FLX
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mannen zeg wel vaak van vrouwen dat ze niet meer verder moeten groeien omdat ze dat niet mooi vinden.
Maaaaaaar mannen kunnen er ook wat van hoor!
Ik vind jouw lichaam, Fonckie, nu hartstikke mooi zoals het NU is!
Waarom nog verder groeien?![]()
)
Mannen zeg wel vaak van vrouwen dat ze niet meer verder moeten groeien omdat ze dat niet mooi vinden.
Maaaaaaar mannen kunnen er ook wat van hoor!
Ik vind jouw lichaam, Fonckie, nu hartstikke mooi zoals het NU is!
Waarom nog verder groeien?![]()
t gaat hier niet over mooi / aantrekkelijk vinden..
deze jongen post op een Bodybuilding forum (en geen Superdude/beachboyforum)

t gaat hier niet over mooi / aantrekkelijk vinden..
deze jongen post op een Bodybuilding forum (en geen Superdude/beachboyforum)
Ik denk zelfs dat er slechts weinigen op dit forum echt de naam bodybuilder al waard zijn, maar mja...sommige beschouwen zichzelf nogal snel bodybuilder...
Ik veronderstel dat jij dan wel een Bodybuilder bent?
Of wil zijn?
Je weegt 3kg meer dan mij (op dit moment - volgens je handtekening)
En je bent even groot...
Dan ben of ik een bodybuilder (en ik beschouw me niet als een) of jij ook een "beachboy"...
En je bent zelf ook aan het cleanbulken naar 90kg (dus we hebben al hetzelfde doel ook)...
Dus...
Ik denk zelfs dat er slechts weinigen op dit forum echt de naam bodybuilder al waard zijn, maar mja...sommige beschouwen zichzelf nogal snel bodybuilder...
Op dit forum zitten heel veel verschillende mensen met allemaal verschillende doelen...
gast, ik begrijp je nie zo goe, ik heb toch nooit kritiek op jou gehad of zo?
en ja ik beschouw me als een BB'r en jou ook, want je werkt toe naar de fysiek die jezelf wilt en die je zelf als ideaal ziet..
ik reply enkel op dat vrouwtje die niet begrijpt waarom zowel jij - als mij nog breder (+meer massa) willen op een toch al voor velen (leken zoals dat vrouwtje) gespierd frame
begrijp dan ook niet waarom jij me hier aanvalt

Ik dacht net dat het kritiek op mij was, en vond die dan ook niet echt terecht...
Anyway, sorry dan![]()

Bodybuilder zijn houdt voor mij in: Zeer intensief met je lijf bezig zijn door hard te trainen, goede voeding tot je te nemen en goed te rusten en niet (teveel en te vaak) je te vergrijpen aan dingen die minder goed voor je zijn zoals fastfood/alcohol. Dit alles om ervoor te zorgen dat je groter en sterker en je zelf richting je door jezelf gestelde doel werkt en hierdoor dus als het ware 'aan je lichaam' bouwt, bodybuilder dus.