- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Had er eig nooit bij stilgestaan dat je het kan zien als een minieme vorm van corruptie. Zag het gewoon als een vriendelijk gebaar. & Heb mss max 6 keer een klein bedrag van 50 cent tot 2€ ontvangen. (niet aangenomen btw, werd in m'n zak gestopt of op de boeken gelegd).
Tjach, als iemand vraagt om iets aan de kant te houden vanwege z'n passie ben ik niet echt de persoon die zal zeggen dat ik dit niet doe omdat het niet fair is tegenover andere klanten. En als die man ook nog eens gepensioneerd is en wss een zeer klein pensioen geeft, enkel maar 2de hands boeken kan kopen en bovendien een vaste klant is..
Precies.
vergeet nooit meer dat mijn pa naar Roemenie ging voor het werk, eerste taxi die hij had vroeg hem na de rit of hij niet 10 euro extra wilde betalen. De taxichauffeur zou de reis op het bonnetje dan 20 euro duurder maken zodat hij dit bij de baas kon declareren, win win situatie volgens hem.
gekke oost europeanen

Had er eig nooit bij stilgestaan dat je het kan zien als een minieme vorm van corruptie. Zag het gewoon als een vriendelijk gebaar. & Heb mss max 6 keer een klein bedrag van 50 cent tot 2€ ontvangen. (niet aangenomen btw, werd in m'n zak gestopt of op de boeken gelegd).