MuscleMeat

Forum game 8: Voor de niet valsspelers only

Gwn man... Kijk iedereen deelt de rollen bewust uit... Niet random dus... Voor de wolf kies je vaak een inactief iemand of onbekend iemand uit .. Paris dus... of Rob G

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 17:32 ----------

je mag de srs tag niet misbruiken zei je een tijdje geleden. Is dit je manier om je aandacht van orgineel af te leiden? :)

Totaal niet.. Van mij mag orgineel ook dood, maakt me allemaal niet uit bro.;)

Gwn man... Kijk iedereen deelt de rollen bewust uit... Niet random dus... Voor de wolf kies je vaak een inactief iemand of onbekend iemand uit .. Paris dus... of Rob G

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 17:32 ----------

Totaal niet.. Van mij mag orgineel ook dood, maakt me allemaal niet uit bro.;)

Haha oke laten we orgineel maar hangen dan. Meest verdachte figuur imo

Van dat bewust uit delen van rollen ben ik het wel eens. Dat heb ik zelf ook gedaan.

Haha oke laten we orgineel maar hangen dan. Meest verdachte figuur imo

Van dat bewust uit delen van rollen ben ik het wel eens. Dat heb ik zelf ook gedaan.

En ik ook dus... In mijn spel was de Wolf .. Roth... Onbekend toen.. zn spel is dan moeilijk te peilen als je begrijpt wat ik bedoel...

Van de meeste hier is t wel voorspelbaar.

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jul 2012 om 17:35 ----------

Zwaar triest figuur ben jij zeg.

Ik stem voorlopig op Markrot

Vereer jij Paris Orgineel? ;):p

Oke Paris dan
Wil best een gokje wagen.

Durf je mee te gaan voor Paris? Kunnen wij nog even lief blijven doen voor elkaar

lol alsof ik daar in trap. I don't need your sympathy. I want to see your blood

Daarbovenop vind ik paris veel te lief ;) die mag van mij het spel wel even een tijdje ervaren.

Alsof paris de jigsaw is en je daar zeker van kan zijn. Wat een waardeloze afleidingstechniek :roflol:

:roflol: afleidingstechniek :roflol:
Je tript hem zwaar max. Alsof ik zo doorzichtig zou zijn :eek::rolleyes:

Blijkbaar :roflol: valt me van je tegen man. Die argumentatie om op paris te gaan slaat als een lul op een drumstel en je lijkt het op te nemen voor orgineel en op deze manier de aandacht van hem af te leiden. We zijn in vorige potjes zo vaak met een onbekende begonnen vooral de cults droegen dit idee aan dus lijkt me sterk dat dit een burgermove is ;)

Blijkbaar :roflol: valt me van je tegen man. Die argumentatie om op paris te gaan slaat als een lul op een drumstel en je lijkt het op te nemen voor orgineel en op deze manier de aandacht van hem af te leiden. We zijn in vorige potjes zo vaak met een onbekende begonnen vooral de cults droegen dit idee aan dus lijkt me sterk dat dit een burgermove is ;)

Valt me van je tegen zegt ie :roflol:

Voor de rest is t alleen maar goed dat je over me twijfelt dat betekent dat Jigsaw dat ook doet en me dus niet msrtelt/dood

Beetje triest begin hoor.

Wel mooie prestatie trouwens om zodra ik Paris noem t verhaal zo te draaien dat ik verdacht lijk omdat ik dan de aandacht van Orgineel lijk af te leiden... Stem op hem zou ik zeggen... maakt me vrij weinig uit.

Alles is beter om er nu een burger met een belangrijke rol eruit te stemmen. Zoals ze dit deden in de vorige ronde! Dan maar een speler waarvan je weet dat die inactief is en heel goed mogelijk een evil rol heeft.

Terug
Naar boven