XXL Nutrition

Fonckie

Als je goed je best doet kun je nog groot worden ook.. :thumbs:

hehe, wel grappig dat je nu je een paar pct mindet vet pct hebt opeens spontaan een nieuwe broek moet gaan kopen :D ( of ben jij een beach-boyt die altijd z'n vleugeltjes wilt laten zien )

Ziet er goed uit:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Mannen zeg wel vaak van vrouwen dat ze niet meer verder moeten groeien omdat ze dat niet mooi vinden.
Maaaaaaar mannen kunnen er ook wat van hoor!

Ik vind jouw lichaam, Fonckie, nu hartstikke mooi zoals het NU is!
Waarom nog verder groeien? :D

Thx!

Maar denk wel dat ik na de zomer nog beetje ga bulken...

Mijn ultieme doel is zo'n 90-95kg @ 6%

Borst en biceps mogen wel nog wat meer vind ik persoonlijk...

Die obliques zijn echt DIK! Mooi man :D

Kleine update:

15 Mei

81.6
6.03% bodyfat (terug volgens AccuMeasure FatTrack II) dus denkik een goeie 8-9 ofzo...

Most Muscular:

318420537.jpg

Back Double Biceps:
Hoewel je mijn biceps nagenoeg niet ziet (of ik er nagenoeg geen heb :D)

318420528.jpg

Front:

318420520.jpg

318420530.jpg

Benen:
Ben ik sinds een 5 maand terug beginnen trainen.
Niet letten op opgescrold boxerschort :D

318420532.jpg

Ga nu terug beginnen met (clean) bulken, zou eind dit jaar ongeveer 90 kg willen wegen.
Weet niet echt of het haalbaar is, maar mja...

Momenteel nog zonder enige supplementen, hoewel ik wel ga beginnen met wheyproteine-shakes (Optimum nutrition, 100% whey gold standard).
Toch eerst eens zien of ik niet genoeg aankom door verminderen cardio (nu slechts 2x 30min ipv 4x 45min).

Laat me weten wat jullie ervan vinden!

Fraaie pics, je ziet dat je BF gedaald is, trek alleen je broek wat omhoog ;)

Laatst bewerkt:
Ziet er onwijs goed uit!
Ik val dan wel niet op mannen... maar ik vind dat je echt een superbody hebt! ;)

Mannen zeg wel vaak van vrouwen dat ze niet meer verder moeten groeien omdat ze dat niet mooi vinden.
Maaaaaaar mannen kunnen er ook wat van hoor!

Ik vind jouw lichaam, Fonckie, nu hartstikke mooi zoals het NU is!
Waarom nog verder groeien? :D

t gaat hier niet over mooi / aantrekkelijk vinden..
deze jongen post op een Bodybuilding forum (en geen Superdude/beachboyforum)

Klinkt daar iets van jaloezie.... :p
Op dit forum zitten heel veel verschillende mensen met allemaal verschillende doelen...
Enne Fonckie vraagt wat we ervan vinden...dus daarom MIJN mening!

Ik veronderstel dat jij dan wel een Bodybuilder bent?

Of wil zijn?

Je weegt 3kg meer dan mij (op dit moment - volgens je handtekening)
En je bent even groot...

Dan ben of ik een bodybuilder (en ik beschouw me niet als een) of jij ook een "beachboy"...

En je bent zelf ook aan het cleanbulken naar 90kg (dus we hebben al hetzelfde doel ook)...

Dus...

Ik denk zelfs dat er slechts weinigen op dit forum echt de naam bodybuilder al waard zijn, maar mja...sommige beschouwen zichzelf nogal snel bodybuilder...

Ik denk zelfs dat er slechts weinigen op dit forum echt de naam bodybuilder al waard zijn, maar mja...sommige beschouwen zichzelf nogal snel bodybuilder...

Bodybuilder zijn houdt voor mij in: Zeer intensief met je lijf bezig zijn door hard te trainen, goede voeding tot je te nemen en goed te rusten en niet (teveel en te vaak) je te vergrijpen aan dingen die minder goed voor je zijn zoals fastfood/alcohol. Dit alles om ervoor te zorgen dat je groter en sterker en je zelf richting je door jezelf gestelde doel werkt en hierdoor dus als het ware 'aan je lichaam' bouwt, bodybuilder dus.

Ik veronderstel dat jij dan wel een Bodybuilder bent?

Of wil zijn?

Je weegt 3kg meer dan mij (op dit moment - volgens je handtekening)
En je bent even groot...

Dan ben of ik een bodybuilder (en ik beschouw me niet als een) of jij ook een "beachboy"...

En je bent zelf ook aan het cleanbulken naar 90kg (dus we hebben al hetzelfde doel ook)...

Dus...

gast, ik begrijp je nie zo goe, ik heb toch nooit kritiek op jou gehad of zo?
en ja ik beschouw me als een BB'r en jou ook, want je werkt toe naar de fysiek die jezelf wilt en die je zelf als ideaal ziet..
ik reply enkel op dat vrouwtje die niet begrijpt waarom zowel jij - als mij nog breder (+meer massa) willen op een toch al voor velen (leken zoals dat vrouwtje) gespierd frame
begrijp dan ook niet waarom jij me hier aanvalt

Goede genetics, en hard getraind natuurlijk. Ga zo door!

strakke lijn :D Ziet er goed uit, lekker droog maar er valt zeker nog veel massa te pakken. Veel succes! ;)

gast, ik begrijp je nie zo goe, ik heb toch nooit kritiek op jou gehad of zo?
en ja ik beschouw me als een BB'r en jou ook, want je werkt toe naar de fysiek die jezelf wilt en die je zelf als ideaal ziet..
ik reply enkel op dat vrouwtje die niet begrijpt waarom zowel jij - als mij nog breder (+meer massa) willen op een toch al voor velen (leken zoals dat vrouwtje) gespierd frame
begrijp dan ook niet waarom jij me hier aanvalt

Ik dacht net dat het kritiek op mij was, en vond die dan ook niet echt terecht...

Anyway, sorry dan ;)

Ik dacht net dat het kritiek op mij was, en vond die dan ook niet echt terecht...

Anyway, sorry dan ;)

nee totaal niet, je fysiek is vglbaar met de mijne
hoe zou ik dan kritiek kunnen hebben op jou..;)
je wilt zelf ook nog wat massa aanzetten en via training/voeding/rust naar een - in jouw ogen - ideale fysiek streven, dat heet bodybuilding..

zie deze post :

Bodybuilder zijn houdt voor mij in: Zeer intensief met je lijf bezig zijn door hard te trainen, goede voeding tot je te nemen en goed te rusten en niet (teveel en te vaak) je te vergrijpen aan dingen die minder goed voor je zijn zoals fastfood/alcohol. Dit alles om ervoor te zorgen dat je groter en sterker en je zelf richting je door jezelf gestelde doel werkt en hierdoor dus als het ware 'aan je lichaam' bouwt, bodybuilder dus.

ik reply enkel op She2 omdat ze niet begrijpt waarom je nog breder wilt gaan (meer massa wilt), wel meid, dat heet 'bodybuilding'

Terug
Naar boven