- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je je gewichten ook niet in newton vermelden...? Of i.i.g. aanduiden dat je slim genoeg bent dat je weet het massa is en niet gewicht!!!

Zucht... Als je het niet laten kan, vooral doen...Zucht.. Zal ik het aanpassen voor jou?
Was niet bedoeld om mij "slim" voor te doen![]()

Vraagje mbt je training: waarom zoveel oefeningen voor je triceps? Met borst trainen pak je je triceps ook al mee.

Geen idee, gewoon gaan tot ik niet meer kan.
Ik wil toch ook min. een uur trainen.
Voelt goed zo![]()

Geen idee, gewoon gaan tot ik niet meer kan.
Ik wil toch ook min. een uur trainen.
Voelt goed zo![]()
pas op dat je niet overtraind he, ik vind persoonlijk dat jhe beter 3 oefeningen kunt doen en dan gewoon super zwaar gaan dat je niet eens een 4e meer kan![]()
Okee, valt me op dat je je borstoefeningen niet echt hebt afgemaakt maar daarna nog flink energie overhebt om veel tricepsoefeningen te doen. Probeer de volgende keer 4 borstoefeningen te doen, 3 sets per oefening. Geen kracht sparen voor de tricepsoefeningen, echt die 12 sets borstoefeningen doen. Daarna nog maximaal 3 tricepsoefeningen.
ik hoop niet dat dit ook de volgorde is van je training!
en je doet 4 oefeningen voor bicep en 3 voor rug:|
beter doe je 4/5 voor rug en 3 voor bicep!
en dan EERST rug dernaa bicep, altijd grote spiergroepen eerst!
voor de rest lekkere gewichtjes, vooral je biceps, sterk!!!
Hoog volume, ben het wel eens met GZHN , 1st rug , dan biceps!

Maar ik kenhet wel hoor zeker met pre workouts heb ik nog welleens zo een drive dat ik 4 uur in de gym wil blijven
RUG:
Normaal moet er nog chin-up bij maar mijn optrekrek moet opnieuw worden vastgemaakt. Traps zijn hierbij ook niet getraind.
Wilde eigenlijk direct hetzelfde zeggen wat betreft rug en biceps. Ook je vorige training valt me het ietwat te hoge volume op je triceps op. Probeer dit te verlagen en de oefeningen die je doet gewoon zo hard te doen dat het na 6 of max 9 sets al niet meer gaat..Maar ik kenhet wel hoor zeker met pre workouts heb ik nog welleens zo een drive dat ik 4 uur in de gym wil blijven
![]()

Zeker niet te lang in de gym blijven, en luister naar het advies boven je.
Verder succes en knallen!

traps? lats bedoel je?
traps had je kunnen doen met shrugs!
en lats train je goed met chin-ups of met dumbbell rows.

Bedankt voor de tips!
---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------
Ja thx!
---------- Toegevoegd om 18:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------
Traps, die train ik morgen samen met mijn schouders dmv shrugs en upright rows.![]()