Fitness Seller

JvR90 's road to hugeness: foto progressie topic

• Topic Starter Topic Starter
yah nice kan wel wat dikte in je rug gebruiken :P

Dat heb je goed gezien;) Ik ben toevallig gisteren weer begonnen met deadliften en ik heb nu echt een ongelofelijk zalige spierpijn in mn volledige rug. Ik ga me deze bulk ook echt volledige focussen op mn rug, ik heb m'n rug workout inmiddels ook al naar maandag verplaatst.

Tijd voor nieuwe foto's:
2mhsme0.png

2crkidw.png

ev2lfs.png

16m0xo7.png

2cn8c4o.png

Ziet er vrij bruut uit man! Vooral je borst is dik.

Sow hey, die traps zijn echt sick :eek:

gast, kk nice

je bulkte eerst toch op 5000kcal ongeveer, hoe ga je het deze keer aanpakken

Droge schouders!

erg netjes kerel!

Bedankt;)

je bulkte eerst toch op 5000kcal ongeveer, hoe ga je het deze keer aanpakken

Deze keer ga ik sowieso niet weer zo extreem hoog in mn kcals zitten, maar het begint toch wel echt tijd te worden om weer te gaan bulken. Ik heb tot nu toe alleen nog maar wat carbs toegevoegd aan mn dieet. het lastige is dat ik atm niet meer zo'n regelmatig leven heb en ik die regelmaat weer even terug moet vinden. Ook wil ik het deze keer het liefst zonder melk gaan doen omdat ik hier acne van krijg, maar waarschijnlijk ga ik binnenkort toch maar wel een halve liter halfvolle toevoegen om te beginnen. Ik zie het deze keer overigens echt niet zitten om weer elke dag een pak rijst naar binnen te werken dus daar moet ik even wat anders op verzinnen, waarschijnlijk gaan dit gebakken aardappeltjes worden.

Ik lees morgen verder, anders pak ik echt veel te weinig slaap vannacht, maar damn.. ziet er erg goed uit.
Je bent nu zo'n 2,5 jaar bezig en dit is het resultaat. Dit topic werkt echt wel motiverend voor me.

Ik ga morgen een trainingsschema en voedingsschema samenstellen en dan kan ik aan de bak.
Enne, misschien eens wat meer slaap pakken. ;) Welterusten.

En je blijft maar groeien, nice man ga zo door buffel.:D

Brute rug :O

Ziet er goed uit vriend;)

Heb je niet toevallig wat maten van je lichaam, dan heb ik een beter beeld?

Lengte 1,90 en armomtrek 39,5cm; veel meer info heb ik helaas niet.

Ah jammer, ik zou het meten als ik jou was en dan gewoon een tijdje bulken en dan weer meten. Leuk voor je motivatie ook;)

edit; nog een vraagje, je was toch 1,88? Ben je gegroeid ofzo, of heb ik het verkeerd?

Ah jammer, ik zou het meten als ik jou was en dan gewoon een tijdje bulken en dan weer meten. Leuk voor je motivatie ook;)

edit; nog een vraagje, je was toch 1,88? Ben je gegroeid ofzo, of heb ik het verkeerd?

Ik ben zelf niet zo van het meten en wegen etc. Ik had eerst nog 41.5 armen (in de bulk) dus zo motiverend is dat niet.. The mirror however... ;)

Jep klopt ik ben gegroeid tijdens die alweer bijna 3 jaar

Ziet er goed uit man!

Mijn doel is 10+kg vvm dit jaar maar krijg van allerlei kanten te horen dat dit vrijwel onmogelijk is zonder AAS, wat ik persoonlijk bullshit vind (zit nu op ongeveer 8kg in 3 maanden met 4000kcals/dag).
Begreep ik nou dat je in ongeveer een jaar tijd 15+kg vvm gepakt hebt toen je begon met BB en dit inclusief een periode cutten was?

Motiveert me dit te lezen, kan niet wachten 'iedereen' ongelijk te bewijzen namelijk :D

Ps. Wat zijn je huidige stats van BP, SQ, DL en Pendlay rows? (de rippetoe-oefeningen dus)

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man!

Mijn doel is 10+kg vvm dit jaar maar krijg van allerlei kanten te horen dat dit vrijwel onmogelijk is zonder AAS, wat ik persoonlijk bullshit vind (zit nu op ongeveer 8kg in 3 maanden met 4000kcals/dag).
Begreep ik nou dat je in ongeveer een jaar tijd 15+kg vvm gepakt hebt toen je begon met BB en dit inclusief een periode cutten was?

Motiveert me dit te lezen, kan niet wachten 'iedereen' ongelijk te bewijzen namelijk :D

Ps. Wat zijn je huidige stats van BP, SQ, DL en Pendlay rows? (de rippetoe-oefeningen dus)

Welke mafkezen vertellen je dat dan.. 10-15kg kan iedereen minstens halen :rolleyes:

Terug
Naar boven