Fitness Seller

Flying Fox log

Ja, ik las altijd maar overal "elbows in", "halter laag tot op de onderkant borst/bovenbuik laten zakken", vandaag eens net wat minder op gelet en gewoon gedaan wat natuurlijk aanvoelt. Toch een stuk aangenamer.

Je hebt het zogenaamde bodybuilders benchen en het powerlifting benchen,
waar had ik dat ook alweer gehoord.

Hier check dit stukje even van Milos Sarcev, hij legt het in het begin uit 2:30 min.

The fit show interface ver 2

• Topic Starter Topic Starter
Elbows in is veel veiliger als je met grote gewichten gaat werken. Heb ik hier ook al gelezen van leden hier die veel benchen, als reactie net op dat clipje van Milos.

Elbows in is veel veiliger als je met grote gewichten gaat werken. Heb ik hier ook al gelezen van leden hier die veel benchen, als reactie net op dat clipje van Milos.
Klopt, heb ik ook al veel gelezen.
Ik zal volgende keer een filmpje langs opzij nemen, dan kunnen jullie exact zien in hoeverreik elbows in bench.

Laatst bewerkt:
Heb je verhaaltje gelezen... klote voor je heup man.. :S Is het nu nog steeds slecht dan of herstelt het echt helemaal nooit meer? Succes verder...

Nog geen foto's op deze pagina, bij deze een foto van mijn brutal ecto chest:
4xysp3n.jpg

(ik moet dringend nog eens wat werk maken van men buik)

Heb je verhaaltje gelezen... klote voor je heup man.. :S Is het nu nog steeds slecht dan of herstelt het echt helemaal nooit meer? Succes verder...
Dat hersteld nooit meer (tenzij je een prothese "hersteld" noemt). Wordt wss zelfs erger.
Misschien met een mirakel of zo:o

oefening, die schouders zijn veel te dik ivm je traps :p. Het ziet er iig beter uit als dat filmpje.

k*tforum, als je 'o e f' intypt maakt hij er vanzelf 'oefening' van

oefening

edit: lol

Om De Treksprinkhaan maar eens te quoten:
Er wordt hier op dit op forum vaak nogal dogmatisch gedaan over wat PL is en wat niet.
Elbow in, elbows out, arch of niet... ieder het zijne

Zoals velen bv denken dat een PL-squat per definitie een wijde en niet al te diepe 'sitting back' sumo-squat is omdat de wijdverspreide spektakelfilmpjes van de top WPO-lifters hier vaak passeren en men in die kringen nu eenmaal zo squat. Al bij al zijn die kringen vrij beperkt maar ze krijgen wel veel exposure, de tienduizenden atleten die narrow-stance tot op de grond squatten (lees : heel Rusland bijvoorbeeld) zijn nu eenmaal minder zichtbaar op internet.

Op een ander forum kreeg ik trouwens reacties als "bruut", "indrukwekkend", "mijn einddoel", "ik schrok toen ik de foto zag".

:roflol: fitnessforum

trainen jij!

ff door eten fox ;) chocomel, chocola, studentenhaver, havermout, melk, hoppaaa!

Zit nu volop in de examens. Ik kan het me niet veroorloven een uur (wss meer dan een uur) te stoppen, tenzij voor eten of slapen.
Dus van trainen zal niet veel in huis komen.

Binnen 12 dagen gedaan.

Borst begint al mooi vol te worden!

borst is goed vol, schouder steken ook goed uit maar je armen lijken echt iel ! Ga WSB doen, daar zijn mijn armen ook van gegroeid :D

Terug
Naar boven