Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind de belichting op die foto's echt fantastisch, vooral die most muscular, je spiergroepen komen echt tot uitting met die belichting. Die foto's zijn volgens mij niet met een gsm'ke genomen 
gast, ik begrijp je nie zo goe, ik heb toch nooit kritiek op jou gehad of zo?
en ja ik beschouw me als een BB'r en jou ook, want je werkt toe naar de fysiek die jezelf wilt en die je zelf als ideaal ziet..
ik reply enkel op dat vrouwtje die niet begrijpt waarom zowel jij - als mij nog breder (+meer massa) willen op een toch al voor velen (leken zoals dat vrouwtje) gespierd frame
begrijp dan ook niet waarom jij me hier aanvalt

waar zijn je zwembandjes gebleven?
hoe heb je dat geflikt? ik ben er al jaren mee bezig om dat voor elkaar te krijgen.......
![]()
)Way zijn je stats?
Gewicht is 81, maar wat is je lengte en wat de maten van je bovenbeen en biceps

Je hebt intussen "mss" een basis opgebouwd? Als je dat na 5j nog niet hebt gedaan, dan is er wel iets serieus mis
Voor de rest nette fysiek, daar nog wat kilo's massa bovenop en je bent waar ik ooit wil zijnIk vind de belichting op die foto's echt fantastisch, vooral die most muscular, je spiergroepen komen echt tot uitting met die belichting. Die foto's zijn volgens mij niet met een gsm'ke genomen
![]()

Wat jij ervan vindt interesseert me niet. Dus hou maar op om op me te reageren.

Mooie progressie! En goed fysiek!
Zie wel dat je 3 cm bent gekrompen![]()