MuscleMeat

JvR90 's road to hugeness: foto progressie topic

Je doormaakt goede Progressie kerel :thumb:

Goed smalle taille ook nog!

Beest! Op zon leeftijd zon fysiek!

je blijft lekker bezig jvr

Vooral die laatste fotoserie is gruwelijk.

Nee de rest ook eigenlijk ;)

gruwelijk man! respect!

Heb je n PM gestuurd, zou tof zijn als je even kon reageren!

'k blijf erbij dit is toch wel mijn streeffysiek! Je staat er echt zeer goed bij

• Topic Starter Topic Starter
Thanks allemaal :thumb:

Ziet er goed uit man!

Mijn doel is 10+kg vvm dit jaar maar krijg van allerlei kanten te horen dat dit vrijwel onmogelijk is zonder AAS, wat ik persoonlijk bullshit vind (zit nu op ongeveer 8kg in 3 maanden met 4000kcals/dag).
Begreep ik nou dat je in ongeveer een jaar tijd 15+kg vvm gepakt hebt toen je begon met BB en dit inclusief een periode cutten was?

Motiveert me dit te lezen, kan niet wachten 'iedereen' ongelijk te bewijzen namelijk :D

Ps. Wat zijn je huidige stats van BP, SQ, DL en Pendlay rows? (de rippetoe-oefeningen dus)

Ja ik gok zo'n 15-20kg VVM in die drie jaar tijd. En mn krachtstats hou ik eerlijk gezegd niet meer bij, ben totaal afgestapt van t powerlifting gebeuren. Veel oefeningen ben ik sinds kort ook lichter gaan pakken zodat ik me beter kan concentreren op de contracties.

gruwelijk man! respect!

Heb je n PM gestuurd, zou tof zijn als je even kon reageren!

Reactie komt er nog aan, ik heb t nogal druk atm

Had net nog deze foto's gemaakt, je ziet geen zak want ik heb hele slechte belichting in dit huis, maar ik vond ze er wel lekker freaky uitzien :)

2dj9g6b.png

otktw2.png

Damn gave foto's!
Je oogt zwaarder trouwens!

Ja ik gok zo'n 15-20kg VVM in die drie jaar tijd. En mn krachtstats hou ik eerlijk gezegd niet meer bij, ben totaal afgestapt van t powerlifting gebeuren. Veel oefeningen ben ik sinds kort ook lichter gaan pakken zodat ik me beter kan concentreren op de contracties.

Das ziek. Ben begonnen met zelfde doelen als jij, massa, en ook met rippetoe. Maar gaandeweg ben ik al snel overgestapt tot eerst hoge stats en dan later wel massagericht, en nu ben ik volledig op kracht aan het gaan maar wel BF in oog houden. Ik verbaas me daarom dat je zegt dat het je totaal niet meer boeit :) Misschien komt het ooit nog wel terug (niet dat het erg is ofzo, maar je hebt volgens mij wel veel aanleg om brute stats te hebben)

Brute massa gast! volgens mij heb jij ook een goede discipline! Vind vooral je lat spread pic erg goed!

Hoe ik precies op je blogje kwam weet ik niet.. maar echt respect man.. vooral je pics van 60kg naar nu :D

Keep up the good work!

Op de laatste foto's lijkt het imo alsof je wat meer massa op je bovenkant borst kan gebruiken of lijkt dat maar zo door de lijnen die er overheen lopen?

Ik had al gepost dat ik jaloers ben op je massa volgens mij :p

Jvr, ik ben eens benieuwd wat je naast krachttraining nog meer doet, bijvoorbeeld cardio of andere sport? En wat eet je zoal op een dag? Altijd leuk om zulke dingen te weten vind ik.

het zal hier al vast ergens (meerdere) keren voorbij zijn gekomen, maar om nou 14 pagina's te doorzoeken....;)

Succes, ik blijf je progressie volgen.
Dit jaar ook deelnemen aan het dbb contest?

• Topic Starter Topic Starter
Jvr, ik ben eens benieuwd wat je naast krachttraining nog meer doet, bijvoorbeeld cardio of andere sport? En wat eet je zoal op een dag? Altijd leuk om zulke dingen te weten vind ik.

het zal hier al vast ergens (meerdere) keren voorbij zijn gekomen, maar om nou 14 pagina's te doorzoeken....;)

Succes, ik blijf je progressie volgen.
Dit jaar ook deelnemen aan het dbb contest?

Naast krachttraining doe ik helemaal niks, ook geen cardio. Dit is mn voeding atm:

Banaan
Whey shake 60gr

100gr brinta in water
50gr Protien 80 van XXL (super goed spul trouwens)

500gr kwark
150gr pinda's

300gr Pasta
250ml Melk
50gr Protien 80

- training -

50gr Dextrose
60gr whey

250gr Kipfilet
100gr Brinta

3 XL eieren

500gr Kwark