minder sterk. (kracht maal arm)
Als je 't niet snapt (wat ik best kan begrijpen) wil ik wel een paint tekeningetje maken.
'T kost je geen 10 euro voor jaren plezier!

Ik betwijfel of het veel aan de stabiliteit zou geven en die balken breed genoeg zijn. Enfin, ik zie nog wel. Als het maar niet te ingewikkeld is, ik ben niet meteen de handigste thuis.Ben bang dat het dan gevaarlijk wordt in dat hok van je; ding heeft van zichzelf een sterke basis, als er iets fout gaat zou dat jammer zijn, van jou en het rack.
Maar als je denkt dat jet op een veilige manier kan, moet je doen wat het makkelijkste is.
(Veiligheid tijdens het trainen is voor mij belangrijk omdat ik ontzettend vaak in de problemen heb gezeten!)